Celkem:
členů4404
aut787
témat1373
příspěvků19565

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

P12 zkušenosti ....
Autor
Příspěvků
Shlédnutí
Poslední příspěvek
1.1.1970 01:33:32
Má někdo nějáky zkušenosti s P12 v naftě? Co padá na motorech? Jestli "jen" čerpadla nebo trpí i jinýma neduhama? Jestli je lepší 1.9 nebo 2.2 a facelift nebo preface..... ????
1.1.1970 01:33:32
Určitě se ozvou odborníci,nicméně za mne určitě motor od Nissana. smajl 7
1.1.1970 01:33:32
Určitě 2,2 poslední generace smajl 44 smajl 1 Jediný problém s motorem mám, že mi furt svítí hladové oko smajl 5
1.1.1970 01:33:32
Takže 2.2 a rozdíl mezi preface a face? je tam asi 13 koní ale v čem se to liší? jestli vyrobce čerpadla? Kolik ti to žere? jestli právě nemáš načaty čerpadlo....A právě myslim že nissan motor je asi do roku 03-04 Di pozom už je Dci .....
1.1.1970 01:33:32
Alesh chtěl říci,že jezdí tolik moc,že mu furt svítí kontrolka.Asi tak. smajl 44 smajl 1 smajl 1 smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Aha.... smajl 10 Tak to je jedině dobře.... kolik má najeto?
1.1.1970 01:33:32
Když jedu jak člověk, tak i za 6l. Mám nalétáno poctivých 168000. Když jsem auto koupil, mělo najeto 4km smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Tak to je pěkný.... Byt první majitel a bez problému skoro 200 tis...
1.1.1970 01:33:32
Pojď na chat a dozvíš se víc.I to,co nechceš. smajl 44 smajl 1 smajl 1 smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Určitě vem auto po faceliftu, je lépe vybavené a vychytanější. Jinak před i po faceliftu jsou motory stejné.Chceš řešit málo problémů kup si benzín. pokud řešit spotřebu tak naftu. Na spotřebu je lepší 1,9 ale 2,2 102kw jede lépe. Nyní mám najeto 181 tis a zatím jsem,řešil jen spotřební mat.

Moje rada je P12 po faceliftu s 2,2dci 102kw, Xenony, vyhřívání sedaček bez navigace.
1.1.1970 01:33:32
má pravdu předsedo smajl 1
1.1.1970 01:33:32
ja doporučuji na občasni jezdeni benzin motor 2,0 (težko se shani aspon u nas na SK je ich malo), až jezdiš hodne tak diessel 2,2
1.1.1970 01:33:32
U nás jech je už tak málo.... Takže bych vybíral v německu a asi by spíš rozhodoval stav.... faceliftu jsem našel jen hodně málo....
Jinak je pěkná kladná zkušenost... smajl 10 co sem koukal na 1.5 dci v kubistaru, tak asi bežná závada "ojnice blokom ven" a že padají na klice.... to u větších motoru asi spíš ty čerpadla....
1.1.1970 01:33:32
Prostě Rendovi se raději vyhni.... smajl 1
1.1.1970 01:33:32
co má na kapotě, to má i pod kapotou smajl 1 smajl 29
1.1.1970 01:33:32
smajl 1 To sme ale zkončili v roce 2000 s autama.... smajl 1
1.1.1970 01:33:32
Jak které značky. Ale je pravda,že nyní už není u žádné automobilky zájem,aby auto vydrželo deset let bez poruchy...
1.1.1970 01:33:32
Chceš auto bez poruchy, vyhni se moderním vymoženostem. Doporučuji Ladu, když pán bude chtít něco lepšího tak veme Dáčii. smajl 1 smajl 1 smajl 1 Např telefon jsem měnil 3x prozože nefakčil. A v autě je takových " telefonů" alepoň 20. Hold auto je dneska spotřebka. Poctivá auta zkončili z příchodem normy euro.
1.1.1970 01:33:32
Tak tak. Ladu Nivu s mechanickou špérou na všechny ty elektronický serepetičky. Přežije i atomovej výbuch. smajl 1

Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme