Celkem:
členů4407
aut787
témat1373
příspěvků19566

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Občanské sdružení
Autor
Příspěvků
Shlédnutí
Poslední příspěvek
1.1.1970 01:33:31
Zakládám toto téma, i když občanské sdružení byl Tomův nápad. Tak doufám, že mi to odpustí smajl 7 .

Takže, já jsem psala, že žádné OS zakládat nebudu. Ale ve vaně jsem nad tím přemýšlela a dostala tenhle, možná bláhový, nápad.

Jsme klub, který se týká aut a jejich provozu, využívání atd... Takže OS ano, ale možná by stálo za to popřemýšlet nad tím, jak toho využít a jak moci pomoci...

A tak mě napadlo, proč nepomoci např. lidem postihnutým nebo zasáhnutým autonehodou.

A teď, jak bych si to asi představovala:

1) na jaře bo létě pro ně uspořádat např. dětský den a večer s koncertem
2) v zimě, v období plesové sezony pro ně uspořádat ples, kde by hlavním bodem byla např. dražba, z níž by se peníze použili např. na pomoc koupi inval. vozíku nebo tak něco

Asi si budete ťukat na čelo, všichni víme, jak je to se sponzorama, ale na druhou stranu:
1) máme skvělé zázemí (RZ RADOST), kde nám vždycky vyšli vstříc
2) jako OS bude snadnější sehnat sponzory, a o to víc, když to bude pro dobrou věc... Navíc bude i důvod komunikace s medii a tím i reklama pro dobrou věc
3) když si vezmu, kolik peněz se za sraz utratí v chlastu, proč je neinvestovat jinak
Je mi jasný, že to nebude fungovat za půl roku, stejně tak, že to bude stát moře času, práce a úsilí, ale proč to neudělat pro dobrou věc.

Je to jen nápad, který mě jen tak napad a hned jsem ho sem takhle syrový vystřihla, ale zkuste nad tím aspoň popřemýšlet.
1.1.1970 01:33:31
Beu,budu možná trošku syrový,ale překvapuje mě,že právě ty zalkládáš toto téma... Podotýkám,-že mě to překvapuje v pozitivním slova smyslu.... Tak přesně jsem to myslel do budoucnosti,nicméně nevím,a znova píšu.... NEVÍM...zda do toho s tímto přístupem a lidmi zde jíti... Já osobně se teď dost bojím. To je můj názor za poslední měsíc. Jinak vše mám připravené už od začátku prázdnin.... Ale momentálně nejsem přesvědčen o tom,že vše,co jsem nad tím strávil,má smysl... Bohužel.... Pokud bych do něčeho takového šel, a do toho spadá i tvůj příspěvek,chci,aby to fungovalo,alespoň na poloprofesioínální bázi... A to tu do dneška nevidím.... Bohužel. Pokud se do toho někdo z Vás chce pustiti,tak to jen chválím,ale to už není o tom,že zrovna dnes chci,ale o tom,že chci celý rok.... Včetně toho,že budou fungovat stránky,srazy a vše okolo.....
1.1.1970 01:33:31
Ano Tome, souhlasím s tím, že vše MUSÍ fungovat. Nechci se nějak hájit, ale nemyslím si, že zrovna Ty, já, Sluník, Hrudík, Jožko, i když jsou období, kdy prostě nemáme z určitých důvodů chuť na klubu "pracovat",jsme Ti, na kom stojí fungování klubu. Přesně jak jsem to řekla včera Puczmikovi - když nejsou základy, těžko na tom stavět.
Jak jsem psala, je to nápad, ale chce o tom mluvit a chce na tom pracovat. Možná to bude někoho motivovat k tomu, aby se začalo víc dělat a víc na tom klubu pracovat.
Možná by stálo za to, dát zhruba představu, návrh na papír, zjistit, zda a za jakých podmínek by šlo tu představu přeměnit v realitu, co by k tomu bylo potřeba atd.
Jsem ochotná, dá se říct, že jsem získala motivaci smajl 7 , do srazu - tj. do schůze před mikulášem to dát zhruba na papír a věnovat se tomu.
Ale chce to vidět zájem i od jiných členů.
A to rozhodně nebude, když se podívám, zda na toto téma někdo reagoval, že uvidím 9 shlédnutí, ale pouze 2 příspěvky.
Z toho je pak člověku akorát špatně a všechno úsilí, práce a nápady bych nejradši zase zahodila...
1.1.1970 01:33:31
Já nejsem proti. Tom můj názor zná. Toco píšeš ty Verčo je taky dobrý nápad. Docela velká přidaná hodnota. ale myslím si že to bude běh na dlouho trať.

a co se týče te poloprofesionality. Tu si myslím, že máme i tady a teď. akorát jak psal Jožka je největší problém komunikace (aby to zas nevyznělo špatně - zde na webu).

A jinak si nejsem zasejc až tak jistej, že bych já byl "ten stavební kámen" na kterém všechno stojí. smajl 8
1.1.1970 01:33:31
Tom to má docela luxusně rozpracované. Jen nevím, jestli se do toho v této situaci pouštět.Nechala bych to třeba do příštího roku. Nápad se mi líbí.
1.1.1970 01:33:31
Jo, jak to má Tom rozpracované nevím, páč se nepochlubil smajl 5 smajl 10 .
A s tím příštím rokem - ono to by to dřív ani nešlo, páč to by chtělo spoustu času a pořádnou přípravu... Spoustu telefonování atd., atd., atd. smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Jo, a Vojto, nikdo neřekl, že si základní kámen, na kterým všechno stojí nebo nestojí, to si to zase špatně pochopil. Řeč byla sice o stavebním kameni, ale tím byly myšleny funkční klubové stránky a komunikace!!!
1.1.1970 01:33:31
Jo, a Vojto, nikdo neřekl, že si základní kámen, na kterým všechno stojí nebo nestojí, to si to zase špatně pochopil. Řeč byla sice o stavebním kameni, ale tím byly myšleny funkční klubové stránky a komunikace!!!
1.1.1970 01:33:31
jůůůů, a já právě ted na něco přišla smajl 11 a mám z toho radost smajl 11, ale je možný, že na to přišel třeba i Tom, to já nevím smajl 11. Každopádně by možná bylo dobrý, aby jsme se s tátou sešli, teda jestli bude chtít smajl 11, ještě před tou schůzí a každý dal, co má a jakou představu, abysme to třeba na tý schůzi probrali podrobněji a už s nějakým konkrétním návrhem... Co Ty na to Tome? smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Nemám s tím problém se sejíti dříve. Rozpracované to mám tak,že by byla registrace O.S. otázkou max 1 měsíce. Vojta má podklady a Sluník také,můžeš na to tam kouknout.
Důvody.proč s tím až tak neotálet sdělím osobně. Fukční stránky je skutečně nutnost... smajl 44
Vojta ví,že by to bylo na něho dost úkolů,které bych chtěl poměrně promptně... smajl 7
1.1.1970 01:33:31
oki, tak já na to teda u Sluníka juknu smajl 11... Jinak jsme spolu s ní mysleli, že pokud bude zdráva, mohli bysme to sfouknout v neděli, páč má volno... smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Klidně,já jsem pro. To se ještě domluvíme. Minimálně Vojtu bych rád u toho také... Mrkni na to,zkontroluj Sluníka a pak se domluvíme na dalším. To platí i pro ostatní moderátory,které by to zajímalo.
1.1.1970 01:33:31
Oki, jdu na to mrknout, zkontrolovat Sluníka a na ostatním se domluvíme smajl 26
1.1.1970 01:33:31
tak ja myslim ze zalozenim OS to nabere spravny smer, spoustu veci se usnadni,nejake se skomplikuju ,ale pokladam to za velke + ,ostatne Tom muj nazor zna. To ze som trochu od ruky neznamena ze nepomozem, budem velmi rad ak budem mohol co i len malo pomoct, takze sa nebojte na mna s nejakou poziadavkou obratit, a ostatne to k vam az tak daleko nie je.
1.1.1970 01:33:31
Jasně,že každá pomoc je vítaná. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Hlásím, že dokumenty mám, mamku jsem zkontrolovala smajl 7 . Ležela jsem u ní v pelíšku a zahřívala si tam nožičky smajl 11 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Houby tomu rozumim ale fandim smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Hrudík: nic si z toho nedělej, myslím, že nejsi sám smajl 2
1.1.1970 01:33:31
Tom můj názor zná smajl 11 klidně bych se sešel jen mi potřebuji termín, abych se přizpůsobil. a dle koncepce Toma to je jednoznačne posun vpřed
1.1.1970 01:33:31
Je potřeba něčím začít... smajl 7 Třeba tou registrací.. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Tom: no klidně, ale já bych začala schůzí, tam se popereme o funkce smajl 1 smajl 7 a pak bych to až šla registrovat smajl 1 smajl 1 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Postup registrace je v těch papírech co máš od Sluníka ... smajl 1 Jakíkoliv funkce je spíše trest... smajl 1
1.1.1970 01:33:31
jj, já vím, já už je mám naštudovaný smajl 7 ... A s těma funkcema jsem to právě tak myslela smajl 1
1.1.1970 01:33:31
No, tak to bylo vždycky- máš funkci- seš za vola, ale to jsem kolikrát i bez funkce, takže je to vlastně fuk. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Jo za vola smajl 9 ? to já jsem teda častěji za krávu smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Beu, nechci ti do toho kecat, ale chyba v těch příspěvcích bude asi někde u tebe. Nikdo další to tu nemá. smajl 5
1.1.1970 01:33:31
Mno jo, pak ale bude chyba ve mě, páč mi to dělá ze třech pc smajl 5

Edit: vlk teď psal, jestli je to ten dlouhodobě řešený problém, takže bude chyba asi někde jinde... smajl 6
1.1.1970 01:33:31
Musíš povolat Honzíka, aby to ošéfoval.
1.1.1970 01:33:31
Hele, řeš to v tématu k tomu určenému smajl 1 smajl 1 smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Cajk. Takže k tématu - jsem napřed pro schůzi a pak se dohodneme co a jak, nač, zač a proč jak dál.
1.1.1970 01:33:31
jj, souhlasím smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Já jsem nepochopil Verčo ten Tvůj přípsěvěk s Vlkem
1.1.1970 01:33:31
ráno jsem Ti ho vysvětlila smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Jedno důležité info, dotaz, návrh či nápad.

Teď se řeší placení členů. Možná by bylo vhodné, jelikož většině to bude končit do konce roku (těm,co platili poplatek), možná by bylo vhodné, k možnosti založení OS, do rozhodnutí platby stopnout. Aby ted nikdo znovu neplatil, protože jestliže založíme OS, bude poplatek jiný a bylo by vhodné pak zaplatit celou částku, než že teď někdo zaplatí 200,-, a po založení OS bude doplácet další třeba stovku... Hlavně by v tom byl taky pěknej bordel potom.

Tak se vyjádřete co nejdřív.

A taky ta schůze by byla vhodná,ale asi ne v sobotu před andělem, jelikož se k nám chtějí připojovat cestou různí členové a neměli bysme na to klid. Děkuji za vyjádření.
1.1.1970 01:33:31
Souhlas s Beučou. Jinak ta schůze nevím, teď nemůžu říct kdy, páč jsem choroba a mám neschopenku.
1.1.1970 01:33:31
Právě kvůli těm platbám jsem myslel,že pokud bude zájem,je vhodná doba sdružení zaregistrovat. Zhruba za měsíc už bude rok,co většina platících zaplatila. Samozřejmě nepočítám ty,kteří přispěli do mecenášů. Ti by už samozřejmě neplatili.
Takže je jen potřeba říci,zda poslat žádost o registraci. Vyřízení trvá cca 14 dní,pokud je vše v stanovách v pořádku. Pak je tam potřeba tří lidí,kteří tu žádost podepíšou. A pak to bude poplatek za členství ve sdružení.
Nebo budeme pokračovat jako doposud,a pak to půjde stejným způsobem, jako před rokem. Čili asi na základě nějaké výzvy,prosby,zda chce někdo přispět na chod clubu.
smajl 44 smajl 44 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
tak mne je v celku jedno kedy zaplatim. Neviem ako je to s uradmi u Vas v CZ ale u nas na SK sa vsetko spojene s vybavovanim papierov vlecie a na vsetko maju prišerne čakacie doby.
Tak prajem vela stastia pri vybavovani smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Jsem pro schůzi ... klidně pošli tome návrh na zřizení OS ...
Jinak termín schůze ... jsem v HK až do 3.11. 30.10 bych měl být v Pze.
1.1.1970 01:33:31
No asi zas tak úplně rychle poslat návrh na zřízení Os nepůjde, páč tam musí být tři podpisy.(teda myslím)
1.1.1970 01:33:31
Jsem pro schůzi, podepsání OS a jeho zaslání... Ale nejdřív je nutná schůze...
1.1.1970 01:33:31
Koukám, že tady se nikdo k ničemu nemá... Schůze neschůze, je to fuk, ať si každý dělá, co chce, jak chce... Až zase za 3,4 měsíce se tady vyvrbí nějaký dusno a zase se tu něco začne řešit, zhádáme se, následně se i udobříme a zase se nic dít nebude.... Takhle vést případné OS teda není 2x šťastná volba... Jestli teda vůbec nějaký OS bude, když nejsme schopný domuvit se ani na základní věci, kterou je schůze...
1.1.1970 01:33:31
Nemyslím,že by se nikdo k ničemu neměl,ale někdo to musí svolat. Takže by bylo potřeba určit čas,místo a téma té schůze. Pokud ve všední den,tak z mé strany večer. Nicméně vzhledem k tomu,že je Slunik nemocen tak předpokládám,že snad jedině na Větráku. Pochybuji,že by stálo za to,aby ji doma nenašla případná kontrola.
A taky myslím,že ještě o víkendu byla Sluník ráda,že je ráda. Takže nevím,jestli by měla náladu hostit moderátory a tlachat o Os.

1.1.1970 01:33:31
Já jen čekám na termín smajl 11 jinak se dostanu kamkoliv. už sem psal ahrmonogram (vysvětlivka moderátora: HARMONOGRAM) na minulý týden ... anebo to prsotě(vysvětlivka moderátora: PROSTĚ) uděláme inkognito v sobotu před srazem. což je příští víkend
1.1.1970 01:33:31
Já uvidím jak dopadnu zítra a pokud nezemřu tak bych to viděla na schůzi v týdnu.
1.1.1970 01:33:31
děkuji sluníkovi za opravysmajl 1

jinak pres tyden nemam probelm smajl 11( vysvětlivka moderátora: problém)
1.1.1970 01:33:31
tak ja asi muzu jen pred srazem
1.1.1970 01:33:31
mno já můžu kdykoliv smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Dnes odeslána žádost o registraci.
1.1.1970 01:33:31
Tak držím pěsti, aby to schválili a neposlali nám to nazpět.
1.1.1970 01:33:31
Snad bude vše v pořádku. Uvidíme cca za čtrnáct dní... smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Věřím, že jsi to zpracoval bezchybně. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Sám jsem zvědavý. Tak snad ano.. A pak začnu rozdávat úkoly.... smajl 26
1.1.1970 01:33:31
Jo tak na to jsi potreboval ten podací lístek smajl 1 tak to jo smajl 10
1.1.1970 01:33:31
Ano,ano... smajl 44
1.1.1970 01:33:31
ještě že nebudu mít funkci,ale zadaných úkolů se zhostím zodpovědně a se ctí. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Pokud to nebude drbání záchodů (nesnáším to z vojny) tak budu dle možností také k dispozici z 90 % přes zimu přes léto to bude slabší smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Martine,neboj,mytí záchodů to nebude..... Tedy pokud si nekoupíme horskou chatu..... smajl 1
Ale Dík za nabídku,určitě jsme na tebe nezapoměli. Vždyť jsi ten styčný důstojník přes offroudy. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Beztak se všichni nejvíc těší na chlebíčky a kávu zdarma smajl 1 smajl 1 smajl 1
1.1.1970 01:33:31
A kdo říkal, že bude kafe zadarmo ? smajl 1
1.1.1970 01:33:31
no vzhledem k tomu, že zrovna my dvě kafe k přežití potřebujeme,tak by být mělo smajl 1
1.1.1970 01:33:31
No, tak kafe si zaplatím, nebudu se zodpovídat z toho, že jsem místo jednoho kafe vypila dvě. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
A co chlebíčci??? Těch můžeme sníst, kolik budeme chtít??? smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Chlebíčky nebudou vůbec, bo si každej může přinést. smajl 26
1.1.1970 01:33:31
No,tak to ale nemá cenu.... Páč při takovýhle akci se vždycky, alespoň po dobu schůze, podávají chlebíčci a kafe zdarma.... Pak už si každej chlastá za svý smajl 1
1.1.1970 01:33:31
No, jenomže,my nejsme milionáři.
1.1.1970 01:33:31
Když budou peníze,budou i chlebíčky.... K věci děvčata,k věci.... Děkuji. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
No dyk to je k věci smajl 2 smajl 2 smajl 2
1.1.1970 01:33:31
Přesně jak říká Beuča, tohle je k věci oupelně nejvíc, páč každýho stejne nejvíc zajímá jak se zadarmo nažrat. smajl 1 Jako bys to neznal.
1.1.1970 01:33:31
Kdo má dotazy,na srazu se je pokusím zodpovědět... smajl 44
1.1.1970 01:33:31
já mám jeden velký dotaz.... ta funkce, nejde zrušit???? smajl 1 smajl 1 smajl 1 smajl 5
1.1.1970 01:33:31
NEJDE !!!!!! smajl 1
1.1.1970 01:33:31
hmmmmm smajl 5 smajl 5 smajl 5
1.1.1970 01:33:31
Beučo,vysvětlím to to na srazu....
1.1.1970 01:33:31
Tedy to je doba,něž to min. vnitra dá razítko. Prý do deseti dnů.... smajl 1
1.1.1970 01:33:31
skoro jak u nas , nekde dřiv sem to psal.
1.1.1970 01:33:31
No kdyby se jednalo o jejich platy tak udělají mimořádné zasedání a mají to odsouhlasený hned.My oddaní poddaní si budeme muset na razítko počkat. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Dne 18.11.2011 bylo zaregistrováno Občanské sdružení Nissan-club Czech Republic.
http://aplikace.mvcr.cz/seznam-obcanskych-sdruzeni/SearchResult.aspx
1.1.1970 01:33:31
SUPEEEEEEEEEEEEEEEER smajl 44 smajl 44 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Gratulace smajl 7 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Jak budu mít jakékoliv nové informace,dám je sem.
1.1.1970 01:33:31
Objednáno razítko a předjednáno založení účtu u Fio Banky.
http://www.fio.cz/bankovni-sluzby/bankovni-ucty/podnikatelsky-ucet

Ještě proč Fio - http://www.mesec.cz/clanky/sest-tipu-na-bankovni-ucty-pro-neziskove-organizace/
1.1.1970 01:33:31
Ty, jo, ty teda jedeš a nic neponecháváš náhodě. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
smajl 1
1.1.1970 01:33:31
pekne, pekne, chcem ta pochvalit, smajl 44 smajl 44 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
tý jo, a můžeme tiskat smajl 1 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
právě jsem zjistila, že se nemůžu registrovat do OS, páč nemám civilní fotku... smajl 9 smajl 12 smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Některé změny doplněny. a upraveny. Takže děkuji za dnenší azyl u Bartoňů smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Beučo,myslím,že něco najdeš.... smajl 1
Vojta dnes udělal veliký kus práce,takže pochvala.
1.1.1970 01:33:31
jůůůů, vy jste ale šikovní. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Kluci velká pochvala, jste šikovní smajl 7 smajl 44
Jinak Tome, nenajdu... Mohla bych tam mít tu berušku, co mám u sebe na profilu???? smajl 10
1.1.1970 01:33:31
Heléééééé mně nejdou otevřít ty stanovy OS tak abych si je mohl přelouskat.To je divný
1.1.1970 01:33:31
Dobrý postřeh, taky to nezvětším.
1.1.1970 01:33:31
U registrace je odkaz,, Souhlasím se stanovami'' A tam když klikneš a zadáš heslo tak se zobrazí.
1.1.1970 01:33:31
Včera byl zřízen účet u Fio Banky.
1.1.1970 01:33:31
Jinak to je doplněno i u informací OS
1.1.1970 01:33:31
Omlouvám se za krátké období naprosté nečinnosti. Bylo toho prostě moc. No, jsem zpět a v plné síle. Do Vánoc připravím podklady pro registraci ochranné známky, tak jak jsem slíbil Tomovi na srazu. Jinak přihláška snad odešla.
1.1.1970 01:33:31
Tondo,v pohodě,něco jsem kolem toho také studoval,nicméně ta cena je tedy trošku divoká....Řekl bych mimo naše možnosti. Zatím.
PSsmajl 4řihláška došla.
1.1.1970 01:33:31
no, pumpneme sponzory.... smajl 1 Ono nám beztak nic jiného, vzhledem k počtu členů v OS (teda počty vím od Sluníka), nezbude... smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Kolik Tome? smajl 9
1.1.1970 01:33:31
Ty jo 7 členů, dobře my. smajl 10 Aspoň se bude dobře hlasovat ( při lichém počtu ) smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Vojtíškovi jsem na mail poslala ten změněný text k detailu člena v tomto znění:

Přátelé, kamarádi,

dne 18.11.2011 bylo založeno Občanské sdružení Nissan- club Czech Republic i vy máte možnost stát se jeho členem.Stačí když v levém Menu kliknete na registraci OS a vyplníte potřebné údaje. Pak už jen vyčkáte na potvrzovací dopis, kde Vám zašleme informace k platbě. Všechny informace týkající se OS najdete zde: http://www.nissan-club.cz/os_nissan_club případně zde: http://www.nissan-club.cz/diskuze/klubove_zalezitosti/obcanske_sdruzeni_diskuze-3974#22040 . Jakékoliv případné dotazy Vám rádi zodpovíme. Každý člen OS se může těšit na různé výhody ( slevy na srazových poplatcích, slevy při nákupu v našem e-shopu ( na dalších výhodách pro členy OS se intenzivně pracuje ).



tak jestli je něco blbě, tak to Vojta ještě předělá a vloží to tam.
1.1.1970 01:33:31
Souhlas. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
tak 8 až došla moje prihlaška smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Jožko,došla. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
byl bych 9 ale nějak nemužu najít žádnou fotku smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Jůůůů hele já ji našel tak sem asi 9. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Martine,mohu jen potvrdit tvá slova..... smajl 44
Tak to abychom už začali pomalu konat dál... smajl 1 Vyzvu kolegy z přípravného výboru. smajl 26
Momentální stav:
Tom
Slunik
Puczmeloun
Beuča
BigT
Honza
Maximka
Jožka
Hrudik
1.1.1970 01:33:32
Jen malý,vlastně velký dotaz. Má vůbec někdo z Vás chuť pracovat pro O.s. nissan-club.cz,a nebo upřesním... Má vůbec ještě někdo z Vás pracovat jakýmkoliv zpusobem pro club?????
Pokud jde o O.s. zrušit to je jen jeden pitomý dopis...
Pokud jde o club, myslím fungování,je to jen na Vojtovi....
Zatím mě připadá,že to vše chci jen já... A fakt už mě ten přívlastek vadí. Takže... Vyjádřete se prosím,zda má cenu,ještě tady,nebo i třeba na Jelení blbnout.
Zatím jsem pro O.S. v mínusu cca 1000kč. Nepřipomínám to proto,že to chci hned zaplatit,ale nezlobte se,není to jen můj klub.... A nechci říkat,co už mne od prvního srazu vše stálo....
Nešlo mi do teď o peníze,a kdo si to myslí,ať jde do prdele...
Jde mi o přístup,o přístup lidí do toho zainteresovaných....A ten je zoufalý.
Odešel jsem v pohodě z FC. A POKUD SE TADY NIC NEZMĚNÍ, ODEJDU VE STEJNÉ POHODĚ I Z TĚCHTO STRÁNEK.
Nezlobte se. Ale je mi 48 let...... Takže jsem vlastně napůl Komunista,ale jen řeknu jedno.... Vlastně neřeknu,protože je vlastně všechno v POHO. Jen dovětek,přátelé proč vlastně jít dál?????
Je k tomu nějaký Důvod????
Pro mne momentálně ne..... A na kamarády mám telefon....
1.1.1970 01:33:32
Jestli je toto jako reakce na prispěvek o Martinove srazu tak to nelze spojovat aktivitu s clenama kdyz nevedi co maji odpovedet , vsichni moc dobra vime ze je to ve stadiju ze uź je to OS ale ješte ne plnohodnotny ne ? tak bych nějak moc nevašnil emocema , trebato fakt je jen o tom ze nikdo neznal odpoved na zdanlive jednoduchou otazku smajl 10
1.1.1970 01:33:32
Proč rušit? Nejdřív je potřeba schůze a zvolení představenstva.takže šup, termín.
1.1.1970 01:33:32
takze ja sem ochoten, pokud to bude mozne a potrebne obetuju cokoli kvuli pratelum a tomuhle klubu kteremu vdecim za tyto pratele, chci aby to O.S. fungovalo nadale.
ale taky potrebuju vedet co se ode mne ocekava
takze ja chci aby to slo dal smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Souhlasým s Jožkou také nevým co a jak. Jak všichni výte snažím se uspořádat sraz terrán a chci aby byl pod hlavičkou N-C o.s. Jestly má někdo k tomu nějakou výtku tak šup s ní do interky a já to stornuju a potom budu jenom čekat na ukoly které mi dáte. Ale také chci aby klub fungoval takovouto formou jakou jsme rozjely.
1.1.1970 01:33:32
Já též stojím o fungování klubu jako os, ale nemáme žádné informace. Myslela jsem, že od toho je přípravný výbor, od kterého budeme mít pokyny co a jak dál smajl 5 . Tak jestli jsem někde něco zaspala, tak se omlouvám, ale nevím, co mám ted dělat.A navíc jsem ještě myslela, že proběhne schůze a tam se zadají úkoly, rozdělí funkce atd.... smajl 12 smajl 44
1.1.1970 01:33:32
ja navrhuji sejit se pred plesem, udelat schuzi (ale naozaj schuzi s nejakym harmonogramem aby s toho neco bilo ,ne jen sedet u piva,to muzeme i pak),schvalit to co se schvalit ma ,pripadne podelit ukoly mezi nas, protoze vim ze na jedneho cloveka je to moc, de hlavne o to aby se mohli hlavne udelat dalsi kroky, rozeslat autorizacne maily a podobne vsechno co k tomu patri.
a tedka sem nepil to vyslo ze mne ,prosim opravte na co sem zapomel a omluvte mi vasi cestimu smajl 1
je to muj navrch tak sem s dalsima
1.1.1970 01:33:32
Ona muže být schůze i například zde v diksuzi ... nebo taky pres skype online smajl 8
1.1.1970 01:33:32
Já skype nemám, takže zamítnuto. smajl 10 Jinak hlasovat zde můžeme, vytvoříme anketu a je to.Bo je k tomu ještě něco třeba? Předpokládám, že by to byla jen jednobodová schůze a to zvolení představenstva.
Bo ne?
1.1.1970 01:33:32
Já se klidně schůze zúčastním, stačí říct co a kde a jak smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Já jsem myslel Skype třeba pro jožku a mi co jsem kousek od PCE bychom se sešli dohromady smajl 8
1.1.1970 01:33:32
az to bude v rozumnim terminu(taky vydelavam), vite ze nemam problem i prijet a zucasnit se. a ,yslim ze schuze pujde udelat i pres nissan club.
Ale k veci, mam dotaz na Toma, muzes zhruba napsat co vsechno je treba projednat, jaki funkce podelit, alebo to bude stacit az se sejdem.

1.1.1970 01:33:32
Takže po vychladnutí zase trochu práce. smajl 1
Jen jsem se chtěl ujistit,že si tady nebudu dělat bábovičky sám.
1.členská schůze může proběhnout v podtatě hned. Klidně i zde na netu. Počet členů musí být minimálně tři zakládající.
Nicmeně ze schůze musí vzejít zvolené představenstvo a hlavně musí být pořízen zápis,ve kterém bude popsáno,kdo se zůčastnil a samozřejmě kdo byl zvolen,kdo ověřil zápis a bla,bla,bla.
A v tom zápisu musí být všichni tam uvedení podepsaní. Což je právě ten problém.
Proto navrhuji,udělat si tady schůzi všech momentálních členů o.s.
Tady si odhlasovat tři členy představenstva. Což je záměrem té schůze.
Ale až budu dělat zápis ze schůze,uvedu jako zůčastněné ( tedy zakládající členy)jen ty,od kterých mohu bez problémů sehnat podpis do zápisu.
Tlačím na to proto,že my jako přípravný výbor,nemáme žádné pravomoci.
To znamená,že např nemůžeme oslovovat sponzory,nemůžeme disponovat s penězy na účtě,nemůžeme jakkoliv za o.s. jednat.
Čili toto vše mohou jen řádně zvolení členové výboru.
Proto musí zápis z této schůze obsahovat všechny potřebné náležitosti.Např v Bance ho budou mít založený.
Nakonec zápisy z těchto schůzí je možno najít na netu,takže tam lze spatřit,jak to dělají ostatní.
Pro Vojtu z toho vyplívá,že bude nutné pro členy zpřístupnit sekci Diskuze O.S.
A tam si můžeme vytvořit volební Diskuzi.
Před plesem bych už chtěl udělat schůzku číslo 2.
Tam by už zvolený výbor přednesl,co se udělalo,nějakou zprávu o stavu financí a také nějakou vizi do budoucnosti. Pokud s tím takto souhlasíte,pustíme se do toho. smajl 7
1.1.1970 01:33:32
ja souhlasim , tedka je pro mne rozhodujici kdy schuze zacne , protoze kazdy den nejsem pri compe, takze je na nas jak se dohodneme a urcite na muj podpis necekejte, chapu ze by se to jen protahlo, mam to kus od ruky
smajl 1 smajl 1 smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Jožko,neboj,to nebude,že tu musíš být v určitou hodinu. Dáme nějaký návrh an složení představenstva a každý se k tomu vyjádří.... Třeba do týdne. smajl 44 smajl 1
1.1.1970 01:33:32
S tím souhalsím. bál jsem se že to bude online smajl 11) jinak je potřeba hlídat příspěvky aby nám to nespadlo do hodně velkého off topicu ...
1.1.1970 01:33:32
Jak píše Vojta,chtěli bychom,aby se diskuze v tematu skutečně omezila na příspěvky k tematu schůze. Celý text bude i k tomu uzpůsoben. A řízen.
1.1.1970 01:33:32
INFO: OS NISSAN-CLUB má své telefonní číslo.

Číslo bude sloužit pro komunikaci představenstva OS se spoznory, partnery klubu, ať už stávajícími nebo potencionálními.

Toto číslo bude uvedeno i ve všech dopisech, e-mailech či vizitkách sloužících k spolupráci a propagaci našeho klubu.

smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Akční Beuča zařídila,pochvalu sklidila. smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Páč Beuča je nejlepší. smajl 44 No a Vojtíšek je taky šikulka.
1.1.1970 01:33:32
Děkuju za pochvaly smajl 11... Jsem zvědavá, co p***u smajl 2.

Jinak já musím taky pochválit vojtíška, páč tu udělal za poslední týden dost práce, a máme luxusní vizitky, opravené podpisy na klubovém emailu, hezké hlavičkové papíry, dodělal nám možnost objednávek ve srazu.... Prostě díky vojtíšku, a jen tak dál smajl 7
1.1.1970 01:33:32
Já bych ještě chtěla vyřešit tohle: někdo se přihlásí do OS a ani po 2 měsících není schopen poslat peníze,ani po urgencích. Vytvořila bych teda další pravidlo,jen ho potřebuji schválit a odsouhlasit.Viděla bych bych to takhle: Po přihlášení pošleme mail,a platba do 30-ti dnů,pokud nezaplatí do 14-ti dnů po opakované výzvě,tak odstranit z OS.A druhá možnost, pro mě schůdnější, dokud nezaplatí nebude se moc zaregistrovat do OS bo se přihlásí, ale zůstane neviditelný (nebude mít přístup do OS) dokud neproběhne platba. Páč takhle se přihlásí do OS a ačkoliv nezaplatil vidí co se v OS děje.
1.1.1970 01:33:32
Já nevím,jak to má Vojta nastavené,ale myslím,že to aktivuje vždy až když mu napíšu,že dotyčný zaplatil. Jinak s tím prvním souhlasím.
1.1.1970 01:33:32
Vím Sluníku. Na sraze napravim...... smajl 28
1.1.1970 01:33:32
a co kdyz si pri registraci zvolil platbu hotove? Ukaze se vam to nekde,aby jste zbytecne nestresovali
1.1.1970 01:33:32
Krom základu, Tondy a Jožky mají všichni zaškrtnuto převodem.

Ravise jsem informoval.

Ještě jsem Ti Tome lehce upravil text (graficky) u OS opravil nějakou interpunknční chybku co jsem zahlédl.
1.1.1970 01:33:32
Nestresuji se z plateb,jen mi jde o to,zda to někdo nevyplnil třeba omylem.I to se může stát. Nebo si to třeba dotyčný rozmyslel.
Je divné,že se někdo zaregistruje do o.s. a pak sem ani nepřijde nakouknout,popř něco napsat.
Nikoho neuháním o peníze. To jen,aby to bylo dobře pochopeno. smajl 7 smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Však ja taky nemyslel tebe smajl 10
1.1.1970 01:33:32
Platba hotově se mi zdá celkem nevhodná, zvlá3ť když bude dotyčný z Čiernej pri Čope a na srazy nejezdí, to by jsme taky mohli čekat 10-15 let.Dala bych platbu převodem bo složenkou.Hotově lze akceptovat u lidí, kteří jezdí na srazy bo se setkávají.
1.1.1970 01:33:32
Už jsem s Vojtou domluvený,že tam ta možnost nebude. Je jasné,že pokud o to někdo požádá,není v tom problém,ale nabízet v dotazníku se bude jen bankovní převod.
1.1.1970 01:33:32
Oki, tak to potom jo, i když bych do budoucna uvažovala třeba i o tý složence. Ještě stále někteří dostávají penize na ruku.
1.1.1970 01:33:32
Jenže za složenku v dnešní době zaplatíš cca 70 korun :/... To si většina radši zajde do banky...
1.1.1970 01:33:32
platba hotove se mi zda nevhodna...... Proto jsem platila hotove,no nic. Jak muzete vedet ze se na srazu neukaze. Jo a dalsi vec jak pise verca tak kazdej nez aby zaplatil 7petek za acko tak radsi pujde do banky a nebo rekne znamymu at mu to zaplati ale v hotove nevidim ale vube ale vubec zadnej problem.
1.1.1970 01:33:32
takže smajl 11
1) Rávis odpovedel. Byl mimo republiky a email mu zapadl. Proto jsem mu ho přeposlal znovu

2) CO se týče hotové platby. Pokud dotyčný bude chtít tak se sám optá, či zeptá jak provést platbu v hotovsti. Zatím představenstvo rozhodlo o pozastavení možnosti výběru "hotově". Je tam tedy pouze bankovním převodem
1.1.1970 01:33:32
predstavenstvo rozhodlo predstavenstvo sem predstavenstvo tam predstavenstvo vam prikazuje. Hej vy uz si asi neuvedomujete proc! Vznikl novy klub.chtelo by si to uvedomit a pripomenout. Pripada mi to ze o vsem rozhoduje jen predstavenstvo a ne ostatni cleni ti co podporili novy klub aby taky mohli obcas rici jak by to chteli.
1.1.1970 01:33:32
Honzo ...
Jestliže se Ti nelibi ze predstavenstvo tam, sem atd ... sam si mohl jit do predstavenstva. Ani si nevykrikl... Jediny vykřik byl:

"Honza - Fanda Clubu - Nelze mě brát jako osobu s PRÁVOPLATNÝM HLASEM.
Aby to všichni věděli a zase aby to nevěděl celý klub tak to pišu sem.
Pro všechna součastná a přístí jednání se mnou nepočítejte jako s oprávněným hlasem . Díky za pochopení."

Tímto textem bych rozuměl, že nechceš mít s OS nic společného tudíž by Tě nemělo trápit co dělá představenstvo, neb se bavíme pouze o OS ne o samostatném nissan-club.cz. Musíš sám uznat, že pokud bychom OS neudělali, vše by šlo do kytek. Takto máme aspoň lepší pozici pro vyjednávání atd. Nikdo Tě do OS nenutil.

I když si "Fanda nebo franta klubu" tak muzes na clenske schuzi vznést námitku a pripadne navrhnout lidi, kteří by se do představenstva hodili lépe než my a zvolit je jednoročním mandátem a tím jim udělit svoji důvěru. Viz Stanovy se kterými si souhlasil při registraci.

Koukám, že máš asi jenom Ty jediný problém s představenstvem. V diskuzi je aktivita nulová a nevšiml jsem si, že by si někdo jiný stěžoval. nehelde na to že se jedná většinou o lidi (již členové OS), kteří nový klub podpořili a stále podporují.A vzhledem k tomu, že Tě nemáme brát jako člena s právoplatným hlasem, tak bych považoval tvé "výlevy" a připomínky jako bezpředmětné.
1.1.1970 01:33:32
Nebudu nijako jitřit vášně a komentovat vzájemné averze. Chci jen reagovat pragmaticky a srozumitelně.
Pčedstavenstvo dostalo nějaký mandát. A ten obnáší i to,že za o.s. rozhoduje v mnoha věcech. Pokud se kterémukoliv členovi zdá,že představenstvo rozhoduje v rozporu se stanovami,či dokonce v rozporu s rozhodnutím členské schůze,jako nejvyššího orgánu,pak je skutečně možno se buď účastnit jednání představenstva a vznesti námitku.
Pokud toto bude zaneseno v zápisu,pak je jasně daná lhůta,do kdy je nutné aby představenstvo dotyčnému na námitku odpovědělo. Většinou je to třicet dní.
Pak je možnost vznést námitku i na členské schůzi. Kde se většinou hned o námitce diskutuje a hlasuje.
A pak je třetí možnost,a to je svolat mimořádnou členskou schůzi. I to má svá pravidla.
Vše je ošetřeno stanovami. Takže to není z mojí,ani naší hlavy.
Naše snaha je aby přihlášení do o.s. bylo co nejednodušší. Takže znovu opakuji a zvýrazňuji.
POKUD NĚKDO POŽÁDÁ O PLATBU V HOTOVOSTI,NENÍ V TOM PROBLÉM. Je to jeden e-mail nebo telefonát. Ale nabídka v přihlášce prostě bude platba převodem.
Pokud by to členům obvzláště vadilo,může se o tom na schůzi diskutovat a hlasovat,ale pokud budeme řešit až takovéhle ptákoviny,tak bude schůze trvat dva dny. smajl 1
Je veliká škoda,že při těchto žabomyších válkách zaníká ta obrovská a mravenčí práce,kterou už představenstvo odvedlo.A za sebe mohu říci,že už jsem s tím chtěl několikrát praštit.
Klub je od toho,abychom si vycházeli lidsky vstříc a vzájemně se podporovali. A pokud to tak bude,tak celá pravidla nebudou potřeba. A bude jedno,zda je v dotazníku jedna možnost platby a nebo pět.
Myslím,že by šlo toto tema tímto uzavřít. A to i proto,že to patří spíše do diskuze O.S.
Jakékoliv dotazy samozřejmě velmi rád zodpovím. Bez emocí a nějakého vyřizování účtů.
smajl 1 smajl 7 smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Však ja nehaním nikoho praci a starosti , to se samozřejmě cenní ale ja jsem jen vyjádřil svůj nazor smajl 10 a neříkám že chci do představenstva smajl 10

Vojto ja jen mam ,,problem,, s tím že dle meho nazoru by chtělo něco občas projednat s ostatními.

A to že ostatní neodpovídaj , no tak ať však je do toho nikdo nenutí a nutit nemuze .
Někdo k tomu prostě třeba nic nemá , druhý má ale neřeší to , třetí taky má ale bojí napsat , a čtvrtý jsem já co jsem se ozval smajl 1 a evidentne jsem vzbdil humbuk ale už jsem opravdu neveděl jak se vyjádřit aby byla nějaká reakce smajl 10

A pro VOJTU: Nech mi mýho frantu , ja ti taky nekecám do zelí ... smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Honza:Něco jiného je platba hotově, když bydlím 12 km od vás,než když chce platit někdo hotově a je bůhví odkud. Všiml sis, že by byl dotyčný přihlášený na sraz? Tak jak ty víš, že pojede?
1.1.1970 01:33:32
A jak ty viš že nepřijede to jako ten co není přihlášenej na sraz tak nesmi přijet ? smajl 9 Nic prostě už je to uzavřený a jestli něco ještě maš tak mi zavolej ..... Jak psal tom považuje se to už za uzavřene.

PS: Je jedno uplně odkať je když někdo bude třeba z Českejch budějovic a bude mit cestu do Trutnova a pojede přes pardubice tak nemuže zaplatit hotově ? To je snad platba jako platba ne ?
1.1.1970 01:33:32
Postup vzniku členství v bodech:
A)Vyplnit přihlášku a přečést si stanovy kde je mimo jiné popsaný
vznik členství - Článek IV.odstavec 2,bod a)b)
B)Po potvrzení přihlášky dojde káždému tento e-mail:
Dobrý den,

Rozhodl(a) jsi se stát členem Občanského sdružení Nissan-club Czech Republic. Prosíme, aby jsi si znovu přečetl Podmínky a pokud s nimi souhlasíš, prosíme o uhrazení členského příspěvku ve výši 300,- Kč na číslo účtu: 2000198239/2010 (FIO Banka). Pro slovenské občany použijte číslo účtu: 2000198239/8330 (účet vedený v EUR) a to do 15-ti dnů od obdržení tété zprávy. Poté se staneš členem OS a získáš průkazku OS a tím i výhody spojené s vlastnictvím této karty.

S pozdravem za OS Nissan-Club Czech Republic
Za Zřizovací výbor
Tomáš Bartoň

Pokud se něco nezměnilo,je tam 15dní.
Pokud někdo jede z Budějic do Trutnova padesátý den a chce zaplatit hotově,tak prostě napíše Tomíkovy e-mail,popř. zavolá a Tomík mu odpoví,že NENÍ PROBLÉM. To samé platí,když pojede na sraz. Říká se tomu KOMUNIKACE.
Pokud ale nenapíše a ani nezavolá,tak platí za
C)zánik členství - Článek IV,odstavec 4,bod c)

Uf ještě že si všichni poctivě přečtou a dodržujou stanovy a i sdělení která jim přijdou.To se pak hnedle lépe pracuje. smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Ano v tom maš všem pravdu ale stale se na to dá oponovat ..... ale nemá to cenu koukám , buď nechápete nebo nechcete pochopit co se snažím vysvětlit.

Tome sam moc dobře víš že když tě v patek poślou na pondělí na služební ces tak v sobotu už to není pravda , ale u tohodle človika to bylo ovlivněný tim že byl mimo črsmajl 10

Mohl aspoň informovat , ale v dnešní době spěchu a požadavku zaměstnavatele se ani nedivím že tto prostě laicky řečeno zazdil smajl 10
1.1.1970 01:33:32
tak to asi budeš muset vysvětlit tak, aby jsme to mi nímandi pochopili. smajl 1
1.1.1970 01:33:32
bohuzel uz na to nebude prostor ,dnes me tu vidis naposled smajl 8
1.1.1970 01:33:32
ja myslim ze Tom to napsal užasne moudře (až mi je to divnô čo hovoriš), ja taky nezaplatil včas ale měl sem zajem a KOMUNIKOVAL sem s Tomem ako to chci udelat a on souhlasil a to sem byl taky mimo CZ.
takže jestli tam bude uvedene cislo učtu mi pripada normalni, a kdo to chce zaplatit jinak (šekem,hotově,kreditkou a nebo na fakturu,a nebo na splatky smajl 1 ) tak je to proste jen o nejake interni zprave nebo telefonatu,mailu a nevim ješte jake KOMUNIKACI, a jak znam Toma tak to neda do kitek a udela všechno proto aby byli obě strany spokojene. smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Smysl založení občanského sdružení byl ten,abychom mohli v jednání s případnými partnery vystupovat,jako právnická osoba.
Což jak už jsme při jednáních zjistili ,je dnes absolutní nutností.
To,že to zatím,a píši záměrně ZATÍM nepřineslo úplné a zcela konkrétní výsledky je dáno spíše dobou a tím,že začínáme,a nebojím se to říci,trošku po hodině dvanácté.
Ale to neznamená,že nemá smysl pokračovat.
Píši to proto,abych vysvětlil,že i nadále jsou pro mne osobně nejpřednější kamarádi,které jsem díky klubu našel.
A to,že máme nějaká pravidla je dáno tím,že je prostě mít musíme.
Proto znovu opakuji,a Jožka to tu potvrdil,že vše je i nadále na vzájemné domluvě. A je prioritou vycházet si vzájemně vstříc. Nikdo nechce nikoho buzerovat,a to mluvím za celé představenstvo,ale vytvořit stránky tak,aby vyhovovali všem,prostě nejde.
Mrzí mě,že se Honza rozhodl tak,jak se rozhodl. Nicméně sdružení i klub jsou dobrovolné. A to s plným svědomím a vědomím respektuji.
Doufám,že každá horká hlava jednou schladne. A život je přeci příliš krátky na války.
A protože už začínam kecat jako nepovedená filozov,tak HOWG. smajl 1 smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Jo,jo, dobře jsi to napsal, jen někomu holt dělá problémy smířit se s pravidly.
1.1.1970 01:33:32
Já už bych snad diskuzi na toto téma uzavřela. Je to stále dokola a kdo to nechce pochopit, tak to prostě nepochopí, i když mu to budete vysvětlovat zprava doleva a opačně, nahoru i dolů. Víc k tomu už nemám, co bych řekla... smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Ono k tomu asi není tak nějak co dodávat. smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Já myslim, že po šestym pivu se to rozjede znova. smajl 2
1.1.1970 01:33:32
Tak šestý pivo vynecháme smajl 2 smajl 2 smajl 2
1.1.1970 01:33:32
ono je mozna lepsi vyrikat si to pri pive
1.1.1970 01:33:32
Třeba to tak dopadne.... smajl 1 Máš Jožko plnou pravdu.
1.1.1970 01:33:32
A co si to vyříkat u čaje a kávy?
1.1.1970 01:33:32
To nebude ono... Nevládly by u toho tak emoce... smajl 1
1.1.1970 01:33:32
u nas v praci všichni pijou čaj a kafe a všechnym pak mrda v hlavě, ale teď už vim s čeho smajl 1
1.1.1970 01:33:32
jenže po alkoholu vládnou víc než je zdrávo. smajl 43
1.1.1970 01:33:32
ale vládnou... když nejsou emoce, tak je to o hovně... smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Bude vlastne se zeptam prezentace OS na srazu ? asi jo že ? musime vybrat tiskoveho mluvciho smajl 11
1.1.1970 01:33:32
Určitě bude. Jinak diskoteku bych dal dovnitř,hangar neobjednával. Snad jen v případě velmi hnusného počasí. No a kdy se bude hovořit o o.s.? Asi při vyhlášení. Co vy na to.
1.1.1970 01:33:32
BTW, když nebude hangár, kde bude stánek se zelenou? smajl 2
1.1.1970 01:33:32
Vojtíšku o tom jsme se ale už bavili. Na schůzi. To je vidět jak posloucháš

Tom: to samé co vojtíšek,že? smajl 7

Toníček: vlaďka bude muset nacpat víc lednici v hospodě smajl 26
1.1.1970 01:33:32
to si mákne, jestli tam bude tak 70 lidí a z toho půlka sací komando.

Ale myslím si, že aspoň na vyhlášení by byl ten hangár dobrej.... Pravda je že nevim jak to tam funguje ví fíl to kostet a tak.
1.1.1970 01:33:32
Tondo,když 64 přihlášených nevypadá,že by v sobotu večer zaplnili hangár. Když nás tam do neděle zůstane čtyřicet,tak to bude hodně. Někdo bude lejt u chatek a v hangáru se pak bude motat pár lidí. Tak si myslím,že u baru 15 lidí a na parketu v jídelně 20 a jsme komplet... Jinak hangár je za 500,tak jen kvůli vyhlášení je to drahá sranda... Pokud nás bude přes sto,tak to bude jiná.
1.1.1970 01:33:32
ja bych ten hangar nechal jako rezervu, v pripade spatneho pocasi muze byt, ale co se tyce vecera myslim ze jidelna staci,jak psal Tom ono se to roztrati a vsude bude plno smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Jj, taky myslím, že by jsme mohli hangár vyrušit.
1.1.1970 01:33:32
jj, myslím, že je to v tomto počtu lidí zbytečné smajl 44
1.1.1970 01:33:32
V pohodě. Já s tím problém nemám. Stejně mě tam někde budete v půl sedmý ráno sbírat na trávě a domu pojedu zas v neděli v šest hangár nehangár.
1.1.1970 01:33:32
Já nikde nikoho nesbírám, páč mám občas problém sama se sebou... smajl 1
1.1.1970 01:33:32
nemám poslat hromadnou interku členům OS, aby se vyjádřili k novému představenstvu?
1.1.1970 01:33:32
Nevím, a vzhledem k nereakci Vojty ,zaujmout jakékoliv stanovisko už to ani moc něřeším. smajl 7
1.1.1970 01:33:32
ja nevim jestli to ma zmysel posilat interky, kdo chce tak se tady podiva, skôr ma udivuje nezaujem ostatnych, pred srazom tu bolo plno reči a ked teraz ma niekto šancu niečo zmeniť tak nič. smajl 5
1.1.1970 01:33:32
No tak to je vždycky. nejdřív plná huba keců a pak skutek utek. smajl 5
1.1.1970 01:33:32
možná bysme měli na hlavní stránku vyvěsit nějaký sraz... Třeba by se zde vyjádřili i Ti, kteří sem chodí jenom rýt a rozdávat rady právě v takových chvílích smajl 2
1.1.1970 01:33:32
Jen do mě a bijte mě smajl 2 bohužel jak jsem tu již psal jsem na tom časově špatně. Nejsem ten typ co by jen "ryl" a pak vzal nohy na ramena. hlavně to byla vždy jen diskuze, která se kvuli nepochopení zvrhla v to co neměla. ale to už nebudu vytahovat

nechci se zastavat tondy, ale mám ten dojem ze nekde lita po evrope...
1.1.1970 01:33:32
Když vidím jak se to tady mastí a jeden druhému háže klacky pod nohy jak se překrucujou příspěvky každý se hned nasírá končí s klubem a já nevím co všechno tak radši držím hubu myslím si svoje a taky si v duchu říkám mám to cenu.Sem do sekce nakouknu prolezu si terráno sekci a du doprdele "KURVA LIDI" proberte se
protože s takovou hle tady za chvíli nikdo nezůstane a zazdí se to tady úplně totálně Chápu Vojtu že má svého dost já sem taky v prdeli a taky tady nejsem každý den.Ale abych šťoural do Vojty že tohle to támhle to tak to né.Je to přesně jak to tady někde napsal Tom je to všechno touhle dobou každý se za něčím honí a nejčastěji za prací a proč protože o ní má každý strach a proto de jako beran a maká od nevidím do nevidím a drží hubu aby na konci měsíce pobral almužnu. Tak si myslím že by bylo fér bít k sobě ohleduplní jinak se to muže rozpustit Tom může zaslat dopis na Ministerstvo a všechno co se tady vybudovalo se může zahodit. Za mě na rovinu říkám ještě se chvýli mastěte a budu první kdo tady skončí .
1.1.1970 01:33:32
Martine,máš v něčem pravdu,ale nezlob se na mě. Když se připravoval podzimní sraz,byli tu někteří jedinci přítomni neustále. A to hlavně s kritikou.
Teď jde ,,jenom" !!! o o.s. a co se děje??? Najednou to není důležité??? Protože není čas??? Ano,ani já ho nemám,proto s tím končím a říkám to na rovinu a bez jakýchkoliv výmluv. Ale každý den sem nakouknu,a když je potřeba,tak reaguju.
Vojto,na FB jsi každý den,tak proč sem taháš nedostatek času. Pokud ti klub leží na srdci,jak píšeš,tak prosím alespoň jednou za týden obětuj pět minut a nakoukni také sem. Jsi chytrý kluk a napsat příspěvek je pro tebe otázka dvou minut.A ne,reagovat po měsíci. Pak to pročíst je samozřejmě delší....
A nebo se na FB skryj,když nemáš ten čas.... Protože tam jsi byl bezmála denně.
smajl 7 Je to psané v dobrém,to jen,kdyby tě to náhodou rozčílilo. Jen udržování konverzace. smajl 1
To víš,přišel jsem právě z ranní směny trošku frustrovaný. smajl 1
1.1.1970 01:33:32
V pohodě Tome smajl 11 já se nerozčílím. Máš pravdu v tom že jsem na FCBK pořád, ale je to tím, že mi beží jak aplikace na mobilu na zprávy, tak mi beží současně s ICQ i chat. Takže ve finále mi to běží vždy když mám zaplé ICQ a to mám pořád kvůli práci.

jinak s těma reakcema seš na tom líp než já smajl 11 já ani nezareguji. většinou tomu totiž nerozumím smajl 2
1.1.1970 01:33:32
Já věděl,že tě to nenadzvedne. smajl 44 smajl 1 Ale je vidět,že jsi se polepšil. Tedy s reakční dobou. smajl 44 smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Tome já to chápu vím co to je být v práci od nevidím do nevidím ráno za tmy odejít za tmy přijít a myslím že to nevíme jenom mi dva je to daný dobou a proto si myslím že bychom se mně li navzájem podržet a nedělat unáhlené závěry a jak sem psal házet klacky pod nohy jeden druhému.
Každý máme svých starostí dost.
1.1.1970 01:33:32
No Martine,asi jsme se málo učili... smajl 1 Jdu na to. Doufám,že taky někdy přijde alespoň výplata.... smajl 7
1.1.1970 01:33:32
No a oslovil už někdo případné kandidáty, jestli kandidovat chtějí? Co Vojtíšku?
1.1.1970 01:33:32
tak Slunik ma pravdu je treba oslovit pripadne kandidaty,čas plyne rychlo, taky navrhuji aby se pripadny kandidati nestydili a prihlasil se i sami, každa iniciatyva se počita.
1.1.1970 01:33:32
Myslím,že jsem v sekci o.s. oslovil všechny... smajl 1

Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme