08.12.2014 21:01:35
Ahoj všichni,
mám Almeru N15, r.v. 99, motor 1.4, 64 kW.
Před několika týdny, možná měsíci, začal chcípat motor. Jedu a najednou spadne otáčkoměr na nulu, vypne se motor, rozsvítí oranžový vrtulníček, po chvíli zase chytne a jedeme dál...ta chvíle je různě dlouhá, někdy pár desetin vteřiny, někdy pár vteřin, do toho občas zalítá ručička otáčkoměru od nuly do 3, 4, i 7 tisíc ot.
Když auto chcíplo třeba na křižovatce nebo před domem, tak téměř hned chytlo. To už teď neplatí, teď už musím startovat docela dlouho a na několikrát, ručka ot lítá, oranž vrtulník bliká a ozývá se nějaké cvakání (releové).
Když jsem propojil piny 1 a 2 v OBD, vyblikalo to 21 a 11, ale nevím, co s tím mám dělat.
A dneska se přidal nepravidelný a nízký volnoběh a škubání do cca 2 tisíc ot.
Poradí někdo, prosím?
mám Almeru N15, r.v. 99, motor 1.4, 64 kW.
Před několika týdny, možná měsíci, začal chcípat motor. Jedu a najednou spadne otáčkoměr na nulu, vypne se motor, rozsvítí oranžový vrtulníček, po chvíli zase chytne a jedeme dál...ta chvíle je různě dlouhá, někdy pár desetin vteřiny, někdy pár vteřin, do toho občas zalítá ručička otáčkoměru od nuly do 3, 4, i 7 tisíc ot.
Když auto chcíplo třeba na křižovatce nebo před domem, tak téměř hned chytlo. To už teď neplatí, teď už musím startovat docela dlouho a na několikrát, ručka ot lítá, oranž vrtulník bliká a ozývá se nějaké cvakání (releové).
Když jsem propojil piny 1 a 2 v OBD, vyblikalo to 21 a 11, ale nevím, co s tím mám dělat.
A dneska se přidal nepravidelný a nízký volnoběh a škubání do cca 2 tisíc ot.
Poradí někdo, prosím?