30.08.2012 12:58:34
I kdyz chci hovorit o pridavne prevodovce, dal jsem to do teto sekce. Protoze je to ukazka pristupu a filozofie automobilky...
Kazdej kdo ma Terríka 2, a koukne se na nej z profilu, vidi jak pridavna prevodovka trci pod uroven ramu.
Kdyz prejizdis zlom, tak je prvni na rane.
Nedavno jsem si vsiml, ze Terrano 1 ji ma krytou plechem. neni sice nejak brutalne silnej, ale je tam .
Inu casem se me ho podarilo sehnat. Copak jsem ale pri montazi nezjistil. Na prevodovce jsou nalitky s dirama. ale neni v nich zavit.
Terrik 2 se zacal vyrabet v roce 1993?! Nebo tak nejak. No a Nissan uz v te dobe najizdel na usporny rezim.
Myslel jsem si ze auta se zacala sidit az kolem roku 2000. a ejhle. Terrano 2 uz je produkt uspornych opatreni....
Mozna vam prijde absence jednoho plechu jako blbost. No urcite by se toho naslo vic....
Kazdej kdo ma Terríka 2, a koukne se na nej z profilu, vidi jak pridavna prevodovka trci pod uroven ramu.
Kdyz prejizdis zlom, tak je prvni na rane.
Nedavno jsem si vsiml, ze Terrano 1 ji ma krytou plechem. neni sice nejak brutalne silnej, ale je tam .
Inu casem se me ho podarilo sehnat. Copak jsem ale pri montazi nezjistil. Na prevodovce jsou nalitky s dirama. ale neni v nich zavit.
Terrik 2 se zacal vyrabet v roce 1993?! Nebo tak nejak. No a Nissan uz v te dobe najizdel na usporny rezim.
Myslel jsem si ze auta se zacala sidit az kolem roku 2000. a ejhle. Terrano 2 uz je produkt uspornych opatreni....
Mozna vam prijde absence jednoho plechu jako blbost. No urcite by se toho naslo vic....