Celkem:
členů4377
aut786
témat1373
příspěvků19563

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

ukazatel paliva
dovas

12.10.2013 11:33:08
Ahoj, mám problém s ukazatelem paliva. Nechal jsem měnit plovák, ale stále si palivoměr ukazuje co chce. Jednou půl nádrže a druhej den jen čtvrt a občas mě i množství paliva roste (což by bylo v reálu super). Vůbec nevím jestli může být problém v samotném ukazatelu či v řídící jednotce. Nejsem mechanik, takže se omlouvám za dotaz, ale nechci nechat v autoservise majlant. Mám primeru p11 1.8 z 2000. Nemá někdo nějakou zkušenost, radu?

Na fóru jsem se snažil něco najít, ale buď sem slepej nebo neumím hledat, takže pokud to tu bylo, omlouvám se za OT.

Díky moc Vašek

tom

14.10.2013 18:21:45
Chyba muže být i v přístroji. I když tohle vypadá na nějaký špatný spoj, a ten bych spíše hledal právě v té nádrži .

Brouček

14.10.2013 18:26:15
Jasně.Kup si použitý plovák z jiného auta za pár korun a vyměň ho a uvidíš jestli je to plovákem.V servisu Ti daj rovnou novej a nebudou se Ti ptát a necháš tam vopravdu celou vejplatu. smajl 7

dovas

16.10.2013 20:09:07
Ahoj, plovák jsem už právě nechal měnit...ale díky za radu skrz ten špatnej spoj, zkusím se na to s někým podívat, projít elektroinstalaci, jestli tam nebude zakopanej pes. Jinak nevím jestli to s tím souvisí, ale problikává mě kontrolka airbagu. Jako myslím si, že nic jiného než rozdělání palubovky mě nebude čekat a kontrola spojů. Teda pokud tohle nějak nesouvisí dohromady.

Díky

Brouček

16.10.2013 20:51:08
Mrkni na kabeláž pod sedačkou.Ta někdy blbne a problikávaj bagy.Rozpoj,mrkni na konektory a spoj. smajl 44

dovas

18.11.2013 19:22:47