Celkem:
členů4377
aut786
témat1373
příspěvků19563

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Murano / Motor, převodovka / Převodovka - prokluzuje

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Převodovka - prokluzuje
Expodekor
Příspěvků: 3



30.10.2013 19:33:54
Díky to bylo bylo super. Mohl by jsi mně to prosím poslat úschovnou na můj mail realizace@expo-dekor.cz?

Díky moc J.



Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

Expodekor
Příspěvků: 3



31.10.2013 08:21:31
Ahoj Martine, děkuji moc za ochotu. Nejde to ale stáhnou. Píše mi to pořád, že stránka nelze najít. smajl 5


puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

06.11.2013 01:16:19
Jestli mi půjde v Práci rychle internet nahraji zítrra do sekce manuálů zde na klubu


Junqueira
Příspěvků: 4



07.05.2014 19:23:27
Vim ze uz jsou taty ty texty letity, ale vyresilo se to nejak? Nebo nekdo? Na Primere s CVT M6 mam podobny problem.
Auto jezdí, ale je línější vcetne rozjezdu a nad 3500 rpm to prestava jet. Zacina to prokluzovat, jako kdybych prejízdel mokry koleje treba v 90 smajl 1. Vzdycky to jakoby proklouzne. A když dám podlahu třeba v 90, tak to jede pořád +/- 90. Jinak to jede i 140, ale musi se pomalu přidávat a jen do tech cca 3500 rpm u manalniho modu cca do 4000 rpm. Tam zase kdyz podřadím na 3 nic se neděje kdyz to vyleti na 5000 rpm, takze musim radit uz pred 4000 rpm na dalsi stupen. Pak uz to dela hodne. Tim padem je i jizda do kopce pomala, kdyz to muzu jen tocit malo. Jede to proste jak nejaka 1,6. Byl jsem s tím v Nissanu tam to napíchli na Consult a žádná závada tam nevyběhla. Vymenil jsem i preventivne cidla, co by Cunsult nezaregistroval a i speed sensory remenic a porad stejny. Posledni nadeje jen uz ten olej, ale nez do nej dam dvojku, tak se bych asi radsi vedel, jestli to pomohlo. Protoze jen tak vylejt olej do spatny prevodovky a pak ho kupovat znova pripadne do jiny... Jinak jsem volal se dvema co prodavaj dily na nissan a se bavil se se dvema mechanikama co delaji automaty a dosli jsme k zaveru, ze nejlepsi by byla jina. Ze bud je spatny menic a nedava tlak a nebo jsou jsety nejaky vnitrni lamely (neco jako u klasicky spojky, kdyz prokluzuje) Uz se to takhle vlece od listopadu :/


jozef1974
Příspěvků: 1536



09.05.2014 06:47:41
chce to fakt odbornika CVT nema lamely, ja bych to videl na spatny krokovej motor ,mozna retez v prevodovce, myslim ze vymena oleje tedka nepomuze


puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

09.05.2014 09:46:30
Já jen dodám všeobecně známe informace.

Pokud se u Murana neměnil olej v převodovce, tak to byla chyba (Odtatně jako u všech ostatních automatů) Mi jsme za výměnu oleje v Nissanu dávali cca 8 tisíc. Divil jsem se ale padne tam asi 12 litru oleje nebo kolik.

Podle informací které ke mne přišli, kdo něměnil v muranu olej v převodovce tak at to rychle udělá (nejlepe mezi 100-150tis km) jinak udělá převodovka pápá. Nejvíc na to trpěli hlavně americké verze.


Junqueira
Příspěvků: 4



09.05.2014 13:33:07
krokovej motorek je hlidanej a vybehl by na Consultu (snad teda), i kdyby nebehal v plnym rozsahu, a kdyz by byl KO, tak priznaky jsem vycetl, ze by to jelo max. 30 a zustala by vyset "1". Dela to od ty doby co jsem na horizontu prejel takovej slepenec hliny a kameni, auto 3x razantne skocilo (o stabilizator, kat, a torzni tyc). Myslel jsem, ze to nejede tim, jak byla otevrena priruba u katu, ale dela to furt. Takze se asi neco tim narazem v prevodovce vysypalo. Jinak lamely tam jsou, alespon v ty moji, kdyz je tam forward clutch. CVT neni jenom remen a remenice. Tech odborniku na CVT je hodne malo. Ten jeden mechanik co jsem s nim mluvil je od Hondy a ma i papir na CVTcka, ale rikal, ze to nikdy delat nechce smajl 1 Holt kdybych mel planetovou od das Auto nebo Simply never, tak by mi rekli vsude, co s tim je. Olej se v mem modelu ma menit po 30 az 60k. Predchozi majitel ho menil ve 122k, to vim urcite a pak ve 182k taky pry. Ale nevim, jestli to tak je, kdyz jsem to kupoval ve 189k. Ale auto bylo opravdu opecovavany a olej v motoru meneny po 6k, takze spis bych rekl, ze ta vymena probehla. Jinak nahrady nez origo NS-1 nebo NS-2 jsou. Tech za NS-1 je sice min ale jsou. At uz jedne ci druhe, litr vyjde od 200 do 300 Kc, coz je cca 4x mene, nez origo.


Brouček
Příspěvků: 951



09.05.2014 18:28:00
V Praze Hornich Pocermicich jsou odbornici na automaty.Ja vim, mas to z ruky.


Junqueira
Příspěvků: 4



09.05.2014 23:16:54
Diky za tip, ale je to z ruky a dalsi potencionalne nevyuzitelne vynalozena investice do prevodovky, kdyz za 8k muzu mit jinou. Spis by se hodilo neco u PLZ nebo CB, tam jezdim casto a kde by mi treba rekli, ze je KO dej jinou a nebo co to je. Protoze pak me nebude zrat, ze by to mohla byt nejaka <>nka, za za par set a kterou bych si jeste udelal sam. Ale stejne by mi asi rekli, jako u Varu jak se specializujou na automaty, ze tech CVT moc neni a nikdo to moc nedela. Jinak co jsem zjistil, tak jen test menice stoji 7000 a vnitrni opravy jsou v radech desetitisicu.


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme