14.03.2012 12:43:59
Taky hodně dobrá masírka.
Tenhle má narozdíl od těch dvou s SR20DET motor z R33 - RB26DETT. Vyměnil turba (nechal 2), větší vstřiky a mezichladič, chladič oleje, nová ECU, olejový a palivový čerpadlo, písty, vačky s pružinama, klika, ojnice, komplet vejfuk a leze mu na hřídeli přes 600k...... Za tím převodovka ze Z32, samosvor Nismo, poloosy ze Z31 turbo, zakázkovej kardan, kompletně zakázkový zavěšení z hlíny, podwozek, brzdy Wilwood šestipístkama vepředu,...... Hliníkový blatníky, karbonová kapota, laminátový nárazníky..... Auto váží pořád trochu přes tunu. Strašný. Masakre! Co vlastně z toho originálu zůstalo??? :O
www.superstreetonline.com/featuredvehicles/130_0706_1971_datsun_240_z/photo_08.html
Pro lingvisty, je všechno v článku.
Tenhle má narozdíl od těch dvou s SR20DET motor z R33 - RB26DETT. Vyměnil turba (nechal 2), větší vstřiky a mezichladič, chladič oleje, nová ECU, olejový a palivový čerpadlo, písty, vačky s pružinama, klika, ojnice, komplet vejfuk a leze mu na hřídeli přes 600k...... Za tím převodovka ze Z32, samosvor Nismo, poloosy ze Z31 turbo, zakázkovej kardan, kompletně zakázkový zavěšení z hlíny, podwozek, brzdy Wilwood šestipístkama vepředu,...... Hliníkový blatníky, karbonová kapota, laminátový nárazníky..... Auto váží pořád trochu přes tunu. Strašný. Masakre! Co vlastně z toho originálu zůstalo??? :O
www.superstreetonline.com/featuredvehicles/130_0706_1971_datsun_240_z/photo_08.html
Pro lingvisty, je všechno v článku.