jj určitě to je věc která se hodí a co je hlavní je za uplně jiný pršule než třeba WARM nebo ARB a další ale otázka vyznívá v tom "využiješ jí" řek bych že sem toho už s T2 nalítal dost a všeho všudy mně tahaly dvakrát a to by ani uzávěrka nepomohla. Vyplatí se když předpokládáš že na zimu auto osadíš radlicí na sních ale to ti zase vynahradí dvě sady řetězů zaléží na každým ale určitě to není odvěci spíš bych o ní přemýšlel na zadek místo samosvoru
počkej čéče zadek je relativně lechkej a v 85 % zapadne předek no vidíš radlice to mě ještě nenapadlo, ale... né vážně chtěj za to 12 tyček a možná by to i za ty prachy nazbroijili sami, ale zase to ale kolikrát to využiješ máš recht , serou mě jen ty hlítkaři jak nás ignorujou no a s tím už by to.....
už sem si zvik hážu to zahlavu každej máme to co chcem osobně mám auto na to abych se tady u nás v těch kopcích dokázal někam vyškrábat s vlekem a to mi stačí a že si občas zablbnu no tak si du zablbnout ale blbnu tak abych auto neodvařil a bylo neustále provozu schopné už se vidím jak tam dávám šperu a pouštím se do větších akcí za cenu tu že potom budu pod autem ležet jako oni když to slišíš tak pod tím ležej furt a jenom proto že si dokážou že sou lepší než mi? Tak za to mi to nestojí
jo jak rika hrudajs, nevrtej se v tom pane doktore. Ja to delam tak ze to vylepsuji az kdyz dojebabrem original , inac na to seru a nevidim duvod experimentovat z necim co vymisleli moudrejsi hlavy jako ja a kym to funguje tak se v tom nevrtam v nissanu sou na to celkem machri , ikdyž
Neaktivní člen
20.04.2011 18:29:21
tak na to nejde nereagovat,Tak Hrudajs prej neblne tak,aby auto neodvařil,ty vole já si jdu dát panáka,no myslím,že ten kdo tě zná,ted pochopil,co jsi za kecala
si klidně dej dva protože to co já stím autem vivádím tak dělám tak aby to auto bylo i po akcich v provozu
Neaktivní člen
22.04.2011 17:31:15
No to sice ano,ale chudák,ikdyž za to co sním převádíš je pravda že by jsi zasloužil nafackovat ale to auto stále drží ,to uděl s mojím,ty psí kusy tak už je na šrotišti
Pro oziveni tematu, pokud se nekdo najde a odpovi...
tyhle automaticke uzaverky (axle-lock) a podobne, funguji na principu staleho zamknuti s moznosti rychlejsiho otaceni vnejsiho kola v oblouku.
Kdyz vidim jak se na klouzavem chova samosvor, a toto je jeste horsi, zajimalo by me jak auto s automatem vepredu bude zatacet v bahne, snehu a tak... ??
Esly se to nebude tlacit rovne??