A teď těm technickým a jiným detailům:
nakonec jsem dojel domu v poho po vlastni ose. S odtahovkou jsme se potkali na kraji Trutnova tam jsem ji zrušil. Myslim ze problem byl mimo auto. Ted startuje na prvni kopnuti jak předtim.
Když na kopci zůstaly už asi jen 3 auta a chlapík z odtahovky volal, že vyjíždí z Trutnova, říkám si zkusím to jěště jednou. A ehjhle auto naskočilo. Vyjel jsem na cestu zkusil ještě 2x a v poho. Tak volám odtahu ať na kopec nejezdí a počká někde dole - tam jsme to tedy zrušili ani nic nechtěl.
A teď příčina samo pouze teoreticky:
Jak jsem si zpětně uvědomil podobně se chovaly auta když měly zablokovaný imobilizér. U starších modelů sice proskočilo (zapálilo) více válců tady snad jen jeden (asi rychlejší systém).
Zůstanu-li u této myšlenky - proč si tedy v okamžiku startu nemohl "popovídat" NASS imobilizér s klíčkem ?
A moje teorie jako elektrikáře - stál jsem přesně v ose pod vedením VN 22kV,které bylo v daném místě nezvykle nízko a navíc tam byl přechod z trojúhelníkového rozmístění vodičů na vodorovné - tedy jakási anomálie - a navíc 30 aut okolo.
Je známo, že ČEZáci přenášejí data namodulovaná na silových lajnách v dost velkých úrovních a právě rozmístěním vodičů systém zajištuje minimální vyzařování do okolí.
Takže si myslím, že byl zarušen imobilizér - kde zrovna v místě mého auta bylo max rušení.
A proč auto pak nastartovalo ? Buď nastal okamžik, že přestali posílat data, nebo se změnily poměry -- odjely auta.