Celkem:
členů4406
aut787
témat1373
příspěvků19565

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Problém s jízdou
Autor
Příspěvků
Shlédnutí
Poslední příspěvek
1.1.1970 01:33:30
Zdarte,
dnes se mi stalo ráno že mi auto poskakovalo po překročení 2000 otáček vytočit motor na 2500 se nedá.A samo že se objevila kontrolka chceck engine.Po zhasnutí motoru a následného nastartováni kontrolka nesvítí.A opakuje se to viz na začátku.Myslel sem si že mi zmrzla nafta tak sem nechal celej den auto ve vytopené hale a vyměnil filtr.Výsledek stejnej.Mluvil sem o tom s mým dvorním rádcem a odpojil váhu vzduchu.Auto teda jelo už v pohodě i sem to vytočil skoro na 4000.Ale ouha po patnácti minutách zas check engine ale s tím rozdílem že mi auto necuká ale nemá sílu.Dostat z něj pořádný točky nelze.Jednička je v pohodě ta táhne dobře ,dvojka se nechá taky ale pak to jde se sílou auto dolu stejně jako řazení nahoru.Mez 4 a 5 kou zas spadnou otáčky kupříkladu z 2000 na 900 a auto jede jak unavenej Tur.Jako řidič prostě cejtim že to auto nevytáhne ze sebe vše co má.

Poradíte smajl 7
1.1.1970 01:33:30
navštiv nejbližší šrotiště,hlavně si vem osobní doklady a zavolej na jeřábníka,at zapne magnet a kochej se pohledem jak terráno LÍTÁ vzduchem,pak na památku z lisu ti vyskočí malá krabička a tu si uschováš do kufříku na památku TURrána smajl 1 páč to bylo TURráno smajl 1 smajl 1
1.1.1970 01:33:30
smajl 44 No super......Já tě nemít chlape smajl 21 Ty mi pomůžeš se vším. smajl 15
1.1.1970 01:33:30
víš jak,číslo máš...... tak voolej smajl 1
1.1.1970 01:33:30
Jeden čas mi to dělalo taky ale nevěnoval sem tomu pozornost začal kupovat naftu na pumpě přestal sem jezdit k jezeďákům a do nafty sem začal cpát aditiva Sharon se složkou na čištění palivových systémů potom se to zklidnilo a od té doby mám klid.Zkus kouknout do seris manuálu R20 najdi si diagnostiku je tam popsaný postup na domácí diagnostiku kde si viblykáš chybový kók a potom si ho v tabulce vyhledáš a je to a nemusíš cpát prachy za diagnostiku. smajl 7
1.1.1970 01:33:30
Hrudiku,naftou to není.Měl sem plnou nádrž a kompletně sem jí vycuc do poslední kapky a nalil novou.Beze eměny furt to nejede.Navíc já nemám phm od JZD a aditiva tam dávám super diesel aditiv.Co se týče diagnostiky tak sem si jí chtěl udělat dle návodu tady na foru ale mám smolíka protože mám jinej obd konektor.Alexxx ani Tom mi v tom neporadili,který dva kontakty se mají spojit.
1.1.1970 01:33:30
tur: ja mam dojem ze mas problem v nafte, skus vymenit aj palivove filtre, nafta nezamrza, vytvaraju sa v nej male vločky z parafinu a tie zvyknu ucpat palivovy filtr, a potom nova nafta nepomoze a ani tie zasrate aditiva. smajl 5
1.1.1970 01:33:30
Naftovej má novej,ten ted měnil s tou naftou,ale mu to bud zasekalo teda palivovou soustavu,bo je chyba v elektrické soustavě,ale filtr to není,to už zkusil,není to přece žádnej PEPIK !!! smajl 1
Jinak já neleji žádné aditiva ale zato střídám naftu z firmy,to je jakási kurwa sračka s naftou na benzine a ta se volá Verva Diesel a KURWA JEDE TO JAKO PRASE A SPOTŘEBU JSEM STÁHL O 3 LITRY JEN TOU NAFTOU !!!!!!!!!!!!!!!!
sice ji neřeším,ale zdálo se mi že ta napfat jak si neubévá a tak sjem si to spočítal,ale jinak je to fuck,ale nafta super !!! doporučuji
1.1.1970 01:33:30
A startuje to normálně?
1.1.1970 01:33:30
jj otočí klíčkem a OK
1.1.1970 01:33:30
Startuje to v pohodě.Na první votočení startéru.No co se týče nafty tak tu samou naftu používáme do generátorů v práci a tam problém nejni,myslím že je ta nafta v normě.Momentálně se to má tak,že mi diagnostika hlásí furt dvě chyby.ale když sem odpojil (CRANK POS SEN)a pročistil tak samo auto zdechlo ale kontrolka check už svítí pořád a nemůžu jí nijak vymazat.Předtim mi vždy zhasle po vypnutí a zpanutí motoru.Autop stále nejede.Vždy když auto chcípnu a hned nastartuju jede to dobře asi tak pšt minut.Dnes skusím vyměnit váhu vzduchu a vzduch filtr.....no uvidíme.


Tady sem vygůglil tu druhou chybu co píše manuál.
Součást Popis
Vstřiku REGULAČNÍ VENTIL
Časování vstřiku, regulační ventil je zabudován do vstřikování paliva
čerpadlo. Ovládá píst časovač pro změnu časování vstřikování paliva.
načasování ventilu je elektromagnetický ventil umístěn v souladu
mezi high-tlakové komory a low-tlakové komoře. Je
změny tlaku paliva v oblasti high-tlakové komory.
Když proud teče přes solenoid (solenoid zapne),
načasování regulačního ventilu se otevírá, postupuje vstřikování paliva načasování.
Když proud neteče přes to, načasování regulačního ventilu
zavře, zpomalovací vstřiku.
ECM vydává ON-OFF cla signál. Čím déle OFFduration,
tím větší je úhel předstihu. Čím delší je
ON-trvání, tím větší je úhel retard. To znamená, že změna
ON-OFF clo poměr umožňuje dosáhnout optimálního
předem úhel a přesné ovládání časování vstřikování paliva.
1.1.1970 01:33:30
Čili chápu to tak,že je to nějaký ventil,řídící předvstřik při zvyšování otáček. Něco jako předstih u benzínu. Možná by to i tomu odpovídalo.
Vím,že u koncernových kokťáků to šlo nastavit buď přes diagnostiku,nebo drobným pootočením řemenice vstřikovacího čerpadla.
Občas se to rozhodilo při výměně rozvoďáku.

Takže studený to funguje normálně?
1.1.1970 01:33:30
Mě to fonguje aji teplé smajl 1 nemám problém s tím,.asi proto že jsem mladej smajl 1
1.1.1970 01:33:30
Jaké máš auto a jaký motor ??,
1.1.1970 01:33:30
Auto mám velký a zelený,motor špinavej a na hovno!

Terrano II 2002 motor 2,7 tdi
1.1.1970 01:33:30
Tur:

Tak v tomto případě bych už možná volil návštěvu někoho,kdo má diagnostiku na Nissany.Pomocí "vyblikání" to ukáže pouze oblast problému,na diagnostice ti to určí přímo vadnou součást.

PS: dojel jsi ke svému "autodoktorovi" jak jsi chtěl,anebo už nejede auto vůbec?
1.1.1970 01:33:30
Jo auto jezdí furt stejně.Na hovno.K doktorovi jsem dnes na diagnostiku dojel ale neměl na to šas.Takže až v pondělí prozatím budu mít místo toho na takovéto domácí ježdění Patrola smajl 29 .Ale tu vonanii co sem musel udělat a zažít než sem dojel k diagnostice vám napíšu jindy.Ale vono vyblikání mi stejně nepomůže dokud to nesmažu z tý poprděný jednotky.A když nepomůže v pondělí pan docent ....budu nucen dojet kurva práce do Nissanu a to fakt moc nechci.Ale zas na druhou stranu když mi někdo sere jak na mě bliká že jedu pomalu...tak to voroštuju a tím dýmem z vejfucku ho vydusím ato jako že hodně!
1.1.1970 01:33:30
Tur:

ještě že nemáš na to domácí poježdění Hummer H1 Alpha smajl 1 smajl 1 smajl 29
1.1.1970 01:33:30
ja sem to rikal patrol patrol
1.1.1970 01:33:30
Jožko,ale ten šestihrnek v řadě od Datsuna.... smajl 44 smajl 1
1.1.1970 01:33:30
Notak já nevým co s těma T2 dělaj ale já tam leju kromě asfaltu benzínu a alkoholu (ten leju do sebe abych se nebál)všechno a jezdím porát pravidelně dávám šňupat aditiva a jezdím porát smajl 26 na benzinu a ani na podobné značkové pumpy nejezdím
1.1.1970 01:33:30
jo mám ted y61 grko se šesti hrnečkama.Moje auto szojí v práci...na holičkách.Jen ho oopravit a tradá do světa.
Hrudiku já tam v létě lil i bio ted mám artic naftu aditiva jen když má bejt víc pod nulou než snese ta nafta.
1.1.1970 01:33:30
Tak to nebude asi arctic
ta by ti neměla zamznout ae nezapomínej že na severu na tuto naftu sice jezděj ale maj na to postavený auta jako třeba topný rohože v nádržích předehřevy filtrů a hlavně dohřevy motorů takže to je o něčem jiným ale pochybuju o tom že to byla arcitic nafta ukaž mi kde jí seženeš u nás se prodává pouze pro mírné klima a zimní s příměsí aditiv to že vám v kraji zamrzá nafta je podle mě to že vám tam prodávaj letní naftu místo zimní.Tady z mího okolí neboli z podhuří všeobecně problémi s naftou nikdo nemá takže bych pátral po naftě jinak se to řeší přidáním benzínu nebo petroleje který rozpouštějí parafín v naftě. smajl 7
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=829&t=802745
http://auto.idnes.cz/nafta-pod-20-186-c-tuhne-natankujte-na-horach-a-zkuste-aditiva-p37-/automoto.asp?c=A090108_120615_automoto_fdv
http://sdeleni.idnes.cz/zimni-motorova-nafta-ma-byt-vsude-arkticka-jen-nekde-fyt-/auto-sdeleni.asp?c=A100118_172245_auto-sdeleni_ahr
A teď mi řekni kde si k tomu Arctiku přišel když není v distribuci smajl 7
1.1.1970 01:33:30
tak jak povída Hrudajs,Artic vozy mají ruzné předehřevy,ale i kdyby je nemeli tak by jeli,protože naftu mají naředěnou benzinem a to leteckým,navíc ted byl o tom pořad Top Gear a tam to povídali,směs leteckého benzínu a nafty ! Musím se přiznat k tomu,že já od začátku zimy teda ředím naftu benzínem ,normálním teda,ale dávám na 50 litru 2 litryx benzínu,čistí to i vstřiky,proto

Ale já bych řekl že Tur to tak má schválnmě,aby si ted vyzkoošel Patrola smajl 1
1.1.1970 01:33:30
AHA! To jsem netušil Hrudiku že víš co mi sem vozej.Mi tu zavážej arctic z litvínova nebo přímo z čepra.Ale ve finále je to jedno.
Turbíno ty vole,si na to kápl....já sem vlastně SM.
1.1.1970 01:33:30
Tak už jezdim""""" smajl 35 smajl 34 smajl 44 smajl 26 ..... vopravil jsem to ihned co mi pan Turbík poradil.Stašilo vyndat sítko ze šroubu který je na přívodu nafty do čerpadla........Bylo teda nechutně zacpané.

Děkuji pane velkomožný
1.1.1970 01:33:30
Tak to vidíš ,a málem jsme rozebrali celý motor smajl 44 smajl 7 a ono to bylo jedno malý sítečko.

smajl 1 smajl 1 smajl 1

PS: mnoho dalších bezproblémových kilometrů smajl 44
1.1.1970 01:33:30
smajl 1 smajl 1 smajl 1 smajl 1 No to víš,léta praxe a odříkání dělá své smajl 1 smajl 1 smajl 1 smajl 1 smajl 1 100let odpracované ve vyvoji Nissan terrano + patrol dělá své no smajl 1 smajl 1 smajl 1 smajl 1 jsem rád že ti to už létá no,příště zase smajl 44 smajl 26 smajl 26
1.1.1970 01:33:30
smajl 41 ty voole turbíku ty si taková kecka......... smajl 36
1.1.1970 01:33:30
smajl 1 smajl 1 smajl 1 smajl 1
1.1.1970 01:33:30
Jak tak koukám tak sem tu za trola ale to je jedno každý víme své tiše závidím smajl 44 asi o tom vím hovno
1.1.1970 01:33:30
Mno jinak zdiagnostikovat by to měli umět všichni kdo ma redukci na konektor , pač jinak je to 0BD2 ....

A tam je to vyblikávání různý .....
Napš Primera P12....

1) Sedněte si za volant.
2) Otočte klíčkem zapalování do polohy ON a počkejte tři sekundy. (Nestartujte auto.)
3) Plně stiskněte a uvolněte plynový pedál pětkrát za méně než pět sekund. (Pokud máte špatné kotníky, obraťte se na někoho kdo to zvládne.)
4) Počkejte přesně sedm sekund. Plně sešlápněte plynový pedál a držte ho po dobu asi deseti sekund, dokud nezačne check blikat.
5) Uvolněte plynový pedál a začne počítat bliká k získání čtyř-místného kódu. Dlouhé záblesky (0,6 sekundy) ukazují první číslici kódu; počítat bliká jedné do devíti, a zapište první číslice. (Deset bliká znamená nulu.) Další tři číslice následují v pořadí stejným způsobem s výjimkou rychleji bliká (0,3 sekundy) a 1,0-pauzu mezi číslicemi.
1.1.1970 01:33:30
No Marto nejsi za troltla,ale označení nafty mužu mít taky takové,nobo ještě i lepší,např že mám nebo vyrábím SUPER LETECKOU A MRDOOOZNĚ NEMRZNOUCÍ A NIKDY NEZTRÁCEJICÍ SE NAFTU smajl 1 takže je to ve vejsledku jedno,ale nejlepší nafta u nás na trhu je bud Verva diesel -26 ,co dělá Benzina,nebo tuším od OMV - 25,ale jinak bod tuhnutí změníme Aditivama,to je jasné,ale pokud nechceme aby se nám v naftě i tak tvořili ty parafínové vysrané kristalky,tak prej kápnout do nafte občas litřík benzínu aj epo pruserech,ale jinak označení nafty je jaké koli no.

Hrudík : Tur už ví,že má to kvuli debilní naftě,zda je artic,je už jedno,zkrátka a dobře je na piču ,takže více si myslím,že není nutné to tu rozebírati

Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme