10.07.2015 20:43:43
Finále Ligy mistrů UEFA ukázalo budoucnost bez uhlíkové stopy
První rok čtyřletého partnerství společnosti Nissan s Ligou mistrů UEFA skončil a zanechal po sobě trvalý odkaz závazku společnosti Nissan dosáhnout budoucnosti bez uhlíkové stopy. V okolí Berlína, dějiště finále Ligy mistrů, bylo rozmístěno přes sto elektrických vozidel a nainstalováno 129 nabíjecích stanic.
Nissan prodal k dnešnímu dni více než 184 000 elektrických vozidel, což je více než jakýkoli jiný výrobce automobilů, finále Ligy mistrů UEFA bylo ukázkou, jak významný dopad mohou elektromobily mít ve velkých městech, a jak je Nissan odhodlán vyvíjet technologie, které udávají krok v budoucnosti motorových vozidel. Jako výrobce nejprodávanějšího, zcela elektrického vozidla Nissan LEAF, pomohl Nissan pomocí elektromobilů přepravit 1 466 hostů, urazil při tom 23 130 km a spotřeboval 3 932 kWh.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
www.newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/Media/Media.aspx?mediaid=134923
První rok čtyřletého partnerství společnosti Nissan s Ligou mistrů UEFA skončil a zanechal po sobě trvalý odkaz závazku společnosti Nissan dosáhnout budoucnosti bez uhlíkové stopy. V okolí Berlína, dějiště finále Ligy mistrů, bylo rozmístěno přes sto elektrických vozidel a nainstalováno 129 nabíjecích stanic.
Nissan prodal k dnešnímu dni více než 184 000 elektrických vozidel, což je více než jakýkoli jiný výrobce automobilů, finále Ligy mistrů UEFA bylo ukázkou, jak významný dopad mohou elektromobily mít ve velkých městech, a jak je Nissan odhodlán vyvíjet technologie, které udávají krok v budoucnosti motorových vozidel. Jako výrobce nejprodávanějšího, zcela elektrického vozidla Nissan LEAF, pomohl Nissan pomocí elektromobilů přepravit 1 466 hostů, urazil při tom 23 130 km a spotřeboval 3 932 kWh.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
www.newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/Media/Media.aspx?mediaid=134923