krokovej motorek je hlidanej a vybehl by na Consultu (snad teda), i kdyby nebehal v plnym rozsahu, a kdyz by byl KO, tak priznaky jsem vycetl, ze by to jelo max. 30 a zustala by vyset "1". Dela to od ty doby co jsem na horizontu prejel takovej slepenec hliny a kameni, auto 3x razantne skocilo (o stabilizator, kat, a torzni tyc). Myslel jsem, ze to nejede tim, jak byla otevrena priruba u katu, ale dela to furt. Takze se asi neco tim narazem v prevodovce vysypalo. Jinak lamely tam jsou, alespon v ty moji, kdyz je tam forward clutch. CVT neni jenom remen a remenice. Tech odborniku na CVT je hodne malo. Ten jeden mechanik co jsem s nim mluvil je od Hondy a ma i papir na CVTcka, ale rikal, ze to nikdy delat nechce
Holt kdybych mel planetovou od das Auto nebo Simply never, tak by mi rekli vsude, co s tim je. Olej se v mem modelu ma menit po 30 az 60k. Predchozi majitel ho menil ve 122k, to vim urcite a pak ve 182k taky pry. Ale nevim, jestli to tak je, kdyz jsem to kupoval ve 189k. Ale auto bylo opravdu opecovavany a olej v motoru meneny po 6k, takze spis bych rekl, ze ta vymena probehla. Jinak nahrady nez origo NS-1 nebo NS-2 jsou. Tech za NS-1 je sice min ale jsou. At uz jedne ci druhe, litr vyjde od 200 do 300 Kc, coz je cca 4x mene, nez origo.