1.1.1970 01:33:37
Nissan Qashqai, nejprodávanější crossover v Evropě, prošel rozsáhlou modernizací, která ještě více podtrhuje jeho jedinečný charakter. U příležitosti uvedení nového modelu na trh spustil Nissan reklamní kampaň, která probíhá do 24. září.
Kampaň využívá následující mediatypy: TV, online, radio a OOH. Vyvrcholením celé kampaně budou Dny otevřených dveří u všech autorizovaných dealerů Nissan od 18. do 23. září.
Hlavním důraz je v komunikaci kladen na oblasti, které prošly největšími změnami – design exteriéru, nový interiér a moderní technologie.
Už v prvních vteřinách reklamního spotu vidíme kompletně přepracovanou příď s nejnovější verzí mřížky chladiče ve tvaru V a předními LED světlomety. Nová jsou také zadní LED světla s trojrozměrným motivem bumerangu. Dalším zajímavým detailem jsou nová, elegantní hliníková kola.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
http://newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/media/pressreleases/426201645/nissan-spustil-reklamni-kampan-na-crossover-qashqai-posouva-hranice
Kampaň využívá následující mediatypy: TV, online, radio a OOH. Vyvrcholením celé kampaně budou Dny otevřených dveří u všech autorizovaných dealerů Nissan od 18. do 23. září.
Hlavním důraz je v komunikaci kladen na oblasti, které prošly největšími změnami – design exteriéru, nový interiér a moderní technologie.
Už v prvních vteřinách reklamního spotu vidíme kompletně přepracovanou příď s nejnovější verzí mřížky chladiče ve tvaru V a předními LED světlomety. Nová jsou také zadní LED světla s trojrozměrným motivem bumerangu. Dalším zajímavým detailem jsou nová, elegantní hliníková kola.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
http://newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/media/pressreleases/426201645/nissan-spustil-reklamni-kampan-na-crossover-qashqai-posouva-hranice