Celkem:
členů4407
aut787
témat1373
příspěvků19566

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Úpravy na webech
Autor
Příspěvků
Shlédnutí
Poslední příspěvek
1.1.1970 01:33:30
Pokud máte někdo nějaké připomínky pro zlepšení funkčnosti a ulehčení práce pro nás adminy, piště to sem. Jde hlavně o věci, které by neměli normální členové vidět. Děkuji
1.1.1970 01:33:30
JInak v současné době dodělávám uvodní stránku, a snad během 14 dnů spustím eshop.
1.1.1970 01:33:30
Přidal bych na hlavní stránku odkaz na to prohlášení. Nazval by se třeba "Prohlášení nissan-club.cz" A je potřeba tam dát klíčový slova nissan club. Můžeme vymyslet krátký textík. Jinak super smajl 44
1.1.1970 01:33:30
Nová úvodní stránka je vidět jen po kliknutí na logo nissan. To je záměrně?
1.1.1970 01:33:30
Výhody pro platící členy bych nějak zvýraznil v menu. V diskuzi to zapadne a neštěkně potom ani pes. Posílala se třeba hromadná IP? Nebál bych se ani rozeslání mailů.
1.1.1970 01:33:30
Hromadné IP jeste nejdou. vcera beuca posilala a prisla jenom ji smajl 1 jinak uvodku dle telfonu jeste musim dfoladit ...
1.1.1970 01:33:30
Partneři ok, ale napsal bych k nim co nám poskytují a že pokud chce člen využívat jejich výhody, tak co má proto udělat smajl 44
1.1.1970 01:33:30
Právě jsem nauploadoval manuály na: Maxima A32 EN 200SX 1986 EN Almera Tina ISO EN Cube 2009 EN Micra K11 FULL RU Micra K11 od 1993 PL Patrol Y60 EN Sunny N13 EN Prosím dodělat odkazy do manualu diky smajl 44
1.1.1970 01:33:30
Prosím prosím ty manuály prosím smajl 10
1.1.1970 01:33:30
Hůůůůů ,otory hotovo , teď ještě domapovat smajl 10
1.1.1970 01:33:31
Hele nechtělo by to udělat v registarcích trochu pořádek je tady dost lidí a neodpovídá to autům každej chce poradit a když vlítnu na jeho profil tak tam namá ani zmínku o autě.dal bych do podmínek povinou registraci auta . smajl 5
1.1.1970 01:33:31
To by mohlo být na škodu, protože spousta lidí se registruje, aby získala informace před koupí auta.
1.1.1970 01:33:31
Myslím,že Santík má pravdu. Když dáme moc omezení,tak se na to vyprdnou. Stejně pak většina lidí nepíše,takže je pak jedno,jestli tam má auto.
1.1.1970 01:33:31
ja si v databází snad i hlidam poslední přihlašení ... takže neni problém jednou za rok projet seznam členu a pustit scrtipik na smazani tech co rok nebyli na klubu. jeste bych tuto vec ale doplnil do podminek, resp. pravidel clubu
1.1.1970 01:33:31
To by nebylo od věci smajl 44
1.1.1970 01:33:31
A co takle udělat aby mi přišel mejl jako u interky když přispívám ve vlákně aby přišlo oznámení o odpovědích z těch vláken v kterých sem aktivní myslím že to tu chybí smajl 7
1.1.1970 01:33:31
A co takle udělat aby mi přišel mejl jako u interky když přispívám ve vlákně aby přišlo oznámení o odpovědích z těch vláken v kterých sem aktivní myslím že to tu chybí smajl 5 myslím že chybý i statistyka kolik máme členů a kolik je zde registrováno aut a hlavně to upozornění o odpovědi v tématu.
1.1.1970 01:33:31
HMMMMMM žádné reakce smajl 5 tak nic s..u na to smajl 5
1.1.1970 01:33:31
ahoj. reakce je zde. nejak neni cas smajl 10 statistiky - s temi pocitam, jen je dodelat co se tyce posilani informai o prispevku. s tim jsem pocital, ale jste jsem nebyl schopen to odladit a prozkoumat do posledni detailu aby to vse chodilo spravne ...
1.1.1970 01:33:31
ze samé lásky ke sluníkoj jsem udělal stránku se spřátelenými weby... smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Hovno tomu rozumím ale vojtí to už tady má bejt vím že to je těžky všechno stíhat zkus na to vlítnou smajl 7 chybí to tady i když ale nííc smajl 5
1.1.1970 01:33:31
jj koukal jsem jiriku smajl 11 sikula, jen ty obrazky graficky odladit smajl 11 jinak pro hrudika: zkusim zaukolovat Calibose smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Verča založila téma anketa, když si klikneš na odkaz, kde se anketa nachází, hodí tě to do nového okna s nutností dalšího přihlášení, tak to Vojtíku nějak pokoumej. http://nissan-club.cz/diskuze/klubove_zalezitosti/anketa-365 edit: Kuwa jsem si smazala příspěvěk, kde se ptám proč nemáme ještě banery ostatních klubů.Tak to sem píšu, aby nevypadalo, že Calibos odpovídá na něco z cesty. smajl 10
1.1.1970 01:33:31
no zkusim to nejak opravit, ale otazkou je jak to odladim. je totiz nastaveno ze jakkykoliv odkaz umisteny v textu se automaticky otevire v novem okne, abychom nezavirali klub, aby se dotycny jeste vratil
1.1.1970 01:33:31
tak tomu nerozumím, zkus to pokoumat s Calibosem. smajl 26
1.1.1970 01:33:31
udělal jsem sekci naše bannery... dal jsem tam zatím jeden banner co se nám nejvíce líbil... zítra udělam ten samý ale akorát v jiném rozměru a to 234x60 (přání hrudíka smajl 44 ) pokud se chce někomu dělat s bannerama tak to do toho smajl 44 davejte je do složky Pict/bannery... je tam i ten banner co už se zobrazuje plus jsem to dal ješte do sekce adminovy změny aby to bylo komplet... pořádek musí být... tak je to správné... smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Calibos: Dííííííííííkujeme smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Jiři ten kdo nemá přistup na ftp tak je tam neda takže většina smajl 10 tak něco vymyslím smajl 10
1.1.1970 01:33:31
honzíku bylo to spíše myšleno pro tebe a vojtu... já chci dělat ten banner 234x60 večer se k tomu dostanu....
1.1.1970 01:33:31
píchám na to tady něco dělat... kdo mě smazal... ze souboru styles.css ty styly... nebylo to tam asi jen tak hozené kurva drát... celá stránka naše bannery se rozpíčila... končím... smajl 43 pardon za sprostá slova... jsem naprosto klidný člověk ale toto mě fakt může nasrat smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Podívam se do zálohy , doplnil jsem ikonku Girlstuning , dodal zpět opravený zapis smajl 10 EDIT: Doplněn baner 4x4nazory.cz smajl 10
1.1.1970 01:33:31
opravil jsem zpět sekce Naše bannery a Spřátelené weby.... kdo to zase rozesere tak si to bude opravovat... nebaví mě taková práce... když člověk něco udělá... a druhý den to je smazané.... edit: psali mě z offroad revue že nám umístí banner smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Calibos: Tůůůůůůůze děkujeme. smajl 15
1.1.1970 01:33:31
Jo,abych nezapomněla,Jirka doplnil ve sponzorech Kernite, takže už se nezobrazuje mailovka,ale jejich stránky.Mailovka už není potřeba,můžeme objednávat jak chceme. Slevy ještě pořešíme s p. Macákem,teda jestli bude ta možnost. Pracuje už se na tom, aby se nezobrazoval ten chat,ale na jeho místě sponzoři? A je potřeba taky vlítnout na ten e-shop, ať to lidi nemusejí lovit v diskuzi. smajl 10
1.1.1970 01:33:31
A taková možná blbá otázka a máme někde nějaký seznam jakou máme slevu nebo výhody u konkrétního sponzora?
1.1.1970 01:33:31
Hrudík: To vůbec není blbá otázka, na seznamu se pracuje.Bude rozdíl ve výši slevy mezi platícími a neplatícími členy. Dolaďujeme detaily.
1.1.1970 01:33:31
hrudíku máš vytvořen ten banner 234x60px... takže ho najdeš v sekci Naše bannery... smajl 44 snad se bude líbit...
1.1.1970 01:33:31
Jůůůů, to máme pěkné banery. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Super hned to odešlu smajl 44
1.1.1970 01:33:31
na přání hrudíka jsem udělal tu statistiku na úvodní stránku.... pokud tam chcete ještě něco přidat tak řekněte... smajl 44 doufám že to graficky trošku ladí a nekazí to vzhled stránek smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Jirko vypadá to dost dobře nevím jak ostatní ale mně se to líbí smajl 44 akorát je škoda že senikdy nesejde kompletní počet aut to by byl rachot smajl 1
1.1.1970 01:33:31
No spíš ten počet lidí. To by jsme museli z Plzně objednat tank s Géčkem místo sudů.
1.1.1970 01:33:31
Jiříku Děkujem smajl 11 smajl 44 a hezky si to zasadil, já bych to asi graficky posral smajl 1
1.1.1970 01:33:31
nejni zač... smajl 44 jo daval jsem si na karavanek tlačítko like this pro FB... jestli by byl zájem tak ho jsem prdnu taky... ale chce rozmyslet kde by to bylo vhodné umistit smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Kucíí, asi by to ctělo delší pozadí bočního menu. Když tam někdo dá fotku na vejšku, tak ten rámeček leze mimo... Vypadá to divně.
1.1.1970 01:33:31
Jen pro informaci. Proč jsem mezi sobotu cca 22.00 - 12.00 nedělě byl smazán. Dodělal jsem požadované smazání člena z klubu a vše odladil tak, aby to šlapalo a neztráceli se např navazující informace v diskuzích, Dále se zrušený člen odhlásí automaticky ze srazu (je-li přihlášen), a pokud má někdo v komunikaci s ním interku není mu možné odpovedět, jméno zůstane. Kdybyste našli ještě nějakou botu čí místo kde by se daný člen zobrazoval aktivně dejte echo a douppravim zbytek. ale nehledejte v tom něco špatného smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Dobře,Dobře. Tatínka to ráno pěkně nadzvedlo. Takže máš štestí,že jsi to takto vysvětlil.... smajl 1 smajl 1 smajl 1 HOWG.
1.1.1970 01:33:31
Tatínek nebyl jediný koho to nadzvedlo. smajl 26
1.1.1970 01:33:31
Já se radši vyjadřovat nebudu, snad někdy,až vychladnu smajl 26
1.1.1970 01:33:31
Jak to včeřa řekla sluník nebo tom ? Dyt by to nepřenesl přes srdce ... a je to pravda.
1.1.1970 01:33:31
Vojtíku, bude se kronika stránkovat, bo jakým to bude systémem? edit: myslím třeba jak jsou katalogy na netu, že tím listuješ.
1.1.1970 01:33:31
No puvodni teze byla co zaznam to jeden odkaz, viz clanky nebo tipy triky, ale dneska me napadla jedna varianta, ktera by byla docela efektivni, ale musim vymyslet jak tam dotlacit texty. kdybste emli cas zkuste mi sepsat dve - 3 stranky ve wrodu vcetne fotek a poslat na mejla. zkusim udelat testovacku
1.1.1970 01:33:31
Mě by se líbilo to listování, když už to má k něčemu vypadat.Ale počkám na názor většiny smajl 10
1.1.1970 01:33:31
Mě by se listování zamlouvalo taky,otázkou je,co Vojta vymyslel,těžko něco rozhodovat,když vlastně ani nevíme co smajl 44 . Zítra bysme mohly něco sesmolit,když bude čas smajl 7 . A jinak dotaz,půjde do ankety vytvořit vkládání obrázků (viz. diskuze ke schůzi ke srazu) - aby se k jednotlivým odpovědím dali přiřadit i obrázky? Je hloupý se ptát např. v tuto chvíli na barvu vlajky,když nebudou mít představu,jak v dané barvě bude potom vypadat. Děkuji smajl 44
1.1.1970 01:33:31
k listovani se vyjadrovat nebudu smajl 11 nejdriv udelej text a ja vam to ukazu, ale jak vas zanm mohlo by se vam to libit smajl 11 jinak obrazky k ankete jdou udelat ... potrebuju vedet termin do kdy je potreba to napsat. a ne ze vcera bylo pozde smajl 2
1.1.1970 01:33:31
jak napsat? myslel jsi udělat? Záleží na tom,jak s tím bude Honzík hotovej a aby stihli hlasovat... CCA do pátku?
1.1.1970 01:33:31
napsat jsem myslel naprogramovat. do patku to stihnu
1.1.1970 01:33:31
Je na listování něco špatného ? Bo proč se k tomu nebudeš vyjadřovat? Je to složité na programování?
1.1.1970 01:33:31
Tak děcka. konečně mám chvilku času na klub. Přihoďte mi sem co by se Vám hodilo za úpravy. Zatím mám v plánu toto: - hledaní v interkách - hromadné mazání interek - editovatelný text pro shopaře v eshopu - nějaké filtrování ve členech a autech - doplnění do profilu auta kolonku "úpravy" - otazkou je jestli to má cenu - upravení estetiky srazů a nějaké doplňky, které mě napadnou
1.1.1970 01:33:31
info meil na nové příspěvky z tématu do kterého sem přispěl nebo založil
1.1.1970 01:33:31
Vojtíšku, pro mě je akutní vyhledávání v interkách dle nicku a pak bysme se mohli pustit do těch srazových tabulek smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Jen pro informaci ... hraju si s dobou přihlášení. pokud nezašrtnete zapamatovat - systém vás automaticky odpojí (i při aktivitě) po 24 minutách tak se ničemu nedivte. jestli o dobře půjde zítra by to mohlo fungovat smajl 11
1.1.1970 01:33:31
A když to půjde špatně? smajl 1 smajl 7
1.1.1970 01:33:31
tak se holt budete kazdych 24 minut prihlasovat smajl 1 než zas zapnu susenky smajl 11
1.1.1970 01:33:31
výborně, ani si mi nemusel odpovídat, právě jsem to zjistila smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Já taky smajl 1 tohle nejde smajl 1
1.1.1970 01:33:31
já jsem si to myslela, ale nechtěla jsem Ti do toho kecat smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Než jsem napsal příspěvek,tak mne to už dvakrát odhlásilo. No nebylo to nic důležitého,jen jsem vás chtěl pozvat na chlastačku... smajl 5 Vojto,neser. smajl 10
1.1.1970 01:33:31
výborně: a kde tu pozvánku máme smajl 1 smajl 7? no,pak je tu ještě možnost,že mě nikdo nepozval... smajl 12 smajl 28
1.1.1970 01:33:31
1)Současný stav: Pokud zašrktnete při príhlášení "zapamatovat" měli byste zůstat přihlášení cca 14 dnů pokud toto políčko nezaškrtnete - je doba přihlašení cca 20minut (toto nastavení bohužel nejde změnit), pak budete automaticky odhlašeni. Pokud budete během těchto 20 minut aktivní na klubu (kliknete na nějaký odkaz v menu atd.)¨prodlužuje se automaticky doba přihlášení o dlaších 20 minut. Prosím vás tímto o otestování a napsání případných připomínek než to pustím mezi lid smajl 11 2) Sekci mecenáši jsem dal pouze po přihlášení ... a zveřejním e jména jen těch platících a pouze platícím. 3) Aktuálně je v Upravit detail člena - u naplátících - text Dobrovolný příspěvek na club - platící člen, Přátelé, kamarádi, je zde možnost dobrovolného příspěvku na klub. Většina členů platí 200,- Kč, ale aktivitě se meze nekladou, můžete přispět jakoukoliv částkou na účet: 1918549173/0800. V případě odeslání příspěvku informujte Sluníka nebo Beuču o odeslání příspěvku. Poté Vám bude přidělen číselný kód a tím získáte slevy u našich partnerů. Peníze se využívají na tisk propagačních letáků,plakátů apod. a samozřejmě i chod klubu (je potřeba zaplatit doménu atd.). P.S. Doplněno i do detailu člena. Takže by to mělo všechny trknout smajl 11
1.1.1970 01:33:31
http://www.nissan-club.cz/tajne/posezeni_delegace_ze_slovenska/3912 **** Edit By Puczmeloun ****
1.1.1970 01:33:31
Vojtíšku, budeme mít někdy to vyhledávání??? viz. niže bo výše... smajl 11 Edit: mě to odhlašuje už po cca 10 minutách... smajl 6
1.1.1970 01:33:31
Vyhledávání bude smajl 11 jako hrudíkovi odpovedi na temata. CO se tyce prihlaseni to jsem dneska upravil a mělo by to samo drzet 2 hodiny. Tak to zkuste smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Takže potřebuji jen souhlas či názor. V tuto chvíli je doba platná přihlášení na klub (pokud nezašrtnu "zapamtovat" - tam je to na 14 dnů) 2 hodiny. Pokud je člověk aktivní na klubu doba přihlášení se mu prodloužuje o další dvě hodiny od posledního kliku. příklad. Přihlasím se na stránky bez zartnuti "zapmatovat" v 14.00 a nikam nevlezu, tak me to po dvou hodinach cili v 16.00 odhlasi. pokud mezi touto dobou nekam kliknu treba v 15.30 automaticky se doba prihlaseni prodlouzi do 17.30 ... Ted se jen ptám jestli ty 2 hodiny nejsou nejak moc smajl 10 Diky za nazory a tipy
1.1.1970 01:33:31
Podle mě, bohatě stačí na neaktivitu hodina. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
no,taky si myslim... vzhledem k tomu, jak plodně tu frčí veškeré konverzace... smajl 1 smajl 7
1.1.1970 01:33:31
staci 1h ,priklanim se k nazortu holek
1.1.1970 01:33:31
Vojto, nechci plácat pátý přes devátý, ale měl bych taky jednu připomínku. V sekci členové nejsou žádný filtry. Jak tohle výhledově vidíš?
1.1.1970 01:33:31
Ano toníčku počítam s tím .. .)
1.1.1970 01:33:31
Nejvíc nejlepší....
1.1.1970 01:33:31
Dododělal jsem do srazů možnost nahlášení maximalní kapacity .. Jediným problémem je to že třeba ted na chatu na úpě je přihlášeno třeba 41 lidí z toho 41 tam bude spát, kapacita je 41. jenže kdyby se chtěl třeba přihlásilt Hrudik, kterje tam nebude spát, tak mu to napíše Nelze se přihlásit, ubytovací kapacita naplněna. Více info u sluníka nebo Beuča a nepustiho to přihlásit. co s tím ? nebude pak mít v profilu že se zůčastnil srazu :/ to je asi jediné minus.
1.1.1970 01:33:31
No, tak si budeme kapacitu u těchto malých srazů hlídat sami, stejně to děláme. Nebylo by fér kdyby tam byl a neukázalo by se mu to v profilu.To je můj názor, můžeme to ještě samozřejmě prodiskutovat.
1.1.1970 01:33:31
Když mi přijde zpráva, tak se mi nezobrazí od koho je.
1.1.1970 01:33:31
Mě teda od někoho přijde s jménem, od někoho beze jména....
1.1.1970 01:33:31
Odeslání a příjem interke s jménem nebo bez jména souvisí s těmi příspěvky ... při psaní delší zprávy ...
1.1.1970 01:33:31
Zajímavý. Před chvílí jsem sem dala příspěvek, byl tady a ted - tu není!!!! čím to bude???? tak znova: včera mi Sluník poslala interku s textem "nazdar" a interka přišla beze jména. Chceš mi snad říct, že je to dlouhý text? Nebo že ho psala půl hodiny??? A nebo jsem debil a vůbec tomu nerozumím...
1.1.1970 01:33:31
Vojtíšku: pls vytvořila jsem nového člena s názvem "Vocko", jako zkušebního člena, abych viděla, jak vypadají stránky pro nového člena, tak ho prosím Tě smaž. A k tomu mám poznámku (budu to brát z pozice Vočka)... V posledních příspěvcích se mi zobrazilo cca 480 posledních příspěvků. Když jsem si to rozklikla, vyjelo mi těch cca 480 mrnavých řádků pod sebou... Pro nového člena, který je tu poprvé, je to zmatečné a pro nového člena, je to velmi nepřehledná a i to ošklivě vypadá. Já bych navrhovala, aby se mu tam rozklikla třeba celková diskuze. Aby viděl, že je to všechno členěný, že každý patří do nějakého chlívku apod. Prostě stejně, jak když rozkliknete diskuzi. Ono to bude líp i vypadat a bude to pro něho přehlednější. Myslím, že nově zaregistrovanému členovi je jedno, co jsme řešili v posledních příspěvcích, spíš mu jde o to, aby viděl, jak to na klubu chodí, co kde najde apod. Nevím, jestli to pochopíte z mýho zmatečnýho komentáře smajl 1 , a jak to půjde nebo nepůjde udělat technicky...
1.1.1970 01:33:31
No mě zmizely ze včerejška dva příspěvky.A tu interku jsem psala maximálně 15 vteřin.
1.1.1970 01:33:31
2Beuča: dobrý nápad to udělám. 2Sluník: Já to fakt nechápu proč to dělá. Ale je to nejspíš kombinace delšího přihlášení a někdy chyby na hostingu :/
1.1.1970 01:33:31
Reakce na rozdělení v posledních příspěvcích... Je to dobrý, přehledný, líp to vypadá. Mě se to líbí, nevím, co na to ostatní...
1.1.1970 01:33:31
Nejdou mi na klub nahrávat fotky a interky mi chodí zase beze jména
1.1.1970 01:33:31
Nejdou mi na klub nahrávat fotky a interky mi chodí zase beze jména
1.1.1970 01:33:31
A předešlý příspěvek mám dvakrát. jak je vidět výše
1.1.1970 01:33:31
Beuco: koukal jsem do databaze a potreboval bych vedet kdy Ti prisla interka beze jmena. a co s tyce dvojiho prispevku. nevim co na to rict. jeste se mi to nestalo. nejspis dvojity refresh (nevedomky) u Tebe na pc
1.1.1970 01:33:31
co se tyce duplikatu prispevku ,prisiel som na to preco sa to stava ,tu je moj http://www.nissan-club.cz/diskuze/pokec_vseobecny/diskuze-3908#20750 stalo sa to tak ze som napisal prispevok a klikol ODPOVED, uplne ma to presmerovalo do inej diskusie tak som sa vratil sipkami spet a dal znova ODPOVED ,zobrazilo to spravne diskusiu aj s mojim prispevkom ale ten prispevok tam uz bol 2x smajl 9 smajl 9 smajl 9
1.1.1970 01:33:31
No to mě to hodilo hned teda do tý diskuze, po máčknutí tlačítka "odpovědět", kam jsem reagovala a hned to tam bylo dvakrát. A nejni to poprvé, vždycky ten jeden odmazávám, ale teď jsem to tam nechala, páč aby bylo vidět, že fakt nekecám smajl 11
1.1.1970 01:33:31
taky sem nemazal + sem dal link kde se to stalo. nechci to zakriknout ale dneska mi fachci jak ma smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Já si vždycky raději příspěvek zkopíruji a pak ho pošlu. Mě to totiž obšas hodí na hlavní stranu,a když se vrátím,tak je příspěvek fuč... Takže ouplně ně co jiného než Vám... smajl 9
1.1.1970 01:33:31
Třeba máme každý nějakou jinou vymoženost smajl 1 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
viz diskuze u stránek v klubové sekci. Našel jsem (snad to je ono) co se dělalo špatně. opravil a snad to bude ono. Jedná se hlavně o přesměrování stránky při odeslání příspěvku na login a anonymních interek jen nevím jestli ten dvojitý příspěvek se bude opakovat.
1.1.1970 01:33:31
Vojto,mě osobně stačí tvá snaha.... A to je na rovinu. Začínám tak psát,a to i pro vše okolo.....
1.1.1970 01:33:31
Vojtěchu, já Tě zabiju. Píšu příspěvek cca 20 minut, já v přesvědčení, že to funguje si to nezkopíruju a příspěvek nikde!!! Ani po šipce zpět nikde nebyl!!!!
1.1.1970 01:33:31
Co to bylo Verčo za příspěvěk ? Jestli se náhodou nejdnealo o nové téma. Já jsem totiž jaksi zapomněl tu opravu dát do "odeslání příspěvku v rámci nového tématu" smajl 5 Snad už by to mělo být cajk
1.1.1970 01:33:31
Při odeslání příspěvku mě to hodí na první stranu tématu.
1.1.1970 01:33:31
Já mám stále některé příspěvky 2x. A rozhodně to není refreshem, páč je jedno, z jakého pc to píšu....
1.1.1970 01:33:31
Kdo vymislel to rozškatulkování "Posledních příspěvku" podle mně je to totálně chaotické a nepřehledné smajl 9
1.1.1970 01:33:31
Mě to napadlo, Puczmik to zrealizoval do této podoby. Jde o to, aby nový členové měli, když jim tam vyjede 500 nových příspěvků, přehled, kde co najdou, aby se zorientovali... Mě to přijde dobrý.... smajl 10
1.1.1970 01:33:31
škatulkování ještě předělám. bude na výběr jak ze"starého seznamu" tak z noveho. možnost nastavení bude v profilu smajl 8 Co se týče 2 příspěvků, ještě jsem nepřišel na to proč to dělá 2Sluník: ano hodí. je to strankováním. to budu celé předělávat. Pokud bys si měla zaple zobrazovaní příspěvku od nejnovějšího tak te to hodí správně smajl 8
1.1.1970 01:33:31
A co takhle tlačítko citace příspěvku na který chci reagovat funguje to tak že dám citovat v příspěvku na který chci reagovat aniž bych musel vypisovat nika pro koho ten příspěvek je nebo na koho je mířen
1.1.1970 01:33:31
Přišla mi interka beze jména, takže nevím od koho smajl 5 edit: u některých témat mě to při odpovědi hodí na poslední stránku u jiných na první. Třeba tady mě to hodilo správně. edit2: Právě mi přišla interka od Beuči, kterou posílala 7.10., dnes je 18.10. takže trochu opožděná.
1.1.1970 01:33:31
kdy Ti byla poslaná interka ?
1.1.1970 01:33:31
Jestli myslíš tu beze jména, tak teď jsem si všimla, že byla poslaná 11.10. 21:10, ale dorazila taky až dnes.Někdo mi psal, že mi volá, ale já na mobilu z toho dne nemám ani zmeškaný hovor.Asi jsem divná.
1.1.1970 01:33:31
ohledně interek beze jména .. jsou pro mě důležitejší až ty od 17.10. to je den kdy jsem zapracovával změny.
1.1.1970 01:33:31
Ouky, to neřeš, jen je divný, že přišly až dnes.
1.1.1970 01:33:31
já jsem se totiž včera hrabal v databázi .. a měl jsem na drte Verču .. ta mi potvrdila že ta zpráva "mámo ... " je pro Tebe. tak jsem to v dtb uprvail smajl 8
1.1.1970 01:33:31
Hrudík ta citace je pekná věc ale tuhle to vojta tak trochu napicha ale zjistilo se že na tech forech tesne po spuštění a cca 20 prispevkách to nabýva hroznejch hodnot v d , hodnot myslím paměti , tim mám pocit že by to dost i zbytečně zatěžovalo servr , neříkám že je slabej ale možná by šlo ho efektivnějc využít ale to nechám na vyjádření se od vojty smajl 10 , ono možná takhle na tom foru to vypadá pekně ale nedokážu si to jednoduče představit když vlastně jadro diskuze a vsechny prispevky nejsou na celou stranku jako je tomu u toho fora smajl 10
1.1.1970 01:33:31
Vojto myslíš, že už mi něco uděláš s těma dvojitýma příspěvkama???? Fakt už mě to sere. Děkuju
1.1.1970 01:33:31
Přišla mi double interka od Beuči : 18.10.2011 20:12:37
1.1.1970 01:33:31
smajl 1 smajl 1 smajl 1 smajl 1 mě to prostě nestačí psát jednou že jo, já se přiznávám smajl 2... ted píšu i dvakrát interky, aby mě bylo vidět a bylo o mě vědět smajl 2
1.1.1970 01:33:31
Další interka od Beu přišla v cajku jednou ve 20:17:30 ( ty časy píšu, aby to Vojta prověřil )
1.1.1970 01:33:31
No, to je právě ono... Někdy to je 2x někdy ne.... Ale už je to nuda, jestli já to nezačnu valit pro změnu 3x smajl 1 smajl 1 smajl 26
1.1.1970 01:33:31
20:30:25 zase dvojitá interka od Beuči
1.1.1970 01:33:31
Já už psala Honzíkovi, aby na to kouknul smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Jelikož Vojta nereaguje, tak třeba bude tady. Sluník je už minimálně 15 min odhlášená z klubu a stále se ukazuje, že tu je...
1.1.1970 01:33:31
Pokud kdokoliv klikne na odhlasit neni v sesznamu aktualne prihlasenych clenu. pokud jen zavre prohlizec zustane tam viset 30minut. a co se tyce tveho dvojtechi prispevku. jeste jsem se k tomu nedostal. Ale kdyz uz si psala Honzíkovi, tak si počkám na co příjde smajl 8 a to že nereaguju. omlouvám se ale nebyl jsem u PC
1.1.1970 01:33:31
premyslim nad tim , jakej mas prohlizec,jak dlouho ti trva odezva od kliknuti k reakci, neco shodneho na tech pc krom uzivatele? Beuca asi bude potreba preinstalovat smajl 2
1.1.1970 01:33:31
já dodělám kontrolu na duplicitu v připsvekach ... Obcas se to proste nacte 2x. I kdyz me se to jeste ani jednou nestalo. Videl bych to na chybu (internet, hosting, PC) a jinak citace - ta by nemela zas tolik zabírat smajl 11 jo a honziku jak tady kazdej nadaval ze to nefunguje atd ze se musi znova prihlasovat .. posledni 3 dny mi blbne prihlaseni do dtb ... uplne stejny problem jako zde na klubu. asi tam budou mit chalpci chybu, kdyz blbne i stabilni phpmyadmin
1.1.1970 01:33:31
Tak jsem tam dal jendu kontorlu. zatim jen na odpoved v prispevku. zadne nove tema ani prispevky. Tak mi dej beuco vedet
1.1.1970 01:33:31
Já se odhlašuju, nezavírám prohlížeč bez odhlášení.
1.1.1970 01:33:31
reagovala jsem na předchozí téma, opět to tam mám dvakrát Honzík: asi jo, asi třeba mě přeinstalovat, páč jediný, co mají mnou používaný pc společný jsem já smajl 1 . Ale zase pravda, že ne všemu jsem v tom výčtu,co si psal,rozuměla smajl 2 smajl 11
1.1.1970 01:33:31
No, tak hlavně nepřeinstalujte Beuču na jinou frekvenci než mám já, páč to by jsme si mohli přestat rozumět. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Mno to ne smajl 10. Jestli mě bude někdo přeinstalovávat,tak jedině Honzik,páč ten těm frekvencím bude rozumět smajl 1 smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Už víš kdy se ti bude ladit stejná vlna?
1.1.1970 01:33:31
Mno to nevim... Páč tady jak se nikdo nehádá, tak sem zase nikdo nechodí...
1.1.1970 01:33:31
Proč mě to nepřekvapuje? smajl 10
1.1.1970 01:33:31
páč to známe a máme s tím zkušenosti... to jsou léta praxe a odříkání smajl 1 ... bysme se mohly pohádat my dvě tady ne? třeba by to ostatní zajímalo smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Dyť to funguje všechno jak má né smajl 7
1.1.1970 01:33:31
No úplně jistá si tím nejsem.
1.1.1970 01:33:31
Já bych si o tom dovolila taky polemizovat smajl 11
1.1.1970 01:33:31
například, když někdo odpoví v jiném tématu, nemám možnost to přesunout. edit: Buster psal v tématu Nissan ve světě, ptá se tam na různé věci,ale mám obavy, že tam kde to je mu nikdo kromě mě neodpoví. smajl 12
1.1.1970 01:33:31
Jako já bych mu i odpověděla, ale vim o tom úplný kulový...
1.1.1970 01:33:31
Nejde o to, že o tom nic nevíš, jde o to, že nikdo nepředpokládá, že nový člen píše ve špatném tématu a že se tam na něco ptá. Je chyba, že to moderátoři nemůžou přesunovat.
1.1.1970 01:33:31
Jo no to problém je... Teda ono jich je víc, co se nějak už zase neřeší smajl 12
1.1.1970 01:33:31
Asi není čas bo chuť. Zrovna tohle si myslím, že je základní věc, která měla fungovat automaticky od začátku. Nakonec předpokládám, že to bylo ,,jen" opomenuto, páč v pravidlech o přesunutí příspěvku máme napsáno.
1.1.1970 01:33:31
není čas, není chuť, nebo myšlení... Ve finále to stejně bude, že je to opomenutý a nakonec to dopadne tak, že za to můžou všichni moderátoři, páč to nepřipoměli...
1.1.1970 01:33:31
No vidíš,já jsem mu to chtěl přesunout a vytvořit mu téma ,ale nevěděl jsem jak. Tak teď už vím,že to nejde. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
De to ale blbne to toto téma sem založil v terranu http://www.nissan-club.cz/diskuze/nissan_terrano/motor_prevodovka/moturek_nebezi-3946#21070 a přesunul sem ho sem http://www.nissan-club.cz/diskuze/nissan_patrol/motor_prevodovka ale v patrolu se to ukáže jako příspěvek bez niku http://www.nissan-club.cz/diskuze/nissan_patrol
1.1.1970 01:33:31
No právě, jenže to nepřesunuješ, ale vytváříš nové téma a kopíruješ to. Normálně by to mělo jít přesunout jako to šlo třeba na starým klubu, tam jsem klikla na příspěvek a tam jsem měla na výběr kam ho chci přesunout, žádné kopírování. A ještě dotaz, napsal jsi mu, že jsi mu to přesunul? Je nový, tak aby se nedivil kam mu to zmizelo.
1.1.1970 01:33:31
Né to bylo moje
1.1.1970 01:33:31
Jo, takhle, jasný smajl 10
1.1.1970 01:33:31
Díky Hrudíkovi jsme zjistili toto: http://www.nissan-club.cz/partneri Bylo by vhodné po roce provozu odstranit "testovací provoz" a dodělat to, tzn, dotaz pro sponzory s možností zadání kódu pro platící členy.
1.1.1970 01:33:31
Já psal Vojtovi ráno SZ,aby mu vytvořil tema i s těmi vašimi odpověďmi.
1.1.1970 01:33:31
to verča: tak abych měl nějaký příspěvek a aktivitu tak jsem "testovací provoz" odstranil... snad bůh nebude naštvaný smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Jiříku Bůh nebude naštvaný ... smajl 11 Jinak je tady vidět jakej je v tom "bordel" v sekci partneři jsou napsaný (bohužel ne možná všici aktualizovaný) stejní se seznamem sponzorů dole. Partner = sponzor. Zadavaní kodu do systemu maji povoleny Beuča a Sluník. To jsou ty, které mají na starosti PM členy. Původní teze byla taková, že se "sponzor" zaregstruje na klubu a mi mu přidělíme práva "toto je sponzor". pak by se mu zobrazila sekce "platící členové". Po konzultacích, že by to bylo pro sponzora zbytečné klikání při hledání slev, tak jsem vytvořil pouze pro sponzory přístup - http://www.nissan-club.cz/sponzor kam se zadá heslo 1-nissan-club - dostane se na stránku "platící členové" Nevím zda to někdo využívá či ne. ----- Téma jsem vytvořil znova a přesunul. Bustera jsem informoval interkou. http://www.nissan-club.cz/diskuze/nissan_pathfinder/casto_kladene_dotazy/koupe_pathfindera-3955#21125 Nevím jestli jsme někdy řešili přesouvání příspěvků, ale vím že jsme řešili přesouvání témat do jiných sekcí. To funguje. Lehce to hapruje při přesouvání do dikuze dle modelů vozů. Ale de to. Taky jsme se shodli na tom, že když něco takového nastane, že mi dáte echo. Viz ten stejný problém jako slučování témat ... podle data? nebo podle čeho přípsěvky rovnat aby daly rozum. Případně pokud bude pro Vás moderátory jednodušší jenom přesouvání příspěvků ... tak to dodělám. Zas tak náročná operace to není.
1.1.1970 01:33:31
Nikde jsme se nebavili o tom, že partner = sponzor. Páč třeba Autobenex není naším sponzorem, ale je partnerem. A domlouvali jsme se, že nebude uveden ve sponzorech, ale v partnerech. Z důvodu velkých slev, které členům poskytuje. A není tam. Je to asi moje chyba, nenapadlo mě se tam podívat. A co se týká kódů, ze začátku jsme se bavili, že se to projedná se sponzory a nějakým způsobem, aby si to sponzoři nemuseli vyhledávat sami se udělá, aby si člen po zadání kódu mohl vytvořit spec. objednávku. Pokud si dobře pamatuju, říkal si Vojto, že se na to podíváš a pořešíš (i se sponzorama), jak by to technicky šlo. Tomuhle ani Sluník ani já nerozumíme, můžeme komunikovat se sponzory, ale musíme mít teda něco v ruce, co jim nabídnout bo říct atd. Jinak Calibos: děkuju smajl 10 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Ja už nevim Veru o čem jsme se bavili a co řešili. Můžeme si nad tím sednout. ale rozhodně z našeho webu nemůže nikdo dělat objednávku (každý ma jíný sortiment) jediné co se mi možná vybavuje je to, že by dotyčný poslal mejla s požadvakem co potřebuje sponzorovi/partnerovi. A jinak ani nevím jaký je rozdíl mezi partner/sponzor. myslel jsem že to jedno a to samé ...
1.1.1970 01:33:31
Partner je ten u kterého máme slevy (např.autobenex),ale nemohou poskytovat sponzorské dary, proto není ve sponzorech.
1.1.1970 01:33:31
Ještě dotaz, když rozkliknu člena, mohlo by být u něj viditelné kolikrát přispěl do diskuze? ( jako je tam např.počet příspěvků na chatu)
1.1.1970 01:33:31
JJ dodělám to tam. dneska jsem do databáze zavedl i počet přihlášení na klub.
1.1.1970 01:33:31
jj super. Díky.
1.1.1970 01:33:31
Tak jsem to tam doplnil + počet přihlášení a lehce upravil
1.1.1970 01:33:31
Přesouvání témat je opraveno. už by to nemelo házet chyby ... jak psal hrudík otázkou ale zůstava co s tema pripsevkama ... jak je parovat ... aby todavalo smysl
1.1.1970 01:33:31
párování asi podle tématu. když někdo vznese na špatném místě dotaz, půjde mi téma třeba přesunout a vytvořit nové téma?
1.1.1970 01:33:31
To jsem dělal dneska u dvou témat. Špatně vytvořené téma jde celé přesunout kamkoliv jinam (je to pod odkazem - upravit název tématu) Ale to už funguje minimálně půl roku .... a párování příspěvku .. jde mi o čas a návaznost inteligence. do jednoho tématu to dám. to je jasné
1.1.1970 01:33:31
na to jsem se neptala, ptala jsem se jestli když někdo odpoví ve špatném tématu a budu to potřebovat přesunout do jiné sekce s tím, že budu potřebovat vytvořit nové téma,tak jestli to tak půjde. Ptám se proto, že v současné chvíli mi jde příspěvěk pouze upravit, nikoliv někam přesunovat.
1.1.1970 01:33:31
Tak tahle možnost nění. Dodělám. Dávám tomu max měsíc ...
1.1.1970 01:33:31
Oki, udělej nejdřív to důležitější,myslím, že toho je dost.
1.1.1970 01:33:31
Ještě mě napadlo-sekce moderátoři, co tam dát každýmu fotku aby lidi viděli s kým si píšou a kdo je tady buzeruje?
1.1.1970 01:33:31
to je zvláštní že když jsem upozorňoval na ten testovaci provoz a ne jen jednou tak se nic nedelo ...... mno jak myslíte no
1.1.1970 01:33:31
teď jsem tě, Honzi, nepochopila, však už to calibos odstranil, ne?
1.1.1970 01:33:31
Honzik: Jako bys to nevěděl, že to tak holt tady funguje. Až když se problém vytáhne na po 120, tak se začne řešit... smajl 44
1.1.1970 01:33:31
tak vojtišku ,zatim chvalim, musim konštatovať že si si celkom maknul, len tak dalej smajl 44 smajl 1 , i ked viem že sa neda všetko naraz
1.1.1970 01:33:31
Vojtíšku, prosím, koukneš na ty interky, aby šli vymazávat najednou a ne po jedný.Nespěchá to, ale bylo by to fajn.
1.1.1970 01:33:31
vojto , popřemýšlej a ja taky popřemýšlým ale je potřeba něco vyřešit s tím nahráváním fotek ke srazu pač samotné nahrát nejdou , do diskuze i když jich vyberu 100 tak se nahravaj jen po 20ti a pak každou zvlašť ,,přidat ke srazu,, kde po kliknutí tě to přesměruje na začátek diskuze je uplně na hovno, vim že to jde oblbnout tak že se to udělá pravým tlačitkem a nové okno či záložku ,ale pak maš naotvýranejch taky třeba milion oken smajl 10 a hodně by se mi líbilo kdyby to šlo multi loadem že by se označil folder a buch a ono by se to tam nasypalo , nezkusime tady do systemu naimplementovat nějakej fotogaleriijní system ? smajl 7
1.1.1970 01:33:31
souhlasím s Honzíkem, s těma fotkama by se mělo něco udělat, páč mě prostě nejdou nahrávat vůbec.... smajl 5
1.1.1970 01:33:31
Takovej blbej nápad smajl 7 a co kdyby se založil třeba na picasu nebo na rajčeti učet na jmeno nissan-club.cz s heslem nissan-club na kterej by se rvaly všechny fotky a na Jutubu udělat to samý na videa s tím že by k tomu učtu mněly přístup i členové smajl 7
1.1.1970 01:33:31
mno napad je to pekenj , taky uz mě to napadlo chtelo by to neco našeho , třeba aby byla domena fotogalerie.nissan-club.cz a tam nějaká webová galerie smajl 10
1.1.1970 01:33:31
mno, za mě souhlas smajl 7
1.1.1970 01:33:31
No honziku, tak to souhlasim .. jen neco najit ... zkus se ve volnu kouknout. ja se taky porozhlednu hlaven nejak to zkombinovat s webem, ale to uz bude muj problem smajl 6 smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Super nápad. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
http://fotogalerie.nissan-club.cz tak se muzete podívat a navrhovat a ja na tom zacnu neco delat smajl 10
1.1.1970 01:33:31
týýýý jo, mě se to mooooc líbí smajl 7 smajl 7 smajl 7
1.1.1970 01:33:31
mno ještě uvidíme nazor jiných a taky vojty , aplikace je to pekna podporuje i nahrávání hromadných fotek pres program v pc , neco jako ma rajce ale ten kdo psal vsechny ty soubory tak to musel bejt nějakej ichtyl , vůbec ty odkazy nemaj logiku .... smajl 5 smajl 10
1.1.1970 01:33:31
mno, tak tomu já vůbec nerozumim smajl 1 . ale nápad je to fakt pěkný smajl 11
1.1.1970 01:33:31
tak jestli mohu... aplikaci asi dobrá... neznám... ale co by chtělo na sto pro... tak to provázat s databází nissan clubu... a to hlavně kuli přihlašování do té aplikace... aby se lidi nemuseli znova zase registrovat... jedna registrace tady na klub a druhá na aplikaci pro nahravaní fotek....
1.1.1970 01:33:31
Za mně taky souhlas vy si s tím Honziku poradíte smajl 7 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Dobrýýýýýýýýýýý smajl 44 A rozhodně souhlasím s Inžou.
1.1.1970 01:33:31
ja taky nechcu dalsi hesla , bo ja potom malo pamätam po zraze a nikam sa neviem prihlasit, inac mam taky problem ako Beuča, mne nefunguje nahravanie foto vubec, ak ste si vsimli preto som tu davno nic nedal A to mam v zalohe pekne esa, teste sa
1.1.1970 01:33:31
takže tíme nahozeno zpět smajl 11 alespon mam scriptik na to jestli si ho nekdo nekdy nekde omylem smaže.

Jinak fotky jožko beuče už dou nahravát. problem byl v pomalém interentu a velikosti fotky 2-vícero mega ... u tebe jsem se na to na mikulasske zapomnel podivat promin.

Jinak ohledne alba. S tim jsem pocital ze se to musi propojit. ale musi se najit optimalni a vhodne reseni jak ... treba to bdue tahle galerie, ale jeste jsem se k tomu nedostal

1.1.1970 01:33:31
ja se dobrovolně přiznávám bez mučení že jsem to byl ja kdo to smazal , přesvědčil jsem se že ovládat dotikovej dsplej palcem opravdu nejde a než jsem stihl cokoli udělat byl to prostě fuč smajl 10

Jinak bych chtěl navázat na to co předtím vojtík psal a to je to provázání s přihlašovaním , rozhodně to není konečná verze muže se stát klidně že se vyzkousí ještě mnoho jiných webových aplikaci a ta která pujde nejlepe implementovat a nejlepe přizpusobyt (teď fakt nevím jaký tam ma být y/i ) tak ta samozřejmě vyhraje smajl 10
1.1.1970 01:33:31
Vojto jak to vypadá s těmi info mejly a hlavně s databází Andělu
1.1.1970 01:33:31
Asi by bylo dobrý zrušit ten dobrovolný příspěvěk na klub a dát tam že jsme OS a kolik se platí ( myslím ten rámeček co je u detailu člena http://www.nissan-club.cz/clenove/slunik ) Pokud to Vojtíšek neudělá do čtvrtka, tak s ním na to vlítnu v pátek ráno a nějak to tam napíšeme.
1.1.1970 01:33:31
Dobrá připomínka. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
JJ počítal sem s tí sluníku, že v pátek ráno zaúřadujem smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Vojto,bude to teď nápor,ale vydrž,Prďka vydrž. smajl 44 smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Vojtí a co ty meily co sis tak krásně zapisoval do tabulek smajl 7 japak to s nima vypadá smajl 44
1.1.1970 01:33:31
JJ mám je pořád na papíře hrudíku. ale mapku jsme měl rozdělanou ještě před zápisem na papír smajl 11
1.1.1970 01:33:32
V diskuzi nahoře a dole u zamykání témat se objevilo políčko TOP (vytvořit / zrušit) ...

Používejte s rozumem. Pokud ho aktivujete objeví se v poledních příspěvkách v "důležité sdělení".

Až to nebude aktualní dekativujte diskuzi. Aby to nebylo přeplácané smajl 11)
Díky
1.1.1970 01:33:32
Dobrá práce. Děkuju smajl 10
1.1.1970 01:33:32
Výborně smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Ve srazech v detailu - je mezi odhlasneim a footgalerii "ubytovani a strava".

Zde s dotyčný upravý a nastaví jídla plus připíše jídla a bytko pro lidi, kteřé přihlásil.

Je to ve fáz testovaní tak to zkoušejte.
1.1.1970 01:33:32
Jsi prostě nejlepšííííííí smajl 10 smajl 7... Děkuju smajl 11
1.1.1970 01:33:32
Vojto jak jste smazali ten sraz tak těm co byli přihlášený tak to zustalo v profilu jako s otazníkem bez nazvu ve srazech smajl 10
1.1.1970 01:33:32
Díky za echo. opraveno

Dále jsem opravil - Bylo vidět možnost kliku do diksuze pro cleny OS i bez prihlaseni, ktera se stejne nezobarzila - taky opraveno
1.1.1970 01:33:32
Vojto,mrkni na sekci platící členové. Už není aktuální a bude potřeba s tím něco vymyslet. smajl 44
1.1.1970 01:33:32
No tak ji může zrušit ne? smajl 11 Bo ji k něčemu potřebujeme?
1.1.1970 01:33:32
Jsou tam jeste 4 lidi, kteří zaplatiili 200kč nebo kolik smajl 11 a měli dolar u svého jména smajl 8 tem se řikaolo že se nabídne členství v OS, jelikož zaplatili polatek
1.1.1970 01:33:32
No, tak jim to musí někdo napsat.... To by mohl táta, když chce pomáhat smajl 11... Co Ty na to Tome?
1.1.1970 01:33:32
No 2 to končí 8.4 další dva jsou až srpen a zari
1.1.1970 01:33:32
vojto koukni prosim na proklik z modelu motoru na samotnej detail motoru dik smajl 10
1.1.1970 01:33:32
Vojto,nevím,co je to polatek.....
Jinak členství jsem chtěl nabídnout těm,co na podzim uhradili hosting.... Mohu napsat jmenovitě,kdo to byl.
Abych to nezdržoval,tak na hosting přispěli:
Honza- nyní člen
Sluník-nyní člen
Beuča-nyní člen
Big T-nyní člen
Calibos
Tom-nyní člen
Maximka-nyní člen
Brouček
Horal-nyní člen
Jožka-nyní člen
Takže z tohoto seznamu je jasné,že ani není koho oslovit,tedy mimo Calibose a Broučka.
1.1.1970 01:33:32
Tom: No jeste je v platicich clenech 4 lide, kteri sice nepirspeli extra na hsoting, ale prispeli castkou na chod klubu. To je defacto to same. To ze jsem si odhlasovali ze vyrbana castka sla na pokryti nakaldu na sraz, to je vec vedlejsi. Anebo teda nechame toho kdo prispel na hosting oslovit. cili nikoho smajl 11

Honzo: Opraveno, nefungovalo to 2 roky :-/ nebo mozna jen poslend dobou kdyz zase neco zmenili
1.1.1970 01:33:32
Vojta: Dik smajl 10
1.1.1970 01:33:32
Vojto,vygeneruju tedy všechny ty,co přispěli (Bez ohledu na to,kdy),a ti co nejsou v o.s. budou osloveni,jestli nechtějí vstoupit. smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Tady to je:

PEDRO - 8.4.2012
Olda - 8.4.2012
Vetess - 19.8.2012
Pietro - 26.9.2012
Ti výše mají ještě zaplaceno.

Bedy - 31.10.2011
Santi - 31:10.2011
Kajenčík - 31.10.2011
Lacííí - 1.11.2011
Kojak - 4.11.2011
Lorry - 11.11.2011

Datumy jsou do kdy ma každý zaplacený příspěvek.
Teď jen otázka,ti co ještě mají zaplaceno,tak by neplatili?
Protože Vetess a Pietro platili v pulce srpna,takže na půl roku ještě mají přispěvek.
1.1.1970 01:33:32
já bych těm, co mají zaplaceno tu možnost nabídla, do konce tohoto roku bez placení, a pokud budou chtít být členy, tak pak od nového roku za členský příspěvek.

Těm, co platili,ale doba jim už vypršela, bych možnost být členy OS nabídla za zaplacení poplatku.
1.1.1970 01:33:32
Doplnil jsem dle domluvy poslední přihlašení
1) zobrazuje se v profilu člena.
2) zneviditelnil e-shop. na uvodni stranu doplnil dulezite sdeleni ze srazu, kvuli sponzorum. davam tomu vikend smajl 11
1.1.1970 01:33:32
Mám je oslovit na sz nebo do e-mailu? Co bude lepší?
1.1.1970 01:33:32
já jsem pro email
1.1.1970 01:33:32
Zdá se mi to také lepší,jen jsem potřeboval podporu. Napíšu o víkendu.
1.1.1970 01:33:32
kdyz mi rkenes o koho jde tak ti zjistim jestli maji i upozornavni z interek na mejl smajl 11
1.1.1970 01:33:32
Už nepij,máš ten seznam o šest příspěvků výše. smajl 1
1.1.1970 01:33:32
smajl 1 třeba je to tím, že pije málo smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Z e-shopu je potřeba odstranit podložky pod myš, myslím, že to není aktuální a skleničky taky nejsou.
1.1.1970 01:33:32
Tom: asi sme se blbě pochopili. v neděli vysvětlím smajl 10

Slunik: shop je aktuálně zastaven a nezobrazená na webu. a skleničky jsouuž smazane smajl 10
1.1.1970 01:33:32
Shop by se měl otevřít, je před srazem bude zájem o trička a mikiny.
1.1.1970 01:33:32
Shop se otevře. Jen co si tom poladí ceny a doplníme aktualní informace. zatím se tam pořád obejevovalo aktuální informace - obejdanávejte do dubna 2011 smajl 11)
1.1.1970 01:33:32
Myslím, že podobu e-shopu doladíme dnes smajl 11
1.1.1970 01:33:32
přidala jsem do tipů a triků nový článek

http://www.novinky.cz/auto/263896-tipy-jak-na-internetu-okamzite-poznat-falesne-prodejce-automobilu.html
1.1.1970 01:33:32
Smázla bych logo Matějčka a asi i Vidocq, když pro letošek od nich nic nebude.A co Taso?
1.1.1970 01:33:32
matejcka bych nechal precejenom ma furt i tak dobrý ceny , to radsi autokseft ,autofashion neco dal ? taso neco dalo ?
1.1.1970 01:33:32
Jenže Matějček pro letošek nic nedá, takže by ve sponzorech být neměl,s Autokšeftem mluvil Tom a ti myslím říkali, že něco bude, Taso a Autofashion dávali loni poukazy, nevím jak pro letošek, to pořešíme až se v sobotu vrátí Verča.
1.1.1970 01:33:32
byl bych rad kdyby tady alespon nejaký autodily zustaly. Matějček taky daval hodnotný ceny. Takže jestli taso neco dalo minulý rok a ted ne tak taky pryč a autofashion taky tak . Na všechny stejným metrem když už. A co je to vubec Stylemax co ten nám dává ?
1.1.1970 01:33:32
No však, proto chci počkat na Verču, páč nevím jestli jim volala.Stylemax, tam máme domluvený plakáty a samolepky za velice bááááááááječnou cenu - forma sponzorování. smajl 7
1.1.1970 01:33:32
jo no tak jim sem dejte alespoň aktualní logo , maj ho teď žlutý .
1.1.1970 01:33:32
Já prostě musím odpovědět, i když jsem mimo.

Vždy se sponzoři mění na základě aktuálního seznamu, který se uzavírá k určitému datu. Tento rok jsme se dohodli na 8. dubna 2012.

Tzn., že v neděli, příp. v pondělí, pošlu seznamy sponzorů a partnerů pro tento rok a na základě toho se změní a budou vloženi na plakáty a na klub.

A co se týká Matějíčka. Pro tento rok nechce mít s klubem nic společného, tudíž nevidím důvod, proč by tu měl zůstávat i přesto, že s klubem nebude spolupracovat. Prostě tu bude do toho dne, kdy Vojta dostane seznam nových spozorů a změní je.

A co se týká aktuálního loga. Nebudeme přeci hlídat každýho sponzora, jaký má nebo nemá v průběhu roku logo. To není naší prací a myslím, že někteří toho máme v průběhu roku dost na to, abysme ještě trávili čas zjišťováním, jestli si nemá někdo jinou barvu loga.

Btw. v diskuzi pro členy OS se snažím průběžně doplňovat sponzory, kteří nám spolupráci potvrdili a kteří jsou na tento rok jistí. Stačí si to tam přečíst a nemusí se tu řešit, zda dal někdo to a co....
1.1.1970 01:33:32

puczmeloun
11.03.2012 09:57:04
Shop se otevře. Jen co si tom poladí ceny a doplníme aktualní informace. zatím se tam pořád obejevovalo aktuální informace - obejdanávejte do dubna 2011 )


Asi tam měl být teda duben 2012 smajl 1


Dnes cinknu Tomovi a připomenu mu doladění cen v e-shopu, aby byl před srazem aktuální. smajl 26
Jen teda nevím, jestli by se letos ještě stihlo objednat a udělat do srazu, když už je duben. Než si lidi objednají, než by se to zadalo a vyrobilo, to se asi nestíhá. smajl 32
1.1.1970 01:33:32
Dnes jsem byl u Hainze. Medaile jsou doma. Akorát to nikdo nedal vědět,že jsou hotové. A věci z e-shopu musím nahlásit do středy,jinak to prý nestihne. Tak o víkendu všechny zájemce oslovím,zda objednávka platí,nicméně pokud nepojedou na sraz,tak je to asi trošku jedno.
1.1.1970 01:33:32
Jj pokud to nebude s převzetím na sraze, tak je zbytečné se s tím honit, tak uvidíš, vznes na ně dotaz, zda objednávka platí a zda převezmou na sraze.
1.1.1970 01:33:32
Mě včera volal uspeh, proč je zakazán eshop. že by si chtěl neco na sraz obejdnat. Tak jsem mu rekl ze by se to melo pristi tyden spustit.
1.1.1970 01:33:32
e-shop se nespustil, takže už si nic neobjedná, objednávky chtěl do středy a to je dnes.
1.1.1970 01:33:32
e-shop se nespustil,protože mě nepřišla od ani jednoho ze dvou,co měli objednáno potvrzení objednávky.
Bylo to šest mikin,dost peněz na to,aby se to tu válelo ve skříni.
Samolepky samozřejmě rozešlu,akorát při ceně poštovného za dopis to bude asi dost sranda... smajl 1 Už vidím ty reakce.
Ostatní sortiment nevím.
Nicméně jednat s Hainzem je trošku pro silné nervy,protože jeho dodací lhůty jsou s prominutím na hovno.
A ceny hadrů si prý mám najít na jejich stránkách,protože to prý z hlavy přesně neví.
Stěhuje obchod,takže ani natvrdo neslíbil,že by to stihl.
Asi nepotřebuje vydělávat.
Jedna jeho hláška na závěr....,,No víte,my nejsme moc rádi,že jste si objednal medaile přes e-shop v akci,protože z toho nic nemáme." smajl 9
smajl 9 A já říkám,tak proč to tam dáváte?
Odpověď... ,,Protože občas musíme." smajl 1
Už jsem fakt asi starej. smajl 32
1.1.1970 01:33:32
Myslím, že nabídek na trička a mikiny máme dost (Monika Štěpánková, print promotion, ten človíček, co byl na srazu, dával Ivě vizitku....)

Tak se holt podíváme jinde. Lepší žádný jednání, než takový... smajl 44
1.1.1970 01:33:32
hej tak vy mate teda fakt zvastni nazory, chtit po nekom odpoved od 5teho coz byl ctvrtek do 11teho stredy odpoved s tim ze v tento termin nemusely vubec byt u pc. A chtit odpoved takhle hned to je mazec no. Jen doufam ze objednavky se jen tak nezrusej a nesmete se to ze stolu jen tak.
1.1.1970 01:33:32
Jako Honzo nezlob se na me ale dovol mi citovat ... Tebe ... " Ty vole to je komunikace ...... ????!!!!!!" Jen pro připomenutí to byla tvá reakce když jsem Ti neodepsal do druhého dne.

Co se týče reklamních předmětů, já mám dost kontaktů. jen je problém s cenou. Nejelvnější je na sklad, ale nikdo nemá peníze. Verča má u sebe katalogy. Poptám ještě další a vyzjistím co a jak. (finanční náročnost atd)
1.1.1970 01:33:32
napsal jsem ti v patek a odpovedel jsi mi v nedeli.... A mezitim jsi na pc i netu byl tak se ukldni jo
1.1.1970 01:33:32
Já jsem klidný až až, nehledě na to že jsem Ti psal o víkendu a z mobilu. ano omlouvám se, napsal že jsem odpověděl po jednom, ale ve skutečnosti to byly dva dny. Pc jsem vypl ve čtvrtek a zapl až v neděli kde byla tvá negativní odpověd. A myslím že mám nárok mít o víkendu volno a nemusím se nikomu zpovídat proč jsem mu o víkendu nezareagoval.

tato debata se opět ubírá jiným směrem. Tímto pro mě tato záležitost končí.
1.1.1970 01:33:32
Vraťme se k tématu - trička a mikiny můžeme objednávat jinde, stačí, když je obvoláme, zjistíme ceny a můžeme jednat smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Objednávky nikdo ze stolu nesmetl. Jasně jsem psal,že p.Hainz mi nebyl schopen poskytnout ani informaci o aktuálních cenách,ale hlavně ani garanci včasného dodání. Vše omlouval stěhováním do nových prostorů.
Jestli na mikinách někomu visí život,tak se omlouvám,ale chci spustit jen takový e-shop,který bude fungovat.
A to i za cenu hledání nového dodavatele. Platba předem tam však bude samozřejmostí.
Proto je potřeba čas. A ti rozumní to jistě pochopí.

1.1.1970 01:33:32
zítra vezmu do auta katalogy a neco vybereme smajl 11
1.1.1970 01:33:32
Jo mě jen jde o to že když budete třeba hledat půl roku tak ať ale prosim aby ty lidi co maji objednáno aby byli ještě jednou kontaktovani. smajl 10 přece jenom to tu bylo teď pozastaveno a tak všechno kolem tak už třeba ani nemuseli doufat a teď se tp rozjelo tak aby si to mohli nechat projit hlavou smajl 10
1.1.1970 01:33:32
Pokud vím, tak je Tom kontaktoval několikrát a někteří opět bez odezvy.
1.1.1970 01:33:32
Koukám že ty víš všechno uplně nejlíp ze všech.

Každej nemá možnost byt každý den u pc natož u internetu.smajl 10

Nezapomeň že někteří lidi třeba ani pc nemaj , nechtej ho nepotřebujou ho k životu, znám takový a neni jim 60 ani 50 ale je jim 30let .
Ale to už je trochu jina věc. smajl 10
1.1.1970 01:33:32
email pro Vlčáka:
Ahoj,chtěl bych se zeptat,zda platí ještě tvá objednávka mikin a taky zda přijedete na sraz. Budeme asi v týdnu objednávat,a na srazu by šly předat.A ještě dotaz. Těch 5 XL mít určitě nebudou,nespletl jsi se?
email pro Misku:
Ahoj,chtěl bych se zeptat,zda platí ještě tvá objednávka mikin a taky zda přijedete na sraz. Musíme v příštím týdnu objednávat,a na srazu by šly předat.

Nevím,zda je to dostatečně srozumitelné.
Adresy jsem použil ty,co si sami členové napsali do profilu. Pokud někdo nemá internet,nebo tam napsal nesmysl,je to jeho problém,jak si vyřeší další komunikaci.U profilu mám tel.číslo.
Oba emaily odcházely 9.4.2012
Až mě přijde nějaká odpověď,tak to samozřejmě budu řešit. Ale do srazu to určitě vyšité nebude.
Pokud je tu někdo,kdo si udělá skládek sortimentu,aby mohl reagovat ke vší spokojenosti členů,budu jen rád.
Tak 20tis na základní skladové zásoby by stačilo. smajl 7
1.1.1970 01:33:32
To slunik: Vidiš jak piše tom 9.4 ty ty lidi na to měli max 2 dny s tím že jeden z toho byl svátek , takže to opravdu není mnoho času .

S tím emailem nevím jak to tu je ještě stale s tou aktivaci učtu ale pokaď stale funguje aktivace přes email tak mi není jasno jak se někomu podařilo tam dostat nefunkční.

A o tom skládku se rád pobavím , ale to s tebou tome osobně , aby zase nekdo neměl podnet k hádáni smajl 10
1.1.1970 01:33:32
Honza: možná, že kdyby jsi se doma bavil, tak by jsi to věděl taky, ona komunikace z místnosti do místnosti na Pc není to pravé ořechové.Takže když chci něco vědět tak se zeptám a vím toho víc než ty a neřeším kraviny ale podstatné věci. To k vysvětlení, že vím všechno.
Jinak bych chtěla upozornit na to jak si tu hezky protiřečíš.Vojtovi napíšeš: TVl to je komunikace ???? zřejmě očekáváš reakci do 5-ti minut.A sám tady napíšeš, že každý nemá možnost být na netu každý den.není nikoho povinností být tady ve střehu 24 hodin denně ( zvlášť když jsme na chatě,tak Vojta i přesto že má internet v mobilu tak tam celý den nekouká) Ostatně, když po někom něco chci, tak uvedu kontakt, kde budu k zastižení a ne že něco objednám a děj se vůle boží. To tak nějak patří ke slušnému jednání, že když něco chci tak nedělám mrtvého brouka.
Pokud si chceš založit skládek a investovat cca 20 000,- Kč do klubových věcí, nikdo ti v tom nebrání,nevím ale proč to potřebuješ projednávat za zády členů, je to věc klubová, takže tak by se i měla řešit.
1.1.1970 01:33:32
No tak pekne poporadku. Domov beru jako klidne zazemi a dost pro me znamena,takze doma chci resit jen soukrome veci a jestli to jsou podle tebe kraviny tak to teda s panem bohem. Dale nechapu proc resis moji komunikaci s vojtou kdyz o tom nevis hlavu ani patu, to te nenapada nic vlastniho? S tou slusnosti by sis mela davat pozor co rikas. A ten skladek ,ja se s tatkou o tom chci pobavit jen soukrome a poradit mu i neco me napadlo,tak vaze nechapu o co ti jde?mas strach snad aby ti neco neuniklo? A taky i kdybych si nakoupil obleceni za 20tisic stale to bude mych 20tisic a co stim dale udelam nebo prodam pm tom ti opravdu nic neni.
1.1.1970 01:33:32
Zamysli se nad tím co jsi napsal a popřemýšlej. Domov je klidné zázemí - tak proč máš potřebu se s každým hádat ( a nemyslím tím je rodinu )? Jak můžeš vědět co vím o komunikaci mezi tebou a Vojtou, myslím, že toho vím víc, než si umíš představit.Mé slušné chování tady nevytahuj, taky sem netahám tvoje, když se mnou potřebuje někdo komunikovat, tak s ním komunikuji, což je slušné chování, o nic jiného v té větě nešlo, tak nehledej další slova tam, kde nejsou. Ano, jak píšeš, mám strach, aby mi něco neuniklo, páč mě zajímá co se na klubu děje. A to o tom skládku, nepsala jsem nic, že bys to dělat neměl, protože jak píšeš, nic mi do toho není, však jsem ti jasně napsala, že ti v tom nikdo nebrání. takže upusť od vztahovačnosti a přestaň se litovat a obracet všechno proti sobě, to dělají jen ubožáci, kterým nic jiného nezbývá.
1.1.1970 01:33:32
Vrátím se k tematu,jestli mohu. E-shop se bude tvořit nový. I zřejmě s novým dodavatelem.
Beučo a Sluníku,mrkněte prosím do pokladny,měla by tam být navštívenka toho človíčka,co na srazu nabízel své služby. Já bych ho kontaktoval. Iva tam s ním rozprávěla a výšivky by byl schopen prý udělat v pohodě na cokoliv. Děkuji.

V pondělí zajdu sem. Vypadá to zajímavě a mám to za rohem.
http://www.vysivani-tisk.cz/vysivani
A hned o kousek blíž je tato prodejna. http://eshop.ceza.cz/Obleceni-pro-volny-cas/
Oni nemají na eshopu zdaleka všechen sortiment. Ale já tam nakupuji pracovní oděvy a mají tam i normální. Má to náš soused,a i když ho potkávám minimálně,tak by třeba i trošku slevil. V každém případě pokud chceme nakupovat po kusech,bude to všude velký problém.
Větnamce s jejich kvalitou zatím nechávám mimo. smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Oki, tak to je super. Beuča něco řešila i s Monikou od Shreka, ta má zjistit ceny atd.
1.1.1970 01:33:32
V sobotu jsem u moči stepankove vybrali reklamni predmety a nechali poptat ceny. Ja to same mam v mejlu a poptam u nas...
1.1.1970 01:33:32
Tak už to nemám řešit? smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Zatím neřeš. čekáme na cenu smajl 11 já to ještě dnes poptal v mdesignu
1.1.1970 01:33:32
Já si myslím, že by se tom klidně poptat mohl, za to nic nedáme. Beztak chceme vědět nejnižší ceny. Kdyžtak Ti můžu poslat číselný kody triček, mikin a kšiltovek a můžeš to zjistit. ale jak se Ti chce smajl 11 smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Já ještě zkusím toho maníka od sousedky, ale ten furt nemá na nic čas, tak uvidíme.
1.1.1970 01:33:32
Já volala sestřence, ale oni to posílají jinam, tudíž nemá cenu to poptávat, páč tam bude cena vyšší...
1.1.1970 01:33:32
Jj, tam už jsme se myslím i ptaly a zavrhly jsme to.
1.1.1970 01:33:32
Monča slíbila, že na to bude šlapat, od ní bysme mohli mít ceny během příštího týdne smajl 44
1.1.1970 01:33:32
Beu, nenašla jsi tu vizitku jak o ní mluvil Tom? Myslím, že tam by taky nebylo špatný se poptat, páč myslím, že to bylo přímo toho človíčka co byl na sraze.



Vojtíšku: Smaž Honzu z kontaktů, je totiž skoro ve všem ( moderátoři, certifikace členů, správce motorů, správce modelů, správce webu )
1.1.1970 01:33:32
Vojto jak to vypadá s odkazem na DJ Plocca, co nám hrál na jarním sraze? stále tu nic nevidím. Děkuji za info
1.1.1970 01:33:32
vojta mam dotaz: nešlo by urobit v kolonke niečo take aby sa zobrazovali posledne prispevky podla toho ako navolim napriklad:
posledne prispevky za 3 dni
posledne prispevky za 7 dni
a tak dalej cca na 14 dni
alebo :
posledných 10 prispevkov
poslednych 30 prispevkov
alebo tak nejak ?

1.1.1970 01:33:32
Jožko kouknu na to co bude přesně optimální. Měl jsem v plánu mít tam zobarezní posledních příspěvků jako předtím - čili ne podle kategoriíí ale podle data.
1.1.1970 01:33:32
chci poprosit aby bylo povoleno učastnikom srazu pridavat fotky do srazu, až nemate namitky .
1.1.1970 01:33:32
V tuto chvíli to mají jozko přiděleny koordinatori srazu a funguje to tak ze se na stránkách vyberou fotky a přidělí ke srazu. bylo to dělané z toho důvodů aby u srazu byly ty lepší nemazlé věci (lehčí cenzura smajl 10). Já ti přidělím práva, ty nahraj fotky k diskuzi ke srazu a tam odhad se mohou přesunout. šlo by ro takto?
1.1.1970 01:33:32
to myslim ze de i tak ,vložit to do diskuse aspon si to myslim smajl 44
1.1.1970 01:33:32
do diskuze muze kdokolovi vlozit obrazky, ale otazkou je komu se co a jak chce. nehelde na to ze na google picasa, rajce atd je to jednodussi, elegantnejsi a pro lidi je jednodussi nahrat jednou a pak dat odakzy ...
1.1.1970 01:33:32
To sice jo. Ale nepřiložíš to ke srazu do galerie...
To mi připomíná, že by to tam chtělo něco nasypat k poslednímu srazu.
1.1.1970 01:33:32
taky si myslim ze by to v ty galerii bylo vhodnejši. leda že to nema kto udelat smajl 7
1.1.1970 01:33:32
Fotky ke srazu do galerie muze nahrat kdokoliv kdo ma pravo na editaci srazu. Jinak ty fotky musi byt umisteny u nas na webu aby se to tam presunulo. Do samotne galerie v tuto chvili nejde nahravat.

Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme