Celkem:
členů4407
aut787
témat1373
příspěvků19566

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Srazy obecně
Autor
Příspěvků
Shlédnutí
Poslední příspěvek
1.1.1970 01:33:31
Zakládám tohle téma s dotazem a informacemi o současném stavu se srazy.

Narazil jsem na několik dotazů od lidí ohledně srazu a jeden z nich byl cena za vstupné.
Řekl bych, že to bude jeden z problémů proč lidi na srazy nejezdí.
Samotnému mi není zcela jasné proč vstupenka na ples stojí 250,- Kč a co je v její ceně. Je mi jasné, že peníze jdou na pokrytí nákladů, ale jde o to jestli se náklady zbytečně nezvyšují malou účastí. Pak by bylo dobré tento sraz přehodnotit a udělat třeba něco menšího.

Neberte to prosím tak, že já bych nechtěl něco platit, ale jako ostatní bych rád vyřešil současný stav srazů a peníze si myslím mohou být jedním z problémů.

Takže sem můžeme psát nápady a typy, jak lidi vyburcovat k větší aktivitě a účasti na srazech.
1.1.1970 01:33:31
Ještě připíšu pár poznatků, jak to vidím já.

Hlavní problém je, že na clubu je malá aktivita. Pokud nebudeme mít na clubu aktivní členy nemůžeme čekat vysokou účast na srazech.

Viděl bych prioritu č.1 udržet lidi na clubu a zvýšit jejich aktivitu v příspěvcích.

Další věc bude propagace srazů. Nevím přesně, jakým způsobem teď funguje, takže možná budu psát něco co už běží.

Facebook je nutné zlo (sám nejsem jeho přítelem). V dnešní době je to hodně silný marketingový nástroj na oslovení velké skupiny lidí, takže srazy bych určitě na něm nechával dál.

Letáky
Není problém s předstihem před srazem vyrobit třeba A5 leták a zkusit zajistit jeho distribuci (nástěnky, umístění v Color Caru, stěrače nissanů na parkovišti atd.)smajl 1

Umístění odkazu na starém clubu a na ostatních spřátelených clubech. Nikdy nevíme kdo se chytne a přijede.

E-maily - pokud existuje databáze mailů členů ze starého clubu a nového všem bych rozeslal informaci o srazu + hromadná IP na našem clubu. Hromadnou IP bych použil i několikrát s připomenutím.

Další věc, kterou jsem zaslechl od několika členů je, že těch srazů je prostě hodně v krátkém časovém intervalu. To je věc na zvážení.

Pokud mě ještě něco napadne, tak to sem písnu. A díky, že jste to dočetli až sem. smajl 1 smajl 1

Ještě mě napadla jedna věc. Koukal jsem, že na starém clubu začaly letět srazy typu "sejdeme se na parkovišti a zajdeme pak třeba jen do hospody" Je jasné, že to nastalo ze situace neschopnosti zorganizovat větší sraz. Ale myslím, že takhle by se nechali třeba nalákat noví členové, kteří se třeba bojí nebo nechtějí přijet na velký sraz. Sám jsem si to takhle prožil smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Pokusím se Ti odpovědět, snad ve všem, kdyžtak něco připíše sluník bo info doplníme. Začnu proč 250,- korun.
V první řadě - loni to bylo 200,- a snad každej rozumnej pochopí, že ceny stoupají. Za těch 250,- se platí členům kapely večeře a pití. Kapela, která hraje za 50.000,- za večer a my to máme zdarma, si nebude přece vozit v ešusu večeři a platit si pivo. To snad každej pochopí. Dále se platí plakáty ( jsou dva v cc v Hradci, jeden v CC v Pardubicíh, jeden na Jelení v Hospodě). Ve větší propagaci plesu nevidím význam, pac je to akce dělaná pro sponzory a od p. Hrouzka pro klub. Nehledě na to, že pokud by byla akce "veřejná", vzrůstají náklady (musí být přítomen hasič, zdravotník, musí být obeznámena policie, musí být obeznámen městský úřad, radnice a pod., musíš si zajistit povolení, musíš nahlásit co se bude hrát - konkrétní skladby, páč se z toho odvádí autorské poplatky, apod.) - tohle není z mojí hlavy, tohle je upravováno vyhláškou a zákonem. Už takhle by s tím mohl být problém, protože máme plakáty a vybíráme vstupné. Kdyby nám někdo přišel udělat kontrolu, je z toho průser jako barák. Dál se ze vstupného platí občerstvení sponzorům, a bylo by vhodné, aby dostali od klubu nějakou pozornost. A tombola. Upozorňuju, že pak nám nezbyde ani abysme si proplatily se Sluníkem např. papíry, na které se tiskly sponzorům pozvánky, obálky apod.
Všichni moc o ples stáli, proto jsme ho udělaly.

Ted ke srazům obecně.

Na fcb pozvánky fungují. Byly rozeslány všem, v minulém týdnu bylo všem rozesláno SZ s upozorněním a informacemi, to samé bylo uděláno na klubu v IZ. A abych ještě schraňovala emaily a každýmu ještě psala navíc email, na to nemáme vážně při tom všem čas.
Když necháme udělat letáky, nikdo se k nim nevyjádří - ted mluvím o klubových letácích. Případně, když je vytisknout necháme, tak zase posloucháme, kolik to stálo peněz. A kde na to máme vzít, když ne ze srazových poplatků?

V pokladně klubu je 2.600,-. Z posledního srazu jsme si nevyúčtovaly plakáty, pac na ně nezbylo. Bylo to cca 600,- (byla velká propagace, plakáty se dávaly bez vyjímky všem sponzorům).
Ted se dělaly plakáty, je to 125,-. Tiskly se letáky - 708,-, A papíry a obálky potřebné pro pozvání sponzorů - cca 150,-. A jsou objednané skleničky, cca 500,-. Tak, tohle jsou naše náklady, nevyúčtované, peníze, které v tom máme nastrkaný a nejsou odkud vzít, protože jinak nebudou peníze na provoz klubu.

1.1.1970 01:33:31
A pokud to někdo dokáže za peníze podstatně mení, tak prosím, rozhodně v tom nikomu bránit nebudeme.Teda aspon já ne.

Kdybysme si měly vyúčtovat všechny náklady, jako benzín a telefony, asi by všichni koukali. Neděláme to pro prachy, ale kvůli lidem.

A upřímně říkám, a říkala jsem to už několikrát, ovšem tentokrát je to podstatně vážnější, že mám sto chutíse na všechno vykašlat.

A ted ke srazům obecně, Já se ani těm novým členům nedivím. Někdy v minulém týdnu bo před 14 dněma vkládal někdo na chat technický dotaz kvůli motoru. Jistě, vidím, že jsou na chatu lidi, tak napíšu, budu mít odpověd hned. Ale ouha, horal s broučkem dotaz pohřbili, zasekali ho řečma o blbinách a nic. Já bych v tu chvíli byla naštvaná a bud už na klub nechodila bo na sraz s těma pitomcema nejela. Ti nový nevědí, že tyhle na sraz nikdy nepřijedou, a že když chci položit dotaz, tak ho mám vznést v diskuzi. Je tu chat, je to jednodušší, rychlejší, tak proč se probírat stránka,a a diskuzí.
Nejsem si ted úplně jistá, ale myslím si, že kromě inrajových klubů snad chat ani nefunguje. Ale jak říkám, jistá si nejsem a nechce se mi po tom lozit. Proto mě napadlo chat na chvíli uzavřít. Aby ty lidi chodili do těch diskuzí, četli příspěvky apod. Myslím, že to udělá dost.
1.1.1970 01:33:31
A ještě - spřátelené kluby o našich akcích bývají informováni pravidelně

A časové intervaly - když řekneme, že sraz nebude, přemlouvají nás. Pravidelně. Co jarní sraz, co podzimní sraz, co mikulášská, ještě na podzim co ples.... Tak proto ty časové intervaly.
1.1.1970 01:33:31
Myslím, že Beuča tu napsala vše i za mě. Nemám k tomu co dodat, snad jen to, že ples je polední sraz, kterého se účastním jako organizátorka.
1.1.1970 01:33:31
OK díky za info. Jen pro upřesnění nechci se do nikoho navážet a znevažovat práci na srazech. Vím co to obnáší a že to vše je práce na úkor vašeho volného času. Nehledě na skryté výdaje o kterých moc lidí neví. Já sám osobně mám zájem pomoct vyřešit problémy se srazy. Proto za mě vznikla tato diskuze.
1.1.1970 01:33:31
Vlastně,nevím,jak začít.... Předně a to je priorita. Pokud je vstupné na ples 250kč,tak jako host,mám dvě možnosti.
a)cena je pro mne přijatelná,a pak jedu...
b)cena je vysoká,nejedu...
Je i třetí možnost,pro mne osobně,prioritní. Cena je taková,že se možná vejdeme do nákladů....
Ale bohužel to zde nepadlo. Santi,ptáš li se na náklady,já se ptám. Poslal jsi už vstupné? Uvědomil jsi si,že je potřeba zaplatit kapele jídlo a pití? Že je potřeba nakoupit tombolu. Že se dělaly plakáty...Že jsou i jiné náklady na pořádání čehokoliv?
Že a že a že? Proboha,lidi jsme vůbec normální??? V Pardubicích neexistuje ples,co by byl pod 300kč. Mám se snad ptát,co je vše obsaženo ve vstupném????
Nevím,co na to říci. Asi nic. Obdivuji holky,že mají ještě sílu v něco věřit. Já bych ji už dávno neměl.Už čtrnáct dní je zrazuji od pořádání plesu.... ALE CO DÁL? TA KAPELA MOHLA HRÁT NĚKDE JINDE. JE DOBA ŽNÍ. A teď přijdeme a řekneme... Prosím,nezlobte se,ale my vás nechceme... A co dál??? Já se ptám? Co dál?
Víte co dál?..... Nic. Prostě to zabalíme. Protože pokud si už nevěříme ani mezi sebou,tak to prostě nemá cenu...
Prostě si řekněme,že ta pitomá padesátka,co je navíc oproti loňskému roku,je smrtelná.... A ona je,protože je to málo...
Přátelé vy co chcete,založte si občanské združení,dávejte si třeba deset tis, příspěvek ročně,jako to měla Zetka,a pak na valné hromadě hodnoťte.... Ale tady??? A teď? Je mi smutno. Z toho co vidím a čtu. Z pitomé padesátky... Co někomu vadí.
Víte co... Přijeďte k pumpě,a zeptejte se,proč je benzín o 5kč dražší,než vloni.... Třeba vám někdo odpoví... A nebo taky ne.
Tak prostě nejezděte...... a nebo si kupte svoji pumpu.
A co dál??? Já osobně bych se na vše vysral.....
Ale možná je to tím,že už jsem na blnutí starej......
Na to,abych lidi přesvědčoval,že má smysl se potkávat jinde,než na FACEBOOKU.... smajl 43 A že jsme jedna rodina??? Vždyť nejsme... Jen si to nechceme připustit...
1.1.1970 01:33:31
Můj příspěvek byl asi špatně pochopený. Mně nevadí 250,- Kč, ale vadí mi to, že na sraz je registrováno tak málo lidí, proto se snažím zjistit v čem je problém. Mám zájem to vyřešit, tak jako ostatní. Napsal jsem otázku a dostal jsem odpověď. Tím je to pro mě vyřízeno. Pokud se někoho v mém příspěvku něco dotklo nebylo to mým záměrem. Psal sem to již několikrát.
Otázka proč nemám zaplacený příspěvek je jednoduchá. V IP mi přišlo, že peníze je třeba zaplatit do 31.1., tak nevidím problém v tom, že 23.1. nemám uhrazeno. Pokud je třeba peníze poslat dřív stačí mi to říct.
Pro mě vždy byla registrace na sraz závazná a pokud by se něco stalo, tak dám určitě vědět.
Navíc nemáme na 100% ještě domluvené hlídání, takže to nechávám na poslední chvíli.
1.1.1970 01:33:31
Santi ve vašem případě to člověk chápe, stejně jako u lorrykových. Máte malý pískle, a i když bude den před srazem všechno v pořádku, ráno může být všechno jinak a vy nepřijedete. To samozřejmě chápeme a nikdo proti tomu nic nenamítá. Ovšem oni takhle přemýšlejí i jiní členové klubu. Pak se není čemu divit. Příspěvky mají zaplacený pouze já, sluník, tom s ivou, alexxx, puczmik a vrk a jožka s jankou a calibos se šárkou. to je i z těch 19 lidí dost málo. Jak mi potom máme jít nakoupit tombolu? Jak máme objednávat jídlo pro kapelu, když nevíme, jestli ti, co jsou přihlášení vůbec přijedou, protože nemáme ani info o tom,jestli budou spát, co chtějí za jídlo apod.?
Podívej se, jak dopadl jarní sraz, A šly jsme do toho znovu. Pořád a pořád.
A co se týká Tvého příspěvku. Třeba si to nemyslel zle a špatně, ale nediv se, že se nás to dotklo. A ted mluvím i za sluníka. Ono z toho totiž dost dobře vyšlo najevo, že si strkáme peníze do kapes a vy platíte 250 korun za nic. Mrzí nás to o to víc, že to napsal člověk, který je s námi v blízkém kontaktu a vidí do toho víc než ostatní. Kdyby to napsal jakýkoliv jiný člen, který v pátek přijede na sraz, celý víkend pohoda, klídek, zábava a v neděli šupky domů, a za rok znovu, tak se nad tím pousmějeme, protože ten za roh nevidí...
1.1.1970 01:33:31
Já mám za to, že se nějaký ten pátek známe, abychom dělali ukvapené závěry, že to někdo myslel špatně. Problém je v tom, že se ke mně nedostane moc informací o přípravě srazu atd. Všichni kdo mě odpovídali se častěji vidíte a informace si prostě mezi sebou předáte. Já bohužel nevím téměř nic a když se zeptám a mám chuť pomoct, tak to ještě odnesu. Sorry, ale nechápu co se tu kolem mého příspěvku vše spustilo.
Možná by neškodilo psát sem podrobné informace o připravovaném srazu. Spoustu lidí to zajímá, ale bojí se jen zeptat.

Co se týče tomboly čekal jsem třeba i nějaký dotaz zda budete chtít pomoct sehnat nějaké dárky.

Jen na závěr bych chtěl říct, že tu nejsme od toho, abychom se mezi sebou hádali a vymýšleli různé nesmyslné konspirace. Mně jde o club, jako každému z nás a mrzí mě, když vidím kam to směřuje.
1.1.1970 01:33:31
To kam club směřuje, bohužel vidíme všichni. smajl 43

Pokud se tě někdo ptal, proč je cena taková a ne maková, měl jsi ho nasměrovat na nás.

Tombola - do tomboly věci kupujeme, protože ples je pořádán hlavně jako poděkování sponzorům, takže od sponzorů věci do tomboly nebereme.

Vím, že jsi to nemyslel nijak zle (teda přesně řečeno v to pevně doufám smajl 1 ) ale dotaz byl vznesen opravdu v nevhodnou dobu na nevhodném místě a navíc od člověka u kterého předpokládáme že ví, jak takové srazy chodí. Nehledě na to, vozíme s Beučou na každý sraz účtenky kolik co stálo na daný sraz a každý tak může bez problémů nahlédnout. Doufám, že naši reakci pochopíš, protože vznést takovýhle dotaz v době, kdy lítáme a finišujeme s plesem, trávíme všechen svůj volný čas psaním lidem o zálohy, doprošujeme se aby přijeli, voláme jak dvě krávy, jezdíme ladit detaily na Jelení a ty se tu vytasíš s takovouhle jobovkou, tak to se nezlob, ale to mi fakt sakra hnulo žlučí.
1.1.1970 01:33:31
takže, po celodenním přemýšlení jsem dospěla k tomuto závěru:

Prosím Vojtu, aby si přijel pro peníze co jsou už na sraz vybrané a dotáhl to do zdárného konce. Věřím, že to bude vhodné řešení pro celý klub a mě se tím podstatně uleví a nebudu muset poslouchat kolik jsem si chtěla nahrabat atd. Nejsem uražená, jen si myslím, že takovéhle žabomyší války o hovno už dávno nemám za potřebí. Ať se taky jednou postará někdo jiný.Přeji všem kdo se odváží jít do pořádání nějakého takového srazu, pevné nervy, trpělivost a hlavně dost lidí, kteří budou ochotni na srazy jezdit, páč jinak skončíte jako žebráci a na klubu si i tak budou myslet jak jste na tom rejžovali. V tuto chvíli můžu těm, co si myslí, jak si hrabeme do vlastních kapes říct, že už teď jsme ve ztrátě zhruba 3 000 za minulé srazy a to do toho nepočítáme naše výdaje jako je benzín a telefony.

A ještě jedna připomínka, Vojta i Santík stále volají po komunikaci mezi moderátory, ale tady je přesně ten důvod proč se nikdy nemůžeme domluvit.Je zde velice důležité a myslím, že i pro klub velmi bolestivé téma a jediný kdo se tady je ochotný vyjádřit jsou tři lidi. trochu málo na to, kolik lidí tady má práva moderátora, nemyslíte? A dělání moderátora jen když sem na stránku občas vlezu-jednou za rok, jednou za měsíc, je z mého hlediska sakra málo.
1.1.1970 01:33:31
Píšu v uvozovkách a nebudu se nikoho zastávat ,,


Uklidněte to prosim trošku tu diskuzi jo , dá se to přece vyřešit v klidu ne ? jsme lidi , tak se přece nebudem pošťuchovat jak děti . Děkuji
Plně chápu že dotaz byl vznesen ve špatnou dobu jak: Jak po stránce Klubové , tak po stránce plesové ale přece nebudem hnedka zvedat ukazovák a zvyšovat hlas ..... Jestli se tady budete hádat tak ....... víte co by mohlo nasledovat z mojí strany ....
Tak prosím uklidněte to prosím Děkuji smajl 31 smajl 31 smajl 31 smajl 31
1.1.1970 01:33:31
Honzíku, ale Sluník má pravdu. Z 11 lidí to tu řešíme tři. A když je snaha něco vyřešit, sejít se, tak nastane problém. A nediv se, že došly síly a chuť. Podívej se, my si to se Sluníkem řekneme po telefonu, ale nikdo jiný nemá zájem ani o to, napsat sem pár řádek. Vím, že když něco někdo napíše, zní to jinak, než když se to řekne, ale není přeci problém zvednout telefon a zavolat. Všichni na sebe máme čísla, pokud náhodou ne, máme je uvedeny v profilech... A když to přeženu, 20 korun za hovor nikoho nezabije. Když nás nezabíjí větší částky, který vynakládáme pro spokojenost všech členů klubu. Vlastně vynakládaly
1.1.1970 01:33:31
no abych byl aspon ten ctvrty co se vyjadri. celou dobu se snazim situaci vyresit ke spokojenosti vsem po telefonu bohuzel jsem zjistil ze to nejde a asi nepujde vyresit. kazdej je nasranej. muzu rici ze na to jak jsem relativne klidnej clovek tak jsem se dneska taky vytocil. nejak jsem prestal mit silu cokoliv delat a resit. cela vize klubu a jeho setkavani se zbortila kvuli jednomu spatne polozenemu dotazu, ktery kdyby byl polozen telefonicky tak se mnohe vyresi resp. vysvetli a kvuli clenum kteri si proste delaj z huby srac a zadoneni o sraz na ktery neprijdou.

ja proste ted nevim co mam delat. prijde mi to ze energie vsech zucastnenych se proste po 3/4 roce jen tak vezme a vyhodi. delali jsme to spolecne a pro lidi, kazdy bez naroku na honorare. vim ze je to slozite ale zkusme spojit sily a spolecne to dotahnout do zdarneho konce. nebo tim uz nic nezachranime?
1.1.1970 01:33:31
Ale o to jsme se celou dobu přeci snažily... My musíme mít síly. my musíme všechno zvládat, ale když i dovolíme se proti něčemu ohradit, že se nám něco nelíbí, tak jsme horší ještě víc, než předtím. Tak já nevim, co se po nás ještě chce. Držet hubu a krok? Nechat si srát na hlavu?Na tohle jsem stará už i já
1.1.1970 01:33:31
už jsem to déle nevydržel... musím to jsem napsat... já jsem santiho dotaz pochopil tak že se neptá ani tak za sebe co v těch 250 kč je... ale že se spíše ptá za lidi co třeba chtěli jet... a nejedou právě kůli ceně... to si myslím že byl santiho záměr proč to jsem psal....
1.1.1970 01:33:31
nevím, proč to tu řešíme, stejně nic nevyřešíme. Jem zítra pro rande v chrudimi smajl 10 , po 17 hodině. Sraz dobrovolný, ovšem pokud se má něco vyřešit, čím větší účast,tím líp
1.1.1970 01:33:31
nebudu uz radsi na nic reagovat. bo psane slovo zas bylo pochopeno spatne. nechame to na zitra
1.1.1970 01:33:31
připravte autolékárničky až se tam pobijeme... smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Lékarničky netřeba, zabitým to nepomůže smajl 26
1.1.1970 01:33:31
Ja to chapu beu ale nehadejte se uz prosim smajl 5
1.1.1970 01:33:31
To není dohadování, to jsou stanoviska a vysvětlení. smajl 10
1.1.1970 01:33:31
tak to v tom případě vážně nechápu smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Chtěl bych jen říci,že je nás tu 11 moderátorů. A téma je správně umístěné sem. Je jasné,že né vždy bude mít jedenáct lidí stejné názory na vše. A proto se občas stane,že se některé temata vyhrotí. Ale to přeci neznamená,že se na srazu popereme.
Zima je dlouhá,starosti v životě i práci mnoho. Občas neslouží zdraví. A tak se občas prostě stane,že máme špatné dny. Je to asi normální úkaz. A je také asi normální,že doby,kdy se nás na srazech scházelo přes sto lidiček,jsou asi pryč. Stejně,jako ze čtyřset přihlášených,píše jen těch cca 15 lidí.
Prostě je to tak. A asi nemá cenu hledat dál důvody. A už vůbec nemá cenu se nějak mezi sebou hádat.
Prostě je teď potřeba si neudělat na plese před kapelou ostudu. A to je pro mne osobně priorita. Takže pokud bude potřeba zaplatit více - Na občerstvení pro kapelu,na další náklady,třeba na tombolu,tak to rád udělám. Ztratil jsem v životě tolik peněz,že mne to skutečně nevytrhne.
A pak si prostě na plese řekneme,že příšti rok už se do toho jako club nepustíme. Ale teď? To už fak nejde...
Pokud můj,či jakýkoliv příspěvek kohokoliv naštval,nebylo to určitě jeho účelem. A jak už tu kdosi řekl,jsme snad dospělí,abychom si vše vysvětlili...
Za tři roky mě bude padesát,tak mám asi pocit,že bych měl do všeho kecat. Tak mě moc prosím trochu tolerujte.... Když budu někde plácat nesmysly.


smajl 1 smajl 1
1.1.1970 01:33:31
heeeeeeeej, no tak Tom to hezky napsal.Jen já si dovolím poznámečku- taky mě táhne na padesát a taky mám pocit, že musím do všeho kecat.
No, prostě vás mám všechny ráda. smajl 14 smajl 31
1.1.1970 01:33:31
No vida smajl 10,že to jde ,
OT: Heeeeeeeeeej jste nějak najednou zestárli ne ?,???? smajl 1 Dobře no mě táhne na 30 a s tim kecáním nevim no smajl 1 smajl 31
1.1.1970 01:33:31
Milý dělný klubový lide. Nevim jestli to uplně patří sem, ale vrátil bych se k té anketě. Asi by to mohla být zajímavá zpětná vazba, ale máme tu téměř 500 členů a hlasoval jich jen zlomek. Asi by bylo dobré připomenout tuto anketu rozeslaním noticky do všech interek. Čím víc lidí to vyplní, tím lepší představa a současný počet hlasujících mi nepřijde jako úplně reprezentativní vzorek.

Co vy na to?
1.1.1970 01:33:31
Než posílat interku. Udělám scriptík, že ty co nehlasovali tak se jim to po přihlášení zobrazí a upozorní. třeba žůžově smajl 11 aby je to trklo
1.1.1970 01:33:31
To mě taky napadlo, ale interka mi přišla tak nějak osobnější. No uvidíš, jakej to bude mít efekt.
1.1.1970 01:33:31
Interky se už posílaly. Vím že lidi jsou lidi, ale nekteří kteří už halsovali by mohli remcat ... ten scriptík bude upozornovat do te doby nez odhlasuje smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Něco na tom je. A konec konců ty jseš vrchní webový velitel.... smajl 7
1.1.1970 01:33:31
no já jsem maximálně tak vrchni webový č***k smajl 11 vse je o diskuzi. necht se i ostatni vyjadri
1.1.1970 01:33:31
vojta já jsem pro skriptík.... a vypisoval bych to že jsi nehlasoval zrovna tam na horu mezi logo a tabulkou nejbližší sraz... co ty na to... aspoň by se to místo dočasně zapláclo do té doby než by daný člověk odhlasoval pak by to zmizelo....
1.1.1970 01:33:31
Skriptík smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Přátelé a kamarádi, dotaz. Myslíte si, že mají pravidla platit pro každého???

Nebudu s tím dělat žádné tajnosti, beztak všichni víte, o co jde... Nebo většina.

V pravidlech je pravidlo 19. týkající se srazů a podmínek k němu.

Šárka s Jirkou se odhlásili dnes, v 9 hodin večer, tj. 2 dny před srazem a jsou strašně dotčený, že po nich chci zaplatit ubytování a stravu, které měli objednané pro 3 lidi.

Jak je možný, že oni, jako MODERÁTOŘI, s tím mají problém, a "obyčejní členové", tj. krasti, chaousek a Shrek (ten mi ted psal), to napíšou nebo řeknou sami od sebe, že je jasný, že náklady uhradí????

Možná je to blbý, že to sem píšu, ale jsem tak nasraná, že to nejde ani popsat. Jednou jsme se na něčem domluvili, proč někdo teda povinnosti má a druhý ne???
1.1.1970 01:33:31
Já souhlasím ...
1.1.1970 01:33:31
Možné je bohužel cokoliv. Pravidla,nepravidla budeme muset jídla sníst ale hlavně SAMOZŘEJMĚ ZAPLATIT a za nedodržení nahlášených počtů noclehů se omluvit. Dva dny před akcí už se to težko někým doplní. A vše je už domluvené.
Jen Doufám,že pan majitel chaty je tolerantní člověk.
Už vidím,jak si někdo v neděli dává dvoje špagety.
1.1.1970 01:33:31
Samozřejmě, že to musí zaplatit. PRAVIDLA platí pro každého a zvlášť pro moderátory.Takže vyjímky neexistují.
1.1.1970 01:33:31
verčo co řešíš jako? řekl jsem že 900 přinesu tomoj... tak co řešíš... smajl 43
1.1.1970 01:33:31
Verča řeší to, že nechápe proč se cítíte dotčení. Prostě to takhle je v pravidlech a nemůžeš čekat, že to někdo bude platit za vás. Vím, že peníze poneseš Tomovi, ale jde tu o princip.Jste naštvaní, že to musíte zaplatit.Musíš pochopit, že je to horská chata, kde není restaurace a majitel nakupuje a vaří sám. Nemůžeme mu každý den volat, že jako sorry ale všechno je jinak.Tento problém se řešil už několikrát a několikrát jsme to museli platit ze svého.To, že nepojedete jste věděli už v pondělí, tak nevím co bylo za problém to dát vědět Verče bo mě.Nehledě na to, že při dobré vůli vám mohl psa někdo pohlídat a kontrola se dá posunout buď na pátek, sobotu dopoledne, bo neděli večer a o dalších dnech ani nemluvím.
1.1.1970 01:33:31
tak jsme hold čurák... peníze tom budeme mít a tím končím a kdyby jsme to dali vědět v pondělí nebo v úterý bylo by to úplně stejné... nic by to neměnilo...
končím debatu ostatní ať si to rozeberou na srazu nebo po telefonech...

p.s.: kdybychom někomu vadili na silvestru tak dejte vědět nepojedeme...
1.1.1970 01:33:31
přesně jak psala Sluník. Řeším to, že jste dotčení. Protože právě vy byste měli být Ti, kteří pravidla dodržují, a i kdyby pravidla nestála, je to slušnost. Minimálně. To,že jste nasraní, šárka nekomunikuje,je uražená apod. řešit nebudu, protože mi to přijde dětinské.

Nikdo neřekl, že jsi to, čím ses nazval,ale tohle chování mi prostě nejde do hlavy. Ale zřejmě je tahle diskuze zbytečná, protože stále nikdo nebyl pochopen, já jsem stále za krávu, páč se chci na vás obohatit a vy jste stále uražení, páč si to tak asi myslíte.

ps.: kdybys dal vědět v pondělí, dalo by se s tím ještě něco dělat. Možná i v úterý dopoledne. Ale ve středu v noci, potažmo ve čtvrtek ráno opravdu nebudu přemlouvat majitele, aby mi dal o 3 jídla míň, a ať si se surovinama dělá co chce....
1.1.1970 01:33:31
Calibos: Teda Inžo, nikdo neřekl, že někomu vadíte, jde tady o něco úplně jiného.Jde o princip. Tak nedělej Dášu. smajl 26 Jde o to, že se to bude muset zaplatit, tak to holt chodí a je nefér, když jste to věděli už v pondělí, tak to dát vědět dva dny pře srazem.Toť vše, o nic jiného nejde.
1.1.1970 01:33:31
to verča: myslet znamená hovno vědět... to že se chceš obohatit si napsala sama... a nikdo to neříkal... 900 kč bude mít tom od pátka večír u sebe... takže už nic řešit nemusíš...

to sluník: inža dášu dělat nemuže protože je kluk smajl 1 jinak už nic řešit nebudu... spání chápu že mu tam budou ležet ladem 3 postele... ale to jídlo nechápu... prostě neuvaří pro 3 lidi... a ty suroviny co na to měl pro ty 3 lidi si nechá pro někoho jiného kdo tam někdy přijede... a uvařímu z toho a on mu to zaplatí... ne? nebo to uvaří a rázem 3 uvařené porce (nebo kolik těch jídel je od soboty do neděle) vyhodí?
1.1.1970 01:33:31
Taky řeknu svůj názor.
Majitel ještě nemá sezónu. proto na víkend otevíra jenom spešl nám. k cene se automaticky vázali jídla (večeře, snídaně, oběd). a bylo domluveno že se dá tyden dopředu echo. Jelikož je nahorách tak to i chápu. zasobovaní v techto koncinách trosku vázne a musí se zásobit předem. ale co s tema vecma co nakoupil a maji trvanlivost do 5 dnu ? tak bude skodnej. me by se to jako majiteli chaty taky nelibilo. sice 900 je rana do penezenky, ale je to 300/osobu. jen podotknu ze par lidi nahalsilo ze mozna nedorazi.. ale ze se uvidi a pak se srovaneme. nevideli v tom problem a sami rikali ze kdyz nedoarzi tak naklady uhradi.

Na podzimnim sraze to bylo jine. tam byli jidla orinetacne protoze to ze zalohy kryla restaurace ktera tam je otverena 7 dni v tydnu.
1.1.1970 01:33:31
Přátelé,bez emocí a pragmaticky. Nevím,jaké kdo má představy o pořádání čehokoliv.... Ale pokud vám někdo udělá cenu třísta korun, píši to záměrně ve slovech,takže pro nechápající 300 kč za osobu za tři jídla a ubytování a nocleh. A dá si k tomu drobnou podmínku. Že je potřeba aby si všichni odebrali stravu,a je potřeba aby bylo co nejvíce obsazeno,tak já osobně to chápu. Už minimálně týden,je tu napsáno,že je OBSAZENO. A já vím o členech,kteří to brali tak,že už se nemá cenu hlásit.... Pokud To ti,co se dva dny před srazem, odhlásí jen proto,že se jim nechce,a nezlob se Jiřine,ale já to od Vás tak beru. Bo nemoc vašeho pejska je určitě vážná,ale víte o ní už od neděle... Tak je to přinejmenším trošku nefér.... Nejen vůči majiteli chaty,ale hlavně k těm,co by chtěli jet,ale už si přečetli,že je obsazeno..... Nezlobte se ,ani ty ,ani Šárka,ale je to o smyslu o odpovědnosti.... A ta je u vás zaměřena více na pejska,než na cokoliv jiného. Je to tvrdé? Možná ano,ale je to tak.
Jednou možná poznáte,o čem teď mluvím,a třeba už tady nebudeme.... Ale zamyslete se.
Třeba jako majitelé horské chaty.... Který to musel někde nakoupit,pro nás,dovézt nahoru a spotřebovat. Pokud to nespotřebuje a uvaří to někomu jinému a přijde mu tam kontrola,je v prúšvihu,takže ne,že deset jídel uvaří někomu jinému a je zahojený. Vím,že nepracujete v potravinářství,tak ale to nehodnoťte podle vaší ledničky,protože je to úplně někde jinde.
Možná,že není potřeba číst pravidla clubu,jen je potřeba se chovat tak,aby na tom někdo jiný netratil.... Chtěl bych říci - NORMÁLNĚ.... Slušně,vůči kamarádům,obchodním partnerům,vůčí všem..... Ale to dnes není moderní... BOHUŽEL. smajl 5 \Jen jsem nevěděl,že už se to učí na vejšce......
1.1.1970 01:33:31
Uzavřel bych tudo diskuzi,alespoň do příštího srazu... Vše bylo řečeno.
Poznámku o Silvestru vůbec nekomentuji... Snad si to Jirko umíš přebrat po vychladnutí sám...
Jen by mě zajímalo,zda po každé výtce změníš zaměstnání....
1.1.1970 01:33:31
už k tomu psát tome nic nebudu... hold z toho co píšeš vyplývá že jsem idiot akorat si to řekl bokem... doufám že na idiota si najdeš 2 minuty času zítra večír abych ti mohl dát ty peníze... aby na tom nikdo netratil....
1.1.1970 01:33:31
nějak nechapu co se učí na vejšce?to má bejt narážka?

jinak toto neni hádka... jinak pokud jde o zaměstnání tak zatím vše v naprostém pohodě... takže nevím proč bych ho měl měnit...

edit: diskuzi taktéž uzavírám... jak psal tom aspoň do příštího srazu a u mě ještě déle... minimálně do dalšího podzimního srazu...
1.1.1970 01:33:31
Pokud bych tě chtěl nazvat idiotem,věř,že to napíšu přímo. Takže bokem nic nepíšu. Ale,překvapuje mě,že vysokoškolsky vzdělaný člověk má tyto myšlenkové pochody.... Bude mi brzo padesát,ale pořád se mám co učit.....
Pokud bych já pořádal tento sraz,řekl bych ti na rovinu - Strč si těch devět stovek do prdele....
Zaplatil bych je,něco bych si za ně sežral,ostatní oželel....
Nic jsi zjevně v životě neorganizoval. Tak třeba jednou...... smajl 44
1.1.1970 01:33:31
tak ,co tak to skusit resit jinak, mozna by se nasel nekdo kdo by rad misto jirky a sarky prijel (myslim ze hrudajs psal ze prepasl mista a dojde jen na kukacku)
co tak skusit i jine cesty, treba to nekomu ponuknut kdo by chtel ostat na noc.
jinak taky souhlasim s beucou.
1.1.1970 01:33:31
Takze ja se k tomu taky vyjadrim.Pisu od Jirky protoze jsem se nechala smazat z klubu.Ano je pravda ze jsem vedela od nedele ze pes je nemocny ale jak vazny to s nim je jsem vedela az v utery a rozmyslela se jestli mi stoji zato jet na sraz a nebo v uvozovkach nechat pojit psa.A pokud vim tak ja jsem potom komunikovala a nedela mrtveho brouka.
1.1.1970 01:33:31
Ale koukam ze clovek se jen zepta proc ma zaplatit 900 kdyz nejede na sraz a hned je z toho afera jak kr....a.A jen same urazky ze ja nekomunikuju a nekomunikuju protoze na urazky nemam co psat.A to jak mam nebo nemam nemocneho psa si posoudim sama s doktorem a ne od clenu klubu.A to ze delam Dasu si pouze mysli Verca,slunik ap.Na vymysli typu ze se me na sraz nechce a vymluvim se na psa je pekna kravina.Vydelste nekdo meho psa ze rikate ze si to vymyslim?? 900 KC JE UHRAZENO a tim ja uzaviram tema me a jirkovy osoby
1.1.1970 01:33:31
1) platil jsem za lenku, bilka i krastyho - 960kč bo nedorazili. nikdo nemel problem s penezi to zaplatit.
2) Proč se k tomu šarko vyjadřuješ když si chtěla smazat z klubu ? to mi trošku hava nebere nehledě na to, že si mě tím docela naháněla smajl 9
3) proč platit ? jak už bylo psáno. pravidlo 19. a hlavně závazná objednávka. v milovicih se taky platila záloha předem na účet a ten kdo nepřijel tak o ní přišel. nikdo nedělal problémy. jen me prekvapuje ze vy jako moderatori, ktery ty problemy znate ... delate takovy coromoro
4) k vasem psovi (duvodu) se ani vyjadrovat nebudu.
1.1.1970 01:33:31
Já už se k tomuhle nebudu vyjadřovat, zaplacený to je, už není dál co řešit, ty, co tam byli a kdo má ještě elán, chuť a náladu může vám popsat a vysvětlit přístup pana majitele a tím vám odůvodnit, proč bylo nutné to zaplatit.... A k tomu, co si myslím nebo nemyslím už vůbec nemá smysl se vyjadřovat....

Ale vyjádřím se k tomu, že Šárka chtěla smazat z klubu, a najednou píše do moderátorů????? Tak to můžeme začít všechno řešit veřejně na klubu, ono to totiž vyjde na stejno... smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Šárka: Aféra je z toho, protože 900,- Kč jsou velký peníze.Nechápu čemu,Šárko, nerozumíš.Celou dobu nechápeš proč by jsi to měla platit, tak ti to deset lidí vysvětlí a ty se rozčiluješ. Vůbec nejde o to jak hodně jsi měla nebo neměla nemocnýho psa.Nikdo ti taky nepsal, že děláš Dášu. Pokud vím, Dášu jsem směřovala na Inžu jako vtip a Inža to tak ( dobře ) pochopil.Takže, nedělej chudinku, jak ti každý ubližuje a jak tě nikdo nechápe.Peníze Jirka předal, tak nevím, proč tady dál děláš vlny.Tobě by se taky nelíbilo kdyby jsi pořádala sraz a měla za někoho zaplatit 9O0 Kč (potažmo 2 400 Kč kdyby se sekli všichni co se rozhodli nejet,že nám nic nezaplatí).Ostatním to přišlo samozřejmé, protože respektují pravidla.
1.1.1970 01:33:31
Přátelé kamarádi vrátil jsem se po dvou dnech z pracovní cesty z Harrachova odkud jsem si přivezl zdegenerovaný ledviny a prasklý játra ale také kontakt na Pension http://www.sunski.cz/html/Strediska-/Krkonose/Harrachov/Penzion-SUNSKI-Harrachov
kde by se po domluvě s majitelem mohl uspořádat nějaký ten srazík ubytovací kapacita je 50 kebulek Pension se nachází v centru Harrachova
v blízkosti skokanských mustku. Cena by byla cca jako ve velké Upě 300,- plná penze ale což je plus za pivo by nebyla taková raketa.
http://www.mapy.cz/#q=Harrachov%2C%20okres%20Semily&t=s&x=15.432335&y=50.772994&z=17&d=firm_1693245_1&c=14-23-27-28-29-30-31-h&qp=11.764347_48.574823_19.037337_50.945133_6
1.1.1970 01:33:31
Vypadá to pěkně. V Harachově jsem ještě nebyl... smajl 7
1.1.1970 01:33:31
ani ja som v harachove este nebol, najlepšejšie by to bolo v zime (neukamenujte ma)
1.1.1970 01:33:31
No myslým si že by se to nechalo dohodnout ale cena v sezoně by byla asi jinde a něčem jiným smajl 7 můžu to zkusit zjistit kdy by byla chalupa volná a jaká by byla cena
edit: kucí nechci bejt punťa ale "" Harrachov"" dvě rr
1.1.1970 01:33:31
V zimě na to prdím.... smajl 1
1.1.1970 01:33:31
V zimě tam je právě krásně smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Dobře tedy.... smajl 1 Tak to ještě přehodnotím.
1.1.1970 01:33:31
V zimě mě do zimy nikdo nedostane. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
A co mám říkat já od rána do večera venku je fakt že si občas přitopíma (vnitřně) smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Jako v zimě mě nikdo na hory nedostane... smajl 1

Leda bysme se vnitřně zahřívali od rána až do noci... smajl 2

Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme