14.10.2013 21:12:18
Nebál bych se toho Luki nahoře stačí povolit m6 šroubky sundat brzdovej třmen jestly máš pevnou poloosu tak sundat víčko tam to bude zajištěný nějakou segerovkou tu sundat a měl bys mít volnou poloosu druhým heverem si vypodlož spodní rameno přišponuj hever a povol ty m6 na horním čepu a potom bys měl mýt volnej kotouč při vyvrácení kotouče by si měl vytáhnout poloosu s kyneťákem ven kdyby ti to nešlo tak povolit a vyrazit spojovací tyčku řízení tím by si měl kotouč vyklopit na sebe. U diferáku schoď sponku na manžetě tu velkou a celá poploosa by měla bejt venku. Kyneťák je na poloose naraženej jenom přes rozpínací kroužek tak hoď poloosu do svěráku a buď škubnutím nebo jednou dobře mířenou ze strany manžety do kyneťáku by ti měl seskočit a hle máš to demontovaný
a můžeš to vesele propláchnout nebo nechat namočený na odmočeni v techničáku dočista.jestly kuličky v kyneťáku nebudou mít nějakou velkou vůli tak ho neřeš jinak di do novýho. ať se ti daří kdyby něco po telefonu tě navedu nebyl bys první
a můžeš to vesele propláchnout nebo nechat namočený na odmočeni v techničáku dočista.jestly kuličky v kyneťáku nebudou mít nějakou velkou vůli tak ho neřeš jinak di do novýho. ať se ti daří kdyby něco po telefonu tě navedu nebyl bys první