31.03.2016 14:08:12
Ahoj, mám problém se svojí Maximou.
Motor 3.0 V6
Popis závady:
Začínáme se studeným motorem. Nastartujeme. Po uketí několika km (cca 5-10) se motor začne dusit, pokud se po něm chce aby auto začalo akcelerovat. Pokud plynovy pedál sešlápnu jen lehce, jen na udežení rychlosti nebo pro minimální zrychlení, ale opravdu minimálni, motor se nedusí a vše se zdá být OK. Dusí se jen při zátěži, běžný rozjezd, nemyslím nutně pedál na podlaze. Jakmile se projeví závada, zastavím, vypnu motor na cca 10min, nastartuju a zase 5-10km jede jak má.
Jediná úprava, před projevováním závady byla výměna airboxu za sportovní filtr, který už je zase pryč a je zpět originální airbox.
Co jsem už zkoušel:
Zaslepil jsem egr - závada pořád stejná
Zkusil jsem odpojit teplotní čidlo - závada se opět projevila
Odpojil jsem váhu vzduchu - auto téměr vůbec nechtělo jet (to neznamená, že bych tím váhu vz. vyloučil jako závadu)
Motor 3.0 V6
Popis závady:
Začínáme se studeným motorem. Nastartujeme. Po uketí několika km (cca 5-10) se motor začne dusit, pokud se po něm chce aby auto začalo akcelerovat. Pokud plynovy pedál sešlápnu jen lehce, jen na udežení rychlosti nebo pro minimální zrychlení, ale opravdu minimálni, motor se nedusí a vše se zdá být OK. Dusí se jen při zátěži, běžný rozjezd, nemyslím nutně pedál na podlaze. Jakmile se projeví závada, zastavím, vypnu motor na cca 10min, nastartuju a zase 5-10km jede jak má.
Jediná úprava, před projevováním závady byla výměna airboxu za sportovní filtr, který už je zase pryč a je zpět originální airbox.
Co jsem už zkoušel:
Zaslepil jsem egr - závada pořád stejná
Zkusil jsem odpojit teplotní čidlo - závada se opět projevila
Odpojil jsem váhu vzduchu - auto téměr vůbec nechtělo jet (to neznamená, že bych tím váhu vz. vyloučil jako závadu)