1.1.1970 01:33:37
• Výrazný design svého nového vozu vylepšuje prostřednictvím exkluzivního personalizačního programu mnohem více zákazníků Nissanu Micra, než se předpokládalo.
• K dispozici je více než 100 kombinací doplňků exteriéru a interiéru.
• Podle informací prodejců je nejoblíbenější volbou personalizace barva Oranžová Energy.
• Zákazníci za personalizaci své nové Micry utrácejí průměrně 400 eur.
• Nové video odhaluje důležitost manuální práce v programu personalizace společnosti Nissan.
• Video si můžete přehrát zde https://youtu.be/SPej7ZJLRoQ
PAŘÍŽ (7. srpna 2017) – Autorizovaní dealeři vozů Nissan vykazují vyšší poptávku po možnostech personalizace zcela nového Nissanu Micra, než se očekávalo. Zhruba každý čtvrtý zákazník se rozhodne vylepšit výrazný design vozu doplňkovými díly exteriéru a interiéru.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
http://newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/media/pressreleases/426199825/vysoka-poptavka-po-personalizaci-zcela-noveho-nissanu-micra
• K dispozici je více než 100 kombinací doplňků exteriéru a interiéru.
• Podle informací prodejců je nejoblíbenější volbou personalizace barva Oranžová Energy.
• Zákazníci za personalizaci své nové Micry utrácejí průměrně 400 eur.
• Nové video odhaluje důležitost manuální práce v programu personalizace společnosti Nissan.
• Video si můžete přehrát zde https://youtu.be/SPej7ZJLRoQ
PAŘÍŽ (7. srpna 2017) – Autorizovaní dealeři vozů Nissan vykazují vyšší poptávku po možnostech personalizace zcela nového Nissanu Micra, než se očekávalo. Zhruba každý čtvrtý zákazník se rozhodne vylepšit výrazný design vozu doplňkovými díly exteriéru a interiéru.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
http://newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/media/pressreleases/426199825/vysoka-poptavka-po-personalizaci-zcela-noveho-nissanu-micra