U těch třílitrů je problém s chlazením posledních pístu je to problém všeobecně známí dokonce Nissan na to měl svolávačku a měnily motory.Aby si udržel motor v 3lítru v kondici tak co vím dávaj se tam kovaný písty a celkově je kluci nějak upravujou Proto je šouply do terrána který neváží tolik a neprojevuje se to v něm. 2.8 sou osvědčený motory který dávaly do patrolu a řek bych že sou i spolehlyvější. A nebo do toho vrazit prachy a udělat apgrejd na 3.3 nebo 4.2 (tenhle bez dvou válců je osazenej v terranech 2.7)
2.8 nebo 3.0? To je jako z louže pod okap . Jednomu praskají hlavy, nejde uchladit a nemá výkon a druhému tečou písty výfukem. Z bazaru s nejistou minulostí mohou byt oba těsně před smrtí.
když patrol tak 2,8 ,je to 6 valec a tym že patrol je postavenej pro motor 4,2 tak tomu ta 2,8 nedokaže ubližit, nekrouti se poloosy,nenici kardan, neodchadzi prevody . jedine co musiš řešit je koroze, a to je nekončici boj