Celkem:
členů4404
aut787
témat1373
příspěvků19565

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

X Trail dCi T 31,110kW
Autor
Příspěvků
Shlédnutí
Poslední příspěvek
1.1.1970 01:33:33
Ahoj všichni,prosím o radu.
Zacouvám do garage,po 2 hod chci vyjet a vozítko nechce startovat,ani s jinou baterií.V servisu diagnoza - vadný snímač otáček.Po výměně startuje,ale ... až tak napočtvrté,pak hulí jak ďas a jede jak trabant (netáhne a nebrzdí motorem).Další diagnoza - přeskočil rozvod.řetěz o zub,motor ven a oprava tak za 20 tisíc.Také mi naznačovali,že jsem auto zkoušel roztáhnout,což jsem rozhodně odmítl a zeptal se,zda toto neučinili v servisu.Prý určitě ne.Tedy je otázka: může přeskočit jen tak řetěz o zub?A může to být jiná závada,než určili v servisu?Máte prosím někdo nějakou zkušenost s tímto problémem?Mám najeto 133 tis.a chovám se k němu ohleduplně.Předem Díky.sagit
1.1.1970 01:33:33
tak ťetez jen tak nepreskoci, u remenu je to mozny ale nestane se to pri startovani.
1.1.1970 01:33:33
Ještě jsem neslyšel, že by přeskočil řetěz. smajl 9 Otázka,do čeho se tam hrabali.
1.1.1970 01:33:33
Řetěz přece nemůže přeskočit. smajl 26
1.1.1970 01:33:33
No právě,taky mi to nejde do hlavy,že může jen tak přeskočit.Mám dojem,že ze mne chtějí vytahat prachy a místo výměny rozvodu poštelují něco v řídící jednotce.Ale nevím co.Víte někdo?Abych to po nich mohl chtít.
1.1.1970 01:33:33
Po sundání krytu rozvodů vypadá řetěz našponovaně,drží ho pružina ve šponováku a dost silně.Prý je ale šponovák moc vylezlý a tedy je řetěz vytahaný a tedy mohl přeskočit při startování.Máte někdo nějaký názor?
Potřeboval bych vědět,jaké je základní postavení značek na kole kliky a na obou horních kolech.
Kdo ví,prosím pomozte!
Díky
1.1.1970 01:33:33
To vypadá hůř jak ve škoďourovy po půl milionu seš si jistej že to auto má namotáno to co má tak na tomhle ta možnost podle mě asi je záleží na tom jak moc to šponovák drží ikdyž to sedí pomalu víc jak 2/3 jak nahoře tak dole těžko říct
1.1.1970 01:33:33
tak sem něco našel u sousedů v rusku. Pro tebe bude aktuální strana 99.
http://ulozto.cz/x3yspASA/nissan-x-trail-t31-2007djvu-zip format djvu.
http://ulozto.cz/x3ZDWjQT/nissan-x-trail-t31-2007-zip format Pdf.
1.1.1970 01:33:33
tak podle šponovaku je vytahanej jak šnura na pradlo, ale stejne tomu neverim ze preskocil. ale možny je všechno, spiš by se podle mne utrhnul
1.1.1970 01:33:33
Porovnání starého a nového řetězu.To je tedy humus,takhle vytahanej po 133 tis.km.Auto jsem koupil fungl nový a nijak jsem ho netrápil (žádný terény,těžkej přívěs a tak).Takže POZOR všichni s T 31 od r.2007 - měnit řetěz nejdéle ve 120 tisících.Jinak byste nemohli myslet na "jiné věci".
Dám vědět,jak jsem dopadl po konzultaci s dovozcem. smajl 7
1.1.1970 01:33:33
Tak to teda koukám... Poměrně ostudný pohled,po tak málo kilometrech. smajl 43
1.1.1970 01:33:33
Jo Hrudiku,díky za návod.Opráším ruštinu.Ahoj smajl 44
1.1.1970 01:33:33
Tak to už je dnes lepší aby měl motor gumovej řemen co ?!
1.1.1970 01:33:33
to vypada jako by byl z uplne jineho auta smajl 1 smajl 9 smajl 9 smajl 9

Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme