Přidám trochu víc názoru:
Mám 1,5 dci 66kw, 7 míst., teď 60 tkm..
co se týče náklonů, nebál bych se toho, je to až divné, ale todle auto snese do zatáček dost (i nenaložené)
další jízdní vlastnosti:
- nezatížené je neskutečně tvrdé, na krátkých nerovnostech až na vymlácení duše zejména pasažérů na zadní sedačce. Mohou za to listovky, které se mohou vyplatit svou nezničitelností, to však jen v případě jestli je ale přežije i zbytek auta. Motor to jistě nebude
- stabilita při (velkém) větru je katastrofální a hluk brutální. Vše při větších rychlostech. Míněno nad 100..
- Brzdy ok, nečekaně,- v zadu jsou bubny, řízení ok, možná příliš rychlé, ale mně vyhovuje, jen ten plastový volant je zničující, fyzicky, bolí z něj ruky..
- kola 14 v zimě a v břečce: totální disastro!! Nikam nedojedou. Prokouše se to 5 čísel pod úroveň a už to odtud nikdo nedostane, 1 x NV zůstal i na břiše:AU!!!
-Spotřeba dieselu je při rychlejším průměru (na můj vkus) dost zlá. Trávím dost času na dálnici a pod 7 to moc nejde. Můj průměr je zima: 7,8, léto 6,9. Obě čísla, když se snažím. Pravda je ta, že nad 8,3 to taky moc nejde. Na okrskách to žere 6, město lehce víc,- to je ok, ale kolem 120 to vždy atakuje 7ku a víc. Nakonec to nejsou tak zlá čísla, ale výrobce udává kole 4,5 průměr!!! a to je těžký unreal. I prodejce sliboval 5 a pak říkal, že no jo na dálnici to žere
. Takže, jestli vás baví udávaná spotřeba, zapomeňte na ni.
-Interiér, mno za ty prachy...
poměrně nekvalitní hadrové koberečkové pokrytí kufru, ve verzi kombi všude plech, prosezená sedačka řidiče po 60tkm, zbytek tvrdý plast, který však nejeví ale FAKT žádné známky opotřebení... Užitnost a cena, žádné (ŽÁDNÉ) emoce. Jo a ten palubní počítač mě na chvíli vrátil do dob commodore 64, ten je fakt vtipný (oranžová věc vpravo na palubovce), to je fakt design, na nějakém fóru jsem čet, že za to ten designér půjde do automobilového pekla, a to asi fakt
- Poruchovost? po 60tkm těžko říct..
V podstatě 3 závady,
-1, nenamontovaná lišta (od výroby někde u 5 tých dveří, vůz kolem 90kmh začal nesnesitelně hvízdat, 2. vůz rozsvítil všechny možné kontrolky a volal jsem asistenci, dostal jsem na týden passata a závada byla na kontaktu plynového pedálu (????), 3 vypadává mi ze stropu osvětlení kabiny. Vždycky se leknu.
Začíná se zdát, že s lakem to nebude moc valné, začíná mizet kolem dveří, a to je po 2 letech divné...
- další postřehy: zvuk motoru v zimě těsně po nastartování nepřipomíná auto, ale 100 letou sekačku na trávu (fakt). největší průser 14 kol je podle mě jejich cena, musí to být Céčka, tudíž je to v této velikosti atyp. Cena gumy atakující 5tisíc je nehoráznost a dokážu si představit, že ji dávám na auto za 1,5 mega a ne na nvéčko.
Vyšrouboval jsem zadní dvě sklopné sedačky a vyrobil rozložitelnou postel z překližky,- to je supr. Spaní s délkou přes 190 čísel je moc fajn
Jestli to ale kompenzuje všechny zvláštní vlastnosti tohodle stroje, to nevím.
Celkový dojem z auta je určitě vylepšen prostorem,- na tak malou věc neskutečně velkým. A cenou.. Kdyby stál Multivan 4 kila, určitě bych NV neměl..
Tož tak o NV..
Kdyby někdo nějakou kempařskou inspiraci, kluci v Japonsku to myslí dost vážně:
http://cc-hiro.co.jp/original07/index.html
http://www.marina-rv.co.jp/half/halfnv200/halfnv200top.html
a todle Suzu je fakt cool:
http://cc-hiro.co.jp/original05/index.html