Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.
Almera N15
rok 1995 - 2000
První generace se vyráběla do roku 2000 jako tří- nebo pětidvéřový hatchback nebo čtyřdveřový sedan. Měla shodný design s vozem Nissan pulsar, který byl prodáván v Japonsku. Od roku 1996 se vyráběla sportovní verze GTI opatřená bodykitem. V roce 1998 prošel vůz faceliftem. Rozměry: Rozvor 2,535 mm - Délka 4,120 mm - Šířka 1,690 mm - Výška 1,395 mm - Hmotnost 1,035 kg
Almera N16
rok 2000 - 2006
Design byl pozměněn a zaoblen. Vůz byl postaven na globální platformě MS, která vznikla ve spolupráci s Renaultem. Kromě motorů od Nissanu byl v nabídce i vznětový motor 1,5 l se vstřikováním Common-rail z vozu Renault Mégane druhé generace. V roce 2003 prošla druhá generace faceliftem. Po ukončení výroby Nissan Almeru nenahradil. Nástupcem se až později stal model Tiida. Rozměry - Rozvor 2,535 mm - Délka 4,184 mm - Šířka 1,706 mm - Výška 1,448 mm - Hmotnost 1,285 kg
Almera Classic
rok 2005 - 2006
Jednalo se o automobil Samsung SM3, což byl automobil technicky založený na Nissanu Pulsar N16. Pod tímto názvem se vůz prodával do roku 2005, kdy byl faceliftován.
Almera Kit Car
rok 1996 -
Nissan Almera kit Car byl automobil, který se účastnil rallye a nahradil stárnoucí typ Nissan Sunny GTI. Poháněl ho motor o objemu 1995 cm3, který dosahoval výkonu 280 koní a točivého momentu 258 Nm. Hmotnost vozu byla 960 kg. Poprvé vůz startoval na Vauhall Rally Wales 1996. Nejlepších výsledků s vozem dosáhl Mark Higgins. U nás tyto vozy provozoval tým Roto Plzeň, kde s ním zajížděl dobré výsledky Jindřich Štolfa.