Celkem:
členů4406
aut787
témat1373
příspěvků19565

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Pokec všeobecný / Můžou měřit ? :)

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Můžou měřit ? :)
aumirek
Příspěvků: 226



09.12.2010 12:24:03
tomaid souhlas také dodržuji předpisy přesto ve městě jezdím běžně 60 pokud to třebas není u školy a pod jediné co nesouhlasím předjíždět přes plné čáry ony tam povětšinou nejsou až tak zbytečné vyjímka předjet nějakej ten traktor a ono říct jezdím bezpečně nebo předjíždím přes plnou jen tehdy je li to bezpečné.Ale to je velice subjektivní a očemetné.On zajisté každej má za to že to je bezpečné a že to zvládne si tohle myslí těsně před tím co se v lepším případě omotá kolem stromu v tom horším se s tebou čelně srazí


tomaid
Příspěvků: 36



09.12.2010 13:45:58
je pravda, ze bezpecna jazda je relativny pojem. ked sa mi pri predbiehani roztrhne rozvodova retaz, tak predbehnut nestihnem, ale pokial sa nestane podobna nepredvidatelna okolnost, tak predbieham vzdy s rezervou. a ako som pisal, auta co idu o dost pomalsie, cize ten manever je v podstate velmi rychly.


aumirek
Příspěvků: 226



09.12.2010 14:58:12
ten řetěz se přetrhne málokdy ale je i hodně jiných možnosti troška štěrku,olej případně led na jinak suchém povrchu,špatně klopená zatáčka nebo se jen prostě přepočítáš ve svém odhadu možnosti je hodně nikdy si netroufnu tvrdit že jezdím absolutně bezpečně někdy i z blbosti a maličkosti je velkej problém
Ps a zažil jem že řidič zastavil vozidlo že brzdí provoz bohužel mu mohl jen domluvit nic jiného


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

09.12.2010 19:39:40
Ano jedno je jisté policie by se mněla zaměřit ne jenom na závodníky ale mněla by se zaměřit i na pomalé jedoucí řidiče kteří jsou brzdou provozu.


aumirek
Příspěvků: 226



09.12.2010 20:09:08
Tp máš pravdu ale prozrad mi jednu věc.Překročení je jasně dáno a definováno.Ale jak chceš definovat pomalou jízdu.I vyhláška ti jasně říká řidič musí přizpusobit jízdu okolnostem a stavu a povaze silnice a tuším že i svým schopnostem a možnostem /čerství řidič určitě nemá takové schopnosti jako ten co jezdí třebas 30 let.Je to uplně stejnej problém jako dení svíceni.Vyhláška říkala svítit za snížené viditelnosti a našli se i takoví co tvrdily že i v mlze dobře vidí.Takže jediné řešeni svítit celej den.


tom
Příspěvků: 2523



10.12.2010 17:25:34
No dneska jsem se asi pět kiláků plížil v koloně za nakladačem. Na silnici 1třídy. Rychlost nepřekročila dvacítku. Na silnici břečka,a v protisměru kolony. R35. Takže to by asi mělo být nějak definováno zákonem,protože to bylo o nervy a když odbočil,tak i o hubu.... smajl 1


aumirek
Příspěvků: 226



10.12.2010 20:28:32
no právě ale prozrad jak to definovat tu ponalou jízdu.A s tím nakladačem chápu že tě chtěl trefit šlak přesto pokud tam nejel jen tak na výlet a mohl tam jet pak s tím nic nenaděláš těžko po něm mužeš chtít aby jel 80.I když možná na silnici 1 třídy by neměl co dělat na druhou stranu naštve to i na okresce


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

10.12.2010 21:15:48
Ano ten nakladač tam neměl co dělat to bylo na policajty bych to nevydržel bo by my bouchly nervy a kor dneska.s nakladačem na silnici 1.tř nemá co dělat a když tak s doprovodem a na povolení nemýlím li se
jestly neudělaly zase nějaký brykule s vyhláškou



aumirek
Příspěvků: 226



10.12.2010 21:49:59
také nevím jak to uplně přesně je a navíc některý má spz některý ne a tam je rozdíl.Ale kolega je zemědělec a na pole musí použít také silnici 1 řídy necellej 1 km.Má povoleni jsou tam teda vyznačené hodiny kdy tam muže a sám bez doprovodu.jak říkám nasere to když na to natrefíš ale musíš to brát z přehledem je li to nitné aby tam jel


Neaktivní člen




11.12.2010 16:51:58
Takže milí drazí :
hrudík !!! ukaž mi zákon,kterej u nás zakazuje předjíždění kamionů ???? není nikde nic,pokud je cedule ,zákáz kamionu do leveho pruhu,tak pak máš pravdu,ale jinak se chlape pleteš !!!!! nikde není u nás v české republice dán zákaz předjíždění kamionu !!! jen na SK ! za další,popkud chrápeš za volantem,všimneš si na poslední chvíli,že kamion náhodou předjíždí kamion,tak je to jen tvuj problém,néé truckerů,souhlasím s tebou,že občas to přeháněj,to ano,ale taky ted narazím na konstrukci vozidel: proč tedy nejede každý kamion stejně 90 ??? proč jeden má z vžrobi,viz u nás na fimě rychlost 93 a druhej 89 ???
za další,pokud je zákaz kamionu do leveho pruhu,proč není automaticky zákaz osobáku do praveho pruhu ??? jedu v pravém pruhu a najednou dojíždím osobák,kterej jede 85 a já ho nemohu předjed protože nesmím do levého !!! KURWA TOTO JE BORDEL TY VOLE,nee že kamion předjíždí !!! kdyby osobáky nezavazeli tak je 50 % meněj bouráků,ale ty změníš názor,až se posadíš vedle mě !!! a uvidíš,co tu píšu na vlastní bulvi !!


Brouček
Příspěvků: 951



11.12.2010 17:25:20
Souhlasím s Turbíkem.On si totiž řidič osobáku neuvědomí,že když třeba kamion podjížtí,tak ho kamioňák nevidí.Celkem každodenní záležitost na Jižní spojce,kdž tam ještě náklaďáci směli.Taky nejde zastavit návěs na stejné brzdné dráze,jako osobák(myškaři).Tohle si mnoho řidičů osobáků neuvědomuje.Kdyby kamiony nejezdily,nemaj osobáci náhradní díly a jejich řidiči co jíst.Sám jsem s náklaďákem jezdil a teď jezdí s ním i můj syn.Ano,jsou řidiči prasata,ale to jsou i řidiči osobáků.


aumirek
Příspěvků: 226



11.12.2010 19:13:22
jelikož jezdím s nakladáky celej život musím souhlasit s těmi nade mnou.Nejhorši je že osobáci nadávak kamionum společně pak motorkářum a ti všichni chodcum.Ale at si každej šáhne do svědomi co dělá sám.Navíc ten v kamionu se umí vžít do toho osobáku ale obráceně už to je horší.A ten osobák ani netuší jak těžké je takovej kolos zastavit.A jak vždy říkám blb za volant nepatří a je uplně jedno od čeho ten volant je.I když jsem psal jezdím není to už pravda jsem v duchodě.A popravdě jsem si oddechl že jsem už skončil a nikdá nikoho nezranil.Co se děje tedkom na cestách je děs.Já měl alespon to štěstí že nás zaměstnavatel nehonil tvrdě vyžadoval bez přestávky a auta stará 5 max 6 let.


Neaktivní člen




11.12.2010 20:34:48
smajl 44 sem rád,že v tom nejsu sám


aumirek
Příspěvků: 226



11.12.2010 22:11:46
turbík nejsi ale ono to tak opravdu je.Tohle vše je dan za demokracii.Oni někteří si ji pletou s anarchiji a ta agresivita a lhostejnost a bezohlednost na cestě a nejen tam se už vymiká zdravému rozumu.Třebas i ta rvačka u té havárky štouchli se škoda za 2 tisíce a porvali se že skončily v nemocnici


puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

12.12.2010 16:07:53
ja mam obcas chut, ze az me policie zastavi, nebo az uvidim policejni hlidku ze jim dobrovolne odvezdam ridicak ... kdyz vidim co se vse kolem deje. Nejhorsi na tom je ze obcas taky ten zakon porusim, ale posledni dobou zjistuji ze to ani nema cenu. nahnat 10-30minut nekalou a prasohlednou jizdou je uplne zbytecne ... tak proc to tatkto hrotit ..


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme