Celkem:
členů4406
aut787
témat1373
příspěvků19565

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Pokec všeobecný / další hovádko

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

další hovádko
aumirek
Příspěvků: 226



22.05.2011 11:06:10
Co k tomu dodat snad jen přímo na místě sebrat řidičák i auto a to na doživoti a je nepodstatné je li to nisan nebo jiná značka
www.novinky.cz/krimi/234084-ridici-tuningovych-aut-zavinili-nehodu-na-kladensku-a-ujeli.html
Mimochodem nejenom že jsou hovada ale i bezmozci poněvadž u takovejchto aut je vypátráni otázka času a je li tam zranění tak ani osoba blízká mu nepomuže bohužel ono to že ujede a nechá tam člověka bez pomoci není nijak zvlášt trestáno takže ujede a bud to vyjde nebo ne


Woyta
Příspěvků: 74



22.05.2011 15:32:27
Dalsi co soudi podle toho co mu naserviruji media.
Neco se stalo a zemrel clovek.
Udalost jsme nevideli, tak nemuzeme soudit.
Vem si napriklad Lacinu (Superb vs Mazda). To taky priserne zavani.
Nebo udalost kdy motocyklista potkal peleton.
www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011050701
Nemit kameru tak je pekne v ... protoze ho po nehode napadli a jeste tvrdili, ze je trefil v protismeru. O vysledku setreni napadeni radeji ani nemluvit.
S vynasenim soudu bych pockal az se bude vedet vice idealne z nezavislych zdroju.
media vecne proti necemu bojuji a prikresluji realitu.


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

22.05.2011 16:20:07
urazit ruce u samý prdele a do srti sei nazajezdí


aumirek
Příspěvků: 226



22.05.2011 17:41:41
Woyta v tomto případě je to hovádko a ten trest zaslouží at to je jak to je.Poněvadž i pokud by jel podle předpisu a nic neprovedl a auto před ním havarovalo je tvá povinost a nejen ze zákona ale i ta obyčejná lidská zastavit a snažit se pomoct a ne jet dál případně si to natočit mobilem na památku.A lacinou bych se neojáněl už vubec nejen že se ozvalo dost svědku s tohoto dne ale je natočen na mobilu kdy přesně takhle ohrozil autobus s lidmi bohužel není poznat řidič takže já nic já muzikant to asi zrovna řídil někdo jinej přesně jak tu značku mu donesl proti jeho vuli někdo jinej a on s ní má jen problémy tomu snad nevěříš ani ty sám



Woyta
Příspěvků: 74



22.05.2011 17:43:35
Jak muzes vedet, ze pred nim. smajl 7
O nehode v GTR nemuseli vubec vedet.
Ty sledujes vse v zrcatku?


aumirek
Příspěvků: 226



22.05.2011 17:47:05
nevím jak to bylo dle novin ji přímo zavinily takže přinejmenším o tom věděli


Woyta
Příspěvků: 74



22.05.2011 19:38:27
Jak jsem psal prve. Nemam rad kdyz nekdo soudi podle zkreslenych informaci z novin. (Jestli veris vsemu co se dozvis z novin ci zprav tak te uprimne lituju).
To ze zavinili neznamena ze museli vedet.
Z jejich pohledu treba jen sjel ke krajnici.
Do prikopu mohl zajet az po te co je minul.
Tyhle verejne lynce vubec nemam rad.


Neaktivní člen




22.05.2011 21:15:16
popravdě stát se muže cokoliv i to že ti spadne na hlavu meteorit ale je to asi tak malá pravděpodobnost jako že to nevěděli.Jenom když vemeš za fakt to že nějakým zpusobem to protijedoucí auto omezily takže zajisté se každej alespon mrkne do zrcátka a že by to nezaznamenal ani jeden no to už je pravděpodobnější ten meteorit.A i když teda bude jen z poloviny pravda co je napsáno tak to na mém názoru nic nemění.A zrovna v tomto případě nemám duvod nevěřit jak se tohle stalo.Víš ono kdo zaviní nehodu to až tak nezáleží ale následnej trest povětšinou ovlivní ani tak ne skutek jako výše konta.


kajencik
Příspěvků: 47

banán

22.05.2011 22:59:54
problém je, co se tam vlastně doopravdy stalo? na idnesu se to určitě nedozvíme (viz. Lacina). Mohlo to být třeba klidně tak že řidič toho renaultu zazmatkoval, když uviděl GT-R v protisměru, které se ale ještě stihlo v pohodě zařadit, ale něco takového by na idnes, novinkách a spol. nikdy neprošlo.


aumirek
Příspěvků: 226



22.05.2011 23:58:19
ono co to je zazmatkovat pokud se ti v protisměru vyřítí vozidlo a strhneš to do škarpy ač třebas máš 10 procent naděje že ten blázen to stihne je to zmatkováni nebo prevence před čelním nárazem kterej je vždy to nejhorší co tě muže potkat.Vždy nám na školeni tloukli do hlavy než čelní náraz raděj škarpa bohužel problém potom je že tě on nesejmul a hrozí trest tobě přesto at to bylo jak bylo nevěřím že ani jeden to nezaznamenal a o lacinovi bylo informaci víc než dost přesto peníze jsou všelék a neměl tu smulu že ho natočila krásně zřetelně kamera jak toho co mu to dokázali a odsoudily


kajencik
Příspěvků: 47

banán

23.05.2011 00:36:31
aumirek: ja nevim jak se to stalo, ani nikoho nechci obhajovat, jenom chci říct že to že na idnesu napíšou že za to můžou řidiči GTRek abstolutně nic neříká o tom co se tam stalo.

A pokud jde o Lacinu tak ten odsouzen byl a na videu to bylo taky, a přesto celá ta věc dost smrdí mediální tlačenkou, exemplárním trestem a nejen tím, tak nevím jak jsi to myslel.


aumirek
Příspěvků: 226



23.05.2011 10:03:42
kajenčík máš pravdu co se stalo tak opravdu nevíme něco mi ale říká že ty gtr v tom nebyli nevině a už vubec se mi nechce věřit že nevěděli o havárce.A s tím lacinou tuším mluvíme každý o jiném řidiči.Lacina souzen nebyl a je to zatím neuzavřené alespon o tom nevím.Jinak máš pravdu přímé dukazy nejsou teda nikdo ho nechytl za ruku.Ale asi takhle řidič co do něj vrazil má duvod lhát to je fakt.Přesto se ozvalo více řidiču s toho dne co mluvilo proti němu ti už asi duvod lhát nemaj.Dále asi týden předtím tohle udělal autobusu co bylo plno svědku dokonce byl natočen včetně SPZ na mobil.Což ovšem nestačilo jako dukaz poněvadž nebyl poznat řidič a on tvrdil že se v řízeni střídal se sekretářkou tudíž neví kdo zrovna řídil.Navíc jak sám tvrdil je vlastně chudák nebot někdo mu tu kmotrovskou začku donesl proti jeho vuli až domu.Další za stejnej přestupek byl souzen už jednou pro amestii to bylo zastaveno.A tet co ti říká zdravej rozum kde asi ta pravda bude.Souhlas že je to zmedializováno pokud bych to provedl já tak by mne odsoudily a média by o mne zájem neměla jsem obyčejnej člověk.No a ten exemplární trest je také někdy k užitku teda pokud odradí další



Alexxx
Příspěvků: 499



23.05.2011 17:44:21
hmmm ale chlapci kdyz budou chtit tak jim nikdo nic nedokaže i kdyby měli fotky a nebo video , ani jedno není věrohodný material kterým se dá něco dokazovat ......


aumirek
Příspěvků: 226



23.05.2011 18:19:21
honzo pravdu díš když budou chtít a za pomoci tučného konta či postavení nic nedokážou.Ale sakra to potom když někdo ožralej zpusobí nehodu tak nakonec se muže potrestat jen v případě pokud neujede zustane tam a přizná se že chlastal a zavinil to navíc bude ještě muset souhlasit se svým trestním stíháním no podivné to zákony.
Ps jen mi tak napadá co teda muže posloužit jako dukaz


Alexxx
Příspěvků: 499



23.05.2011 18:31:01
ano mas pravdu jedině to je důkaz že se sám přiznáš a ..... vše hezky jak jsi to napsal , bohužel to je ČR smajl 5


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme