Celkem:
členů4377
aut786
témat1373
příspěvků19563

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

NV200 Evalia
martan158
Příspěvků: 3



04.01.2014 21:56:14
Zdravím všechny!

já hledal nějaký názor, když jsem to kupoval,- nenašel a prodejci tvrdí vše, aby prodali (logicky,- nemám jim to za zlé) a recenze novinářů jsou často PíáR prosazující lépe platící značky. Tak snad to někomu k něčemu bude..

- kola jsou diskutované téma od uvedení modelu v EU. Jeden výrobce (zapomněl jsem který, přestal jsem to řešit) nabízí pro NV myslím že 16 na 185 - jestli se to dá už zapsat jako alternativa do TP nevím, můžu se zeptat, jedu v pondělí do servisu a napíšu..
Viděl jsem s těmadle kolama prodávat asi 2 NV v německých bazarech. Vzhled šel o 100 procent nahoru. Nejsem z těch, co by to příliš řešili, ale tohodle rozdílu si nešlo nevšimnout,- autu přestalo něco chybětsmajl 11

- ještě k té spotřebě,- mně to nepřijde až tak strašné. Jen to bylo 1 z kritérií, které u mě rozhodlo pro tento motor. A kdybych věděl, že to, co udává výrobce je až takový žvást, tak bych možná volil jinak..
Asi to je obecně neduh malých motorů, které jdou do otáček a nemají dostatek síly. Při 160 kmh (na tacho) je otáčkoměr až nebezpečně blízko červenému poli, tudíž asi ani těch 130 nebude pro motor tou ideální cestovní rychlostí. Optimum dcička v NV leží podle mého názoru někde mezi 80 a 100 kmh a tam dokáže přinést i zajímavou spotřebu. Malá kola jsou pak zajímavá při městském použití. Když člověk zapomene na dálnici, vše dává logikusmajl 11
Mám pro srovnání 3 letou zkušenost s ojetou VW T4 2,5tdi 74Kw,- průměr 7,1 l nafty (najel jsem s ní přes 100tkm normálním stylem- neničil jsem ji ani jsem ji nešetřil). 5ti válec měl vždycky výkonovou rezervu a přitom nebyl žíznivý. Auto přitom mělo mnohem větší hmotnost i odpor. V létě klima, v zimě zimní kola, dálnice 130... Vždy jsem čerpal 70 až 74 litrů a u pumpy stavěl, když bylo na tacho 1000. A jak nerad jsem z toho multivana vystupoval, když jsem jel vkuse 2,3tkm smajl 28

Tož NV zdar!



thun
Příspěvků: 3

Nissan NV200

05.01.2014 20:17:13
Poznámka k té rychlosti 170 km/h na německé dálnici: bylo to na nových rovných úsecích u Drážďan, nevím jestli byl pedál na podlaze, řídil střídající kamarád smajl 7 Ale nebylo to v těsné blízkosti červeného pole otáčkoměru. Předtím jsem měl Fabii combi 47 kW, což je skoro stejně těžké auto jako NV200. Oproti tomu je 81 kW v NV200tovce obrovský rozdíl, asi proto jsem psal o těch rezervách výkonu. Motor (benzín 1.6) běží zdá se mi kultivovaně, je to asi jediná významná japonská součástka v tom autě. Řazení je méně přesné ve srovnání s Fabií. Souhlasím s tím, že hluk uvnitř při vyšších rychlostech je velký. Auto asi bylo doděláno primárně jako taxík a dodávka do města. Proto asi vyměnili na poslední chvíli Uhlárikovo velká kola a nevyužili prostor pro 4x4 převodovku (to nejsou potvrzené informace, budu rád, jestli to někdo upřesní, Martin Uhlárik ale už u Nissanu nedělá, navrhuje auta pro MG Motors).


martan158
Příspěvků: 3



06.01.2014 20:37:29
14ky kola ještě jednousmajl 11 Ptal jsem se při garančce u prodejce Nissan
- jiný rozměr musí být zapsán ve velkém TP.
- Podnět na změnu rozměru, resp. připsání dalšího možného rozměru musí vycházet od importéra do té které země, tudíž přímo od Nissanu..
-Ten žádný takový krok nepodnikl a neví se o tom, že by se k tomu chystal.

Jiná věc je, co uvidí policajti, když zastaví auto s 15kama? Velký TP určitě ne..

Howgh


thun
Příspěvků: 3

Nissan NV200

24.01.2014 08:58:12
Zvláštní "starobylou", resp. retro-masku má dostat nový taxík NV200 pro Londýn. Podobně jako v New Yorku na tom spolupracoval starosta města:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/nissan-nv200-taxi-for-london-novy-taxik-pro-londyn-zvladne-benzin-i-elektrinu/


vojta84
Příspěvků: 4



04.05.2014 22:01:52
zdravím, tak jsem se konečně dokopal k napsání recenze o svém NV200
Koupil jsem jej jako nové,VAN benzin 1,6 v verzi 2+3 sedadla.
Mám najeto cca 13 tis. Prozatím žáden problém.
Pokusím se popsat zásadní věci
Velikost - na to jak má auto malé vnější rozměry, tak se do něj vejde spousta. Při sklopení zadních sedaček je objem nákladového prostoru neuvěřitelný a jako dodávka slouží skvěle. Sedačky lze vyjmout pouze po odšroubování šroubů od podlahy. Dobře hodnotím přítomnos 4 železných oček v podlaze, přes která lze provlékat třeba kurtu na připevňování nákladu.
Zadní sedadla se dají sklopit a následně překlopit v poměru 2:1, Není tedy probém pohodlně cestovat ve 3 lidech a 3 jízdních kolech bez nutnosti sundávání kol . 4 lidi a 4 kola jsem přepravoval pouze po demontáži předních kol. Samozřejme pokud plánujete cyklodovenou ve 4 lidech 4 kolech, tak je nutnost nosič na kola na tažné zařízení.
Právě finšuji s lůžkovou úpravou, ještě řeším detaily, ale výsledkem je sládací postel zavěšená na zadní řadě sedadel, která se dá rozložit na délku 180cm (chtěl jsem zachovat možnost překlopení sedaček, jinač jde udělat postel cca 190cm). Řešeno je to tak že nezabírá skoro žádné místo a dá se se sedadly sklápět v daném poměru, čili se můžou cestovat 2 lidé s 2mi koly v autě a ještě s postelísmajl 10
Na autě mě zprvu obtěžoval hluk který byl celkem veliký při rychlostech nad 110km od motoru a jednak od zadních kol . Auto v základu odhlučněné není. Strop je plech a přes něj skořepina tapecu, podlaha to stejné a plocha mezi motorem a interiérem je odhlučněna pouze tenkým koberečkem. To jsem vyřešil rozebráním tapeců a podlepením podlahy, stropů speciální textilní hmotou tloušťky cca 1,5cm která zároveň slouží i jako termoizolace, zadní blatníky jsem odhlučnil asfaltovými pláty, ketré audiofilové používají k tlumení dveří a míst okolo reproduktorů. Min. týden jsem hlukovou izolaci dotáhl k dokonalosti rozebráním přístrojové desky , jejím podlepením a dále odizolováním plochy mezi motorem a interiérem. Výsledkem je celkem slušně odhlučněný interiér a komfort jízdy se zvedl o 100%.
Co se týče motoru, prvních cca 10tis km byl celkem hlučnější. spotřeba byla cca 8 litrů. Na spotřebu moc nejezdím. Při cestě do alp ve 2 lidech a výbavou na týden snowboardy atd.. 80% jízdy po dálnici při tempomatu na 140km a následných stoupáních po alpských cestách byla spotřeba 8,2 + klimatizace. cestou zpět jsem zkoušel jet na spotřebu, čili max 130. spíše 110 - 120 byl aspotřeba 7,5 .
Po najetí daných 10tis km se motor změnil. Ztichnul a spotřeba padla o litr dolů. při mé normální jízdě (město dálnice, okresky) jezdím bohatě do 7,5. Pokud jsedu dále po okreskách je spotřeba 6,9 . Což si myslím že je super výsledek, na to jak má auto veklý čelní odpor a co uveze. Reálný dojez na jednu nádrž je 650 - 720 km dle typu cesty (dálnice /okresky)
Informoval jsem se na přestavbu na LPG . Nebyla mi doporučena, neb i při dodatečném promazávání ventilu moho právě ony po cca 60tis odejít. Sice s daným motorem nějaké nissany jezdí, patrně však na své riziko. Na tuto informaci jsem se dotazoval ve 2 nissan servisech a u obo byla odpověď stejná. Jako pozitivum mi bylo zděleno, že daný potor je nezničitelný a spolehlivý.
Co se týče 14ti palcových kol (175/70R14C ). Alternativou zapsatelnou do TP jsou i patnáctky (185/60 R15C ) kola sice budou vypadat líp, celkový průměr kola se ale nezmění a jízdní vlastnosti taky ne. Je to tedy spíše Estetická záležitost. V danécm rozměru není moc na výběr mezi 14tkami pneu. Zimní gumy jsem koupil Dunlopky za cca 2100kč za kus .
Jízdní vlastnosti auta jsou jako asi u každé dodávky - člověk to do zatáček nesmí moc hnát . Boční vítr jde taky cítit. Ale auto není sporťák.
Jako negativa bych považoval hluk v interieru (obstojně jsem to vyřešil izolací).
Dále bych řekl že by se autu šikl šestý převodový stupněň. když se jede víc než 140 tak motor točí už celkem dost.
Jako u každ dodávky by se hodil 0,5 m délky k dobru (ale ikdybych měl transpika longa tak mi zase bude chybětsmajl 10)
Design auta je diskutablní, ale čím dýl ho mám tím víc se mi líbí. A spousta lidí na něj kouká jako zjara co to jesmajl 10
Abych to shrnul za ty peníze (358 tis za nový vůz ) asi nic moc lepšího sehnat nejde. A pro účel malé dodávky , či u mě jako obytného miniauta na dovolené a prodloužené sportovní víkendy velikost dostačuje. Nižší cena je vykoupena levnějšími materiály v interiéru, horším odhlučněním a ten palubní počítač je taky jak z doby kamené (ale aspoň tam něco je)

tak a to by bylo asi vše, pokud bude chtít někoho něco zajímalo dejete vědět. Zateplování, izolaci i postel mám celkem zdokumentovanou



premyslfilip
Příspěvků: 3



08.06.2014 01:44:05
Nedá mi to opět se zapojit do diskuze k NV 200 14" kola.
Bohužel, ale byl jsem velice překvapen s jízdou s těmito koly ve sněhové břečce. Vozidlo mi připadalo překvapivě stabilní a dobře držící směr. Tedy v porovnání s auty se širokými pneumatikami které se v té břečce pro mě staly brzdou. Podotýkám, měl jsem nové gumy Dunlop se zimním vzorkem, zátěžové provedení pro dodávky, něco přes 2 tisíce za kus.
Chápu, že někdo mohl mít problémy při vyšším sněhu, ale to nejspíše jen proto, že přední hnací náprava je málo zatížená, musím opatrně vyjíždět ze strmějšího vjezdu do garáže a v zimě určitě odklidit sníh a posypat solí či pískem. Ale v těch podmínkách má problém asi každá předokolka rozjíždí li se předkem do kopce.
Bohužel už jsem si koupil i zimní sadu kol a tak na 15" asi nepřejdu i když by byly rozhodně hezčí a řekl bych i lepší co se týče spotřeby, neb motor by pak měl nižší otáčky. Kroutící moment by stačil i na 16", auto je lehké.
Překvapilo mě, že naftová verze vůbec není tak úsporná jak tvrdí. I když tento poznatek podle toho co čtu asi platí i dost obecně i u jiných značek. Navíc NV 200 přímo svádí k dynamické jízdě, kdy ve městě máte všechny trumfy k "myškám". Výhled, malou délku i šířku, slušnou dynamiku při daném poměru výkonu k váze a tak akorát převod na volantu. Na ostré brzdy jsem si již natolik zvykl, že mi třeba stejně těžká a široká Fabia připadá jako málo brzdící.
Hluk za vyšší rychlosti je opravdu vyšší, ale to zrovna mě nevadí, aspoň dříve postřehnu, že jsem nepřeřadil.
Co mi ovšem na autě opravdu a to přímo pekelně vadí je jeho exotičnost pro kterou vás každej pozná kde jste parkovali a také vás to nutí mírnit se s těma "myškama" ve městě.
Letos v létě konečně budu mít čas upravit to na karavan pro 2 až 4 cestující, pochopitelně v autě zůstanou jen 4 místa k sezení a nebudou tam věci které do auta nepatří jako je WC, sprchový kout a kuchyňská linka. WC mají v každé civilizované zemi, v necivilizované mají přírodu, obdobně sprcha a vařit se dá pod markýzou.
Spaní chystám pro dva v autě, pro další dva buď střešní stan, nebo stan. Už jsem zaizolaoval strop a podlahu, hlučnost se snížila a stala se zbytečnou druhá klimatizace vzadu v autě.


tom
Příspěvků: 2523



08.06.2014 16:57:53
To je zajímavý nápad. Určitě budeš první v Čr, kdo takovou úpravu bude mít. Dej potom fotky, jak se ti daří... smajl 44


jozef1974
Příspěvků: 1536



08.06.2014 19:36:37
Tak cekam na foto, zajimava myslenka. Ale kdyz si tak spomenu tak karavanek byl taky Barkas a SKODA 1203


vojta84
Příspěvků: 4



26.08.2014 08:50:42
Zdravím, na uloz.to jsem nahrál nějaké fotky ze zateplování/izolace mého NV200 + je tam pár fotek z "vývoje a konstrukce postele"

Zaizolován je strop, podlaha, boky,zadní dveře, kvůli hluku pak prostor mezi motorem a interiérem + palubka. Přední dveře podlepeny audiofilským asfalem = nižší hluk a výborný zvuk i základních reproduktorů..


heslo je: nissan

fotky ke stažení zde: http://uloz.to/xu3xHMkh/nissan-prestavba-rar

další fotky + více datailů postele zde: https://www.facebook.com/stanleys.carhifi/media_set?set=a.1469660213270130.1073741843.100006784962835&type=1 (ale nevím zda to má ten kamarád jako veřejné album, pro zájemce bych ty fotky rozkládací postele stáhnul)




LukasKL
Příspěvků: 293

pit stop jak na dakaru :)

26.08.2014 17:57:10
Super smajl 44


martint
Příspěvků: 2



09.10.2014 12:40:39
Zdravím,
plánuju nákup ojetého NV200 (v ceně okolo 250 tis.). Auto chci používat na soukromé účely (2 děti a pes + výjezdy s vybavením do hor/skal). Ročně najedu okolo 12000 Km (cca 3x týdně do 10 Km po městě, občas 50 Km na chalupu a několikrát do roka Alpy, Tatry) Prozatím sem vždy jezdil s benzínem a kloním se k němu i v tomhle případě. Trochu mě ale zviklal spritmonitor nafta vs benzín rozdíl přes 2 litry a údajně hodně pomalá 5 u benzínu (na dálnicích pruda). Máte někdo osobní zkušenost kolik točí a žere 1.6 při 120 - 130 Km/h?
Díky MartinT



Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

09.10.2014 13:54:19
Ty jo, já jezdil jenom s benzínem. A ten fakt uplně ideální na dálnici kvuli tý převodovce není..... Ale diesel nevím.


vojta84
Příspěvků: 4



15.10.2014 09:15:12
při 130km točí cca 4000/min . a žere okolo 8-9. Co mi vadilo víc než spotřeba byl celkem velký hluk(mám základní verzi Van -Kombi), který je možná u vyšší verze Evalia nižší. Celkem jsem to vyřešil odhlučněním.
Po Rakousku jsme to švihal s tempomatem na 140km/h. Vyšší rychlosti se daj taky - 150km/h na předjíždění, ale moc jisté si už auto není(spíš si už moc jistý není řidič a sebezachovný pud to drží na těch 140km/h )
Nevím kolik bude brát 1,5dCi, ale za 6litrů na 100 to na dálnici dle mě nebude


martint
Příspěvků: 2



17.10.2014 15:47:19
Díky za info. Otáčky i spotřeba ještě jdou. Na odhlučnění jsem koukal, ale na takovouhle akci bych si asi netroufnul.


vojta84
Příspěvků: 4



17.10.2014 17:23:29
Já bych si na to taky sam netroufnul. Chce to trochu znalosti a zkušenosti.. Alias šikovný kamarád se hodí... Ale výsledkem je oproti seriovce veliký rozdil jízdního komfortu


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme