Celkem:
členů4398
aut787
témat1373
příspěvků19565

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Graf lambda
Miras
Příspěvků: 8



26.07.2014 14:18:20
Ahoj.
Co lze vyčíst z těchto grafů? Katalyzátor mezi oběma lambdama mám nový. Spotřeba kolem 14 litrů na 100, emise ok jen ve 3 tisících, na volnoběh moc bohatá směs - emise asi 8 !!! Vzduchový, palivový filtr vyměněn, svíčky, váha nový, difuzor sání vyčištěn. Při jízdě do kopce při sešlápnutí plynu je slyšet cvrlikání z motoru. Už nevim co s tim, díky moc.
Jsou lambdy podle grafů ok ? Myslim, že druhá neni a otázka je, jestli ta první už taky není líná, ale radši se chci zeptat zkušenějších. Případně v pytli ECU ?
Díky moc. smajl 26

PS: Nissan Primera hatchback , QG18DE


tom
Příspěvků: 2523



03.08.2014 18:27:46
Tak tohle je moc odborný... smajl 5


Miras
Příspěvků: 8



27.08.2014 15:27:43
Ještě tu mám jednu fotku (foto č.2)z dneška. Z IDLE sešlápnutý plyn na 4 tis, hned povolen. Co ten velbloud ? Neměla by být změna zpět bez toho hrbu ? Znamená to, že je lambda už utahaná ? (kolik má najeto schválně nepíšu, abych neovlivňoval vaše odpovědi...) Ale není to ode mne zkouška, fakt nevim, jestli tam ten hrb má či nemá být+jaký to má význam...
Ještě doplním, že se jedná o lambdu před katíkem.

1-IDLE

2-foto k tomu, co píšu.

Díky Miras


Miras
Příspěvků: 8



27.08.2014 17:11:29
A lambda za katem - hmm, spíš už jen informativně...hodnoty při IDLE mezi 0 a 0,02 volty by se nalézat neměly. smajl 7


Miras
Příspěvků: 8



09.09.2014 00:38:16
Trocha angličtiny...
Ze servisního manuálu QG18DE:

Even if switching characteristics of the heated oxygen sensor 1
(front) are shifted, the air fuel ratio is controlled to stoichiometric,
by the signal from the heated oxygen sensor 2 (rear).

I v případech, kdy je charakteristika přední lambdy posunuta, poměr vzduchu a paliva je dán stechiometrickým vzorcem, signálem druhé (zadní) lambdy.

Under normal conditions the heated oxygen sensor 2 (rear) is not
used for engine control operation.

Za normálních okolností se zadní lambda neúčastní na složení směsi.
-------------------------
Takže buď něco překládám špatně, nebo mi prosím někdo vysvětlete, kdy se druhá lambda účastní složení směsi a kdy ne.
Jasně, všude se můžeme dovědět, že druhá slouží k ověření funkce katalyzátoru. Ale podle toho textu asi nejen to.

Díky moc. smajl 26


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme