Celkem:
členů4377
aut786
témat1373
příspěvků19563

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Foukání kol
Autor
Příspěvků
Shlédnutí
Poslední příspěvek
1.1.1970 01:33:33
Ano zeptám se jako lajk, ale kdo je bez viny necht hodí kamenem,

V těcto vedrech co byly jsem si (i když mi auto stálo) měřil kola. měl jsem všude 2,4. Bylo bmi divne ze mam gumy jak mekke. Dneska (po desti) jsem si je zmeril a hle ? 2.0.

Proto se chci zeptat kdyz vyrobce uvadi ze mam foukat na 2.3 je to za studeneho stavu nebo za stavu ohrate pneumatiky ?
1.1.1970 01:33:33
Určitě je to myšleno "za ideálních podmínek",které nastanou jednou za uherský rok a to ještě jenom v laboratorních podmínkách smajl 7

takže se kloním k údaji "za studena"

1.1.1970 01:33:33
jestli to je pro nějaké superdělo tak si tam nech dát dusík a máš klid.

Jinak asi za studena.
1.1.1970 01:33:33
Normálně to nafoukej a jestli máš v těle cit tak to za jizdy poznáš jestli je to málo smajl 11 ono taky zaleží na obsazení a rozložení hmotnosti.

Docela by mě zajímalo kolik váží takovej ,,idealní člověk,, smajl 1
1.1.1970 01:33:33
Vzhledem k tomu, že vzduch obsahuje 78% dusíku, je to zbytečné smajl 29
1.1.1970 01:33:33
Takže ve finále nafoukáno za studenych penumatik. jízdní vlastnosti hendle lepší .. smajl 11 kupodivu
1.1.1970 01:33:33
Foukat za studena.

Dusík je blbost. Je to takání peněz z kapes řidičů.

Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme