Celkem:
členů4407
aut787
témat1373
příspěvků19566

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Pokec adminu / Sraz XIII na podzim

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Sraz XIII na podzim
puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

22.08.2012 23:59:15
Verčo.

1) Nevím so si dělala, bo nejsem o tom informován. A to je to, co jsem Ti "kolikrat omyval" o hlavu (nevím o ničem).
2) vím že na stránkách jsous chyby, ale snažím se jě nějak eliminovat a opravovat. pokud mam problem pozadam nekoho jineho. (P.S. nehlede na to ze nektere veci ktere jsem vam nabizel tak jste nechteli a nevyužili smajl 5 )

A co se tyce srazu ... Ty jsi pro zruseni? ... ja take ... nekdo se jeste pripoji ?


Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

23.08.2012 08:03:39
Ještě glosa k tomu odkazu na Rožnov. Já tam tehdy jel (kvůli práci) přes Kyjov a za víkend najel 1.000km. Byl to můj druhej sraz. A bylo to totál fiasko. Vědomostní soutěž přispěla dynamice akce asi jako kdyby dali Boltovi před olympijskou stovkou svíčkovou se šesti knedlama a tupláka. Nebýt několika lidí, kteří tam byli, už bych na další sraz vůbec nejel. Ale nechal jsem se ukecat a nebyla to chyba. Na druhou stranu to myslím si dost lidí odradilo. Věř mi, že to tehdy dost rezonovalo po klubu. Nebo snad máš pocit, Beučo, že to byl vydařenej sraz?

Další věc kterou nechápu je, že dáváš rovnítko mezi tímhle dílčím průšvihem (pořád celkem řešitelným podle mého názoru) a koncem klubu. Že tebe to nebaví, nebo už prostě nechceš a končíš v představenstvu atd., tak končí klub? Jinak tu hlášku s obesláním sponzorů nechápu. A přijde mi dost drsná. Myslel jsem, že to je o víc lidech. Mám takovej neodbytnej pocit, jako kdyby za tím bylo něco víc, než že se tahle akce nedaří uplně ideálně, ale osobní záležitosti bys tady asi měla nechat stranou a uvědomit si, že je v tom víc lidí. smajl 7


tom
Příspěvků: 2523



23.08.2012 10:12:30
Nebudu komentovat předchozí dvě strany. Protože sem začnou chodit a psat někteří jedinci,až když je průser,nebo se něco nedaří. Pak je tu generálů více než v kasárnách.
Pokud jsem četl dobře,tak Vojta psal,že zruší web i sraz.... smajl 9 No to s tím webem určitě může. Ale pak nechápu kecy o závazcích k členům.
Ke srazu nemohu nic komentovat,protože jsem na něm ničím nepomohl.
Ke vztahu k sponzorům asi tolik:
Jestli máte trauma z toho,jak na nás budou koukat v Nissan europe,tak jen chci poznamena,že mimo návštěvy Mvčka na jarním srazu máme od nich zatím hovno.
Pokud to není pravda,tak mne opravte. Takže já osobně nevidím jediný důvod,proč jim nějak vysvětlovat zrušení srazu. Tak si těma autama pojedou na chalupy. Beztak si je berou na víkendy domů.
Pokud se koordinátorky rozhodnou sraz zrušit,tak prostě bude zrušený.
A pitvat se teď v tom,co je a co není připravené mi připadá,jako klovat do nemocného. Ale to je asi povaha nynější generace.
Já to jen uzavřu mým názorem.
Pokud bych byl na místě Beuči a Sluníka,sraz bych odpískal. Do Nissanu napsal,že se sraz ruší. A nic dál nevysvětloval.
A jen poznámka: Nerušil bych ho z důvodů vámi výše popsaných,ale z důvodů stále viditelnějších. A to je,že každý je chýtrý až po válce a nabídnout pomoc před ní je každému naobtíž.
A jestli budu mít ostudu před pražskýma kravaťákama,kteří z toho stejně čekají byznis mě je úplně u prdele.


puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

23.08.2012 10:27:50
Psal jsem že pouze zruším sraz o webu nic ( jen se podotknul, že jsem správce stránek )

Sice jsme od Pražáku nedostaly nic, ale potenciál tam je .. aspoň si myslím. Na jednu stranu - sponzoři, na druhou stranu tu máme účastníky. Chlastaci vikend bez programu ...

No a co se týče pomoci ... myslím si, že se nabízím pravidelně ... ale jen málokdy jsem využit.


Neaktivní člen




23.08.2012 10:59:11
Ja už to víc řešit nebudu. Program je,jen je potřeba dát něco místo orientaček,a co se týká vědomostní soutěže. Nikdo jste se neptal,jak jsem to myslela. Pak těžko můžete soudit. A co se týká rožnova,ten jsem nepořádala ani já,ani Slunik. Takže jak vypadal,není náš problém.


Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

23.08.2012 11:23:03
Možná jsem jenom vztahovačnej, že si Tomovo příspěvek beru na sebe, ale co se týká mně, tak jsem tu pomoc nabízel od začátku. Ano, Moc jsem to mezitím neřešil, protože jsem byl vždycky ujištěn, je to OK. Když se ukázal problém (předpokládám, že mluvíš o plakátu), tak jsem se okamžitě snažil pomoci, jak to bylo možné. V té době jsem nevěděl o jiných problémech než s propagací. Což je sice škoda, protože to má vliv na počty návštěvníků, ale pořád se to dá zmáknout. Podzimní nebyly nikdy mega giga akce.
A ke kolvání.... Tome, tys v Rožnově byl, pokud se dobře pamatuju. Když tak mně oprav. Jak teda tu improvizaci, která to celý provázela hodnotíš? Máš pocit, že by něco takovýho prospělo nějakému rozvoji? Tomu, aby ti co přijedou chtěli přijet znova? Ptám se bez jakékoliv jízlivosti. Zkuste se všichni uklidnit a trochu to analyzujte. Společný cíl je tuhle společnost nějak rozvíjet. A to chce trochu chladnou hlavu. S kýmkoliv si kdykoliv dám panáka, ale to, že to dopadne špatně, je strohý konstatování faktu. Mám snad mlčet, když je to podle mně evidentní? Beuča argumentuje tím, že v tom má lowe. Chápu. Ale, když bude to bude pokračovat přibude k tomu 1) ztráta srazu (kor když by bylo hnusně) 2) blbý jméno. To jsou opět fakta, jak je vidím já. Máte na to někdo jiný názor? Tak diskutujte, oponujte, ale nepište tu o rušení klubu, osobní útoky atd. Já Beuče nenadávám ani neklovu. Klidně může mít tisíc racionálních důvodů, proč se tomu nemohla věnovat na 100%. A budu to chápat. Ale nevidím ani jediný racionální pro to, aby teda neřekla dřív: Hele lidi, řešim to a to, možná bude potřeba, bla bla bla. Jednoduché. A to je Tome to co nechápu. Na to jsem se ptal. Odpověď žádná. Místo toho slova jako "končím IHNED" a že po bitvě je každý genrál. Ptal jsem se na to, jestli chceme pořádat akce ála Rožnov, nebo něco jinýho. Byli jste tam. Chceme? Já ne. Místo odpovědi nebo názoru je to klování. Já tady nehodlám módně práskat dveřma, ale zkuste se nad těmi otázkami zamyslet bez rudýho hadru na očích. Položte je sami sobě a zkuste sem napsat odpověď.

Edit 1: Já taky Beučo neházím Rožnov na vás. To vůbec. Jde o to, aby to nedopadlo špatně. A tenhle příklad sedí. Abychom nezahučeli, aby to klub nepoškodilo. To neni nic proti vám. Naopak. A pokud se mnou nesouhlasíš co se týká svíčkový pro Bolta, tak to tu nastiň, já si to rád poslechnu a klidně uznám, že se mýlím. Ale asi to bude tak, že nic není, zatím.... Promiň. A jestli jsem napsal něco, co není pravda, tak mně prosím oprav. Nemám zájem někomu křivdit. Ale myslím, že i ty sama víš, že ty přípravy se dostaly do k....ýho skluzu a teď to honíš a nevíš kam dřív. Nedivim se ti že máš nerva. Ale místo: "Kdo mi helfne." - ať už dřív, nebo teď - slyšíme "seru na to".

Edit 2:A Tome, prosím tě. Jsi předseda představenstva. Je evidentní, že se tu stala chyba. nezavírejme před tím oči. Chápu, že se nechceš "hádat" a někoho peskovat, ale to co tady píšu, by mělo jít z jiných úst.... To, že jsme všichni, jak doufám, přátelé, by nemělo znamenat, že pokud někdo vidí problém, že by si to měl nechat pro sebe jenom aby se někdo neurazil. Nikdo tady nikoho nekritizuje proto, aby ho osobně poškodil, ale proto, že jsme měli a doufám máme, nějakou ideu. Alespoň já to dělám proto, protože si myslím že je to správné právě pro tu původní myšlenku. Mysli na to prosím, až tě zase napadne to klování. Docela mě zamrzelo, že tě napadlo, že by to bylo takhle míněný. Opravdu ne.




jozef1974
Příspěvků: 1536



23.08.2012 12:13:53
tak je mi ľuto ako sa situácia vyvíja, pritom po jarnom zraze som mal pocit že sa to pohlo správnym smerom. nakoľko ja som z organizovanim zrazov nikdy nepomáhal nikoho nebudem ani sudit,pretože viem že to nie je jednoduche.
Chcem Vas len poprosiť aby sa emócie dali tentoraz bokom a aby sme vyriešili tuto nemilu situáciu kvôli ostatným prihláseným. Ak môžem nejako aktívne pomohnut tak to veľmi rád urobím.
Čo sa tyka mna ja som sa na kazdy zraz a hlavne na stretnutie s Vami nesmierne tešil, čo sa tyka stretnutia tak to vieme urobiť aj inak a nemusíme organizovať zrazy smajl 5


Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

23.08.2012 12:23:56
Vystihnuls to přesně Jožko. Tady je potřeba si dát na stůl fakta a chladit hlavy. Nic víc. A ztvrdlý játro klubu se může v ten termín opít kdekoliv, když na to přijde. Jde o to nepoškodit ostatní přihlášené a klub jako takový. To je celá moje motivace.


tom
Příspěvků: 2523



23.08.2012 12:40:00
Tondo,nebyl to žádný útok na tebe,ale objektivní zhodnocení situace a stavu. Nemusíš se mnou souhlasit ani ty,ani nikdo jiný. Na nikoho se nezlobím,jestli to tak bylo chápáno. Jsem realista,a trošku starší než vy,takže mám prostě maličko jiný názor na věc.
To,že je více žívý oddíl Nissan-clubu na facebooku asi sám vidíš.
To,že se v tom holky plácají samy,snad je také vidět.
To,že se zvedne návštěvnost stránek jen,když se řeší krize,popř jen když se tady začnou řešit svinstva,je také snad vidět....
A tak by se dalo pokračovat.
Každý z nás má nějaké problémy,osobní,pracovní,zdravotní a kdoví co ještě. A pokud nepřijde někdo nový,kdo řekne- Jdu do toho. Tak se tady bavíme a rozčilujeme zbytečně.
To že chceš pomoci je skvělé ale je tu i někdo další????
Není problém udělat orientační jízdy,jen je problém si vzít dovolenou,jet tam,a celý den je vymýšlet.... To je jen příklad.
Podzimní sraz původně žádný být neměl. Když se na jarním ozval Horáček z Nissanu,že na podzim bude z jejich strany velká podpora,tak jsem zaručeně nemyslel,že místo jednoho budeme hostit čtyři a více.
Myslím,že když mají na pronájem placu u Arény,na zaplacení Mareše,atd.
Mohli nabídnout i nám drobný finanční dar. I dva litry by potěšili. Mimochodem jeden jejich oběd s partnerem. Jenže my partneři nejsme. A to bylo vidět i na představování Juka.
To jen proč jsem skeptik. A jak píše Jožka. S kým budu chtít,sejdu se s ním,i když přijede Trabantem....
Nevím,co se ještě dá,a nedá vymyslet. Noclehy podle Beuči má patnáct lidí. Může jich přijet třeba sto,ale o zodpovědnosti těch 85 mohu směle pochybovat.
Znovu opakuji,že ani já jsem bohužel holkám nijak nepomohl a svůj díl viny na tom tedy jasně mám. Takže těžko mohu teď něco dále psát.
Valmez se zachraňoval na poslední chvíli. Byl jsem tam. V té době byli hlavně lidé jiní. Chtěli vidět kamarády. A tomu i něco objetovali a i organizátorům lecos odpustili.



Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

23.08.2012 12:53:44
V pohodě. Jenom jsem pár věcí uvedl na pravou míru, Tome. Já bych neřekl, že je v našich pohledech tak gigantickej rozdíl.

Já si po Praze o Nissan CEE taky nedělám iluze, ale mohlo by bejt, že se dostaneme k jejich kontaktům. A členská základna je v tuhle chvíli asi to, co to tu brzdí. Nezavrhoval bych je, ale jinak souhlas.

A holky se v tom plácaj samy (no, spíš Beuča, která si to vzala jak kříž), ale proto, že nepřijdou a neřeknou, potřebujem to to to. Když v něčem nejedu sám, tak není prostor na falešnou hrdost. Nota bene, když se pak ještě místo diskuze co proč a jak práskne dveřma a vyhrožuje že se obešlou sponzoři a bla bla bla. Nebudem to dál rozvádět. přičítám to nějakému afektu. Může toho bejt dost na kohokoliv, ale tohle neni správný. Měli bychom hrát jako tým a ne že někdo bude tahat balón jako Ronaldo a skončí s hlavou v dlaních. Je to zbytečný pro všechny.

Návštěvnost stránek. Tome, FB je veřejnej kanál, tak je logický že se nepříjemný věci apd. řešej tady. Ještě aby ne. A zaplať příroda, že se v takový situaci návštěvnost zvýší. Já to vidím jako plus. Vytváří to ve mě minimálně iluzi dojmu, že tu ten zájem řešit problémy je. A že je to živější na FB? Co s tím? Nic. Přizpůsobit se. Táhnout to přes i FB. Řešej to úplně všichni a asi nemá moc smysl v tomhle jít proti proudu. (I když já teda budu asi exot, že jsem ho vypnul smajl 26 )


tom
Příspěvků: 2523



23.08.2012 13:10:07
Pokud dobře počítám,je nás tu pět diskutujících. Ideální počet pro hlasování.
Všichni tu,včetně mě vytahujeme mrtvoly z hrobů. Pojďme je zasypat. A říci si,zda sraz ano,nebo ne.
Samozřejmě koordinátorky v tomto mají rozhodující slovo.
Pak je tu ještě otázka,zda zrušit úplně,nebo prostě ze srazu udělat neoficielní setkání kamarádů.
A znovu opakuji. Srazy neděláme pro sponzory,ale pro sebe. Nebo alespoň vždy tomu tak bylo. Dokud jsme si vše cálovali sami,tak nám bylo úplně jedno,co přijede za kravaťáka.
Teď si to zase cálujeme sami,ale furt koukáme někomu vlivnýmu do zadku. Aby se nenasral. Asi nějakej zvláštní vývoj.
Až někdo přijde,a dá na klub pořádný obnos,tak klidně pojedu na sraz i do centra Prahy,když si to bude sponzor přát a zaplatí to.
Na akci Juke jsme nemohli ani rozvinout vlajku,pokud si dobře vzpomínám.
Jožkova slova jsou přesná,a když napíše,že bude náhodou ten a ten víkend v Řásný,určitě udělám vše proto tam dojet. Sraz nesraz.


Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

23.08.2012 13:33:16
Souhlas. Já mám zakopáno. Oceňuji věcný přístup.

Já jsem pro zrušení. A to z následujících důvodů:

1) Prážákum do pr. lízt nehodlám, ale to že se z toho dá něco vymlátit pro klub si pořád myslím.

2) Lezu do prdele případným účastníkům smajl 7 (proto si myslím, že to děláme) a mám opravdu závažné pochybnosti o tom jak to proběhne. Bohužel. Je to můj názor. Beuča ještě nepsala, ale rád si poslechnu, co teda případně mají jako náhradu za orientačky. Nebudem si nic nalhávat. Prostě se to ať už z jakéhokoliv důvodu se to ladí pozdě a jenom se vymýšlí nějaká nouzovka. A to vidět bude a lidi si to pamatujou víc než, že se něco muselo odpískat z technickéjch důvodů. Ale znovu říkám, rád si toto nechám vyvrátit. tento důvod je pro mě zásadní.

Proto bych se pro tentokrát sešel neofiko někde. Třeba můžem za Chaouškem na Relax. Bylo jí strašně líto, že tam nemůže bejt a aspoň by jí to udělalo radost.

O úplném rušení srazů tady myslím Tome nepadlo ani slovo a doufám, že už další nepadne. Řešíme tuhle konkrétní akci. A doufám, že to tak všichni berou.


Neaktivní člen




23.08.2012 13:46:40
Já nevím,ale mě to přijde,jak když mluvím do dubu. Jediná pomoc,kterou jsem potřebovala,byla náhrada za orientačky. A že se nepojedou ovlivnilo rozhodnutí města telč,které jsem se dozvěděla v úterý odpoledne a hned to volala jak vojtovi,tak slunikovi. Ja dovolenou letos nemám a ani mít nebudu,takže jsem chtěla poradit,co dál. A místo toho mi bylo porazeno,ať sraz zruším. Ať už tenhle sraz bude nebo ne,je už jedno. Nicméně organizačně byl pro mě tenhle poslední. A byl by i v případě,že by to takhle tady nedopadlo


Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

23.08.2012 13:59:16
Beučo, v klidu. Ad 1: Myslim si, že kdyby se to řešilo dřív, tak to problém být nemusel. Neřeknu přesně datum, protože jsem u toho nebyl, ale mám hrubou informaci o tom, že s městem se začalo jednat velmi nedávno. Klidně to upřesni.
V důsledku toho nedopadlo náměstí. Resp. se nevědělo, že nebude. Kdyby se nezačalo jednat teď někdy, tak se to vědělo v předstihu a nepochybuju o tom, že bychom něco vymysleli.

Ad 2) Napsala jsi, že jsme se tě ani nezeptali jak jsi to myslela, tu vědomostní soutěž. Několikrát níže jsem ten dotaz kladl, jak to teda bylo myšlený. Já jsem v tuhle chvíli přesvědčenej, že se bude lepit nějaká nouzovka a dopadne to jako fiasko. Především vůči lidem, kteří se účastní. Co teď chceš slušně připravit, aby se to dalo i nějak v předstihu prezentovat? Mě fakt nic nenapadá. 3 týdny před fakt nic.

Kdybys s tímhle přišla třeba na konci června nebo v červenci bylo by to se ctí řešitelný. Teď je to o výběru menšího zla. Ale možná opravdu mluvíš do dubu.

Nechci nikdy hnát debaty do extremu, ale jsou věci, který jsem prostě považoval za nutný říci. Tohle se prokaučovalo a teď se to nezachrání. Já svůj názor na konání srazu už vyjádřil a jsem pro to si udělat p(r)ivátní dýchánek, či výjezdní zasedání. Co ostatní?


Glosa smajl 10 : Aby to nebylo tak pohřebně vážné, jenom malá statistika. můj jubilejní příspěvek č. 400 je zároveň celkově příspěvkem č. 13000. smajl 44

Ještě pro Toma: Myslím, že z kravaťáků jsou dost rozčarovaný všichni. Já osobně taky čekal víc entuziasmu. Ale proč jsme se jako klub vlastně o to začali snažit. Resp. proč se dělaly kroky jako přechod k formě O.S. Měl jsem za to, že to bylo právě kvůli hledání podobných partnerů. Chtěli jsme povýšit úroveň fungování toho klubu na jinej level. Aby akce dostaly trochu úroveň a natáhlo se více lidí. A my se pořád motáme někde na rozcestí kudy teda. Pokud "nemáme lízt do prdele" jak ty říkáš kravaťákům, tak si můžem bez problému dělat přátelský oslavy á la silvestr (jenom doufám bez zlámanejch kostí a větším množstvím vzpomínek smajl 1 ) a nebo se budeme snažit o rozvoj. A to nejde dělat tak, že protože jsme kámoši, tak si nebudem řikat co je špatně a budem si lhát do kapsy, aby se někdo neurazil. Je potřeba, aby byly jasné zodpovědnosti. I u akcí. Kdo si to vezme na záda, je za to taky všem odpovědnej. Je z mého pohledu i zodpovědnej sám za to, jestli si vyžádá další asistenci nebo ne a jestli se s ním v případě potřeby někdo o tu zodpovědnost bude dělit. Nejsme státní správa. Ta struktura a odpovědnost musí být jasná. V tomhle případě i celkem je. A to se naprosto nevylučuje s kamarádskými vztahy. Pouze je ale pak potřeba říci, bez okolků, co je za problém a co s tím. Opět jsme ale u debat kudy teda. Na kterou stranu se na tom rozcestí dáme. Já tady rozjel tuhle debatu právě i proto, že jsem myslel, že jsme si už vybrali tu cestu rozvoje.


jozef1974
Příspěvků: 1536



23.08.2012 15:07:19
ak dobre chapem čo je za problem:
1 / vyplnit čas na ktery byla pôvodne naplanovana orientačka nečim co by zaujalo pokud možno co nejvic lidi a malo formu souteže. Momentalne ma nič nenapada, ale na vymislenie je este myslim dost času
2 / zucasnit sa alebo nezučasnit vystavky na namesti ? ked mame na to len pul hodiny navrhujem zrušit a čas využit třeba na soutež.
3 / odpiskat alebo neodpisat sraz, pretože sa niečo nepodarilo ? Neviem sa vyjadriť pretože neviem ako daleko su pripravy .

zabudol som na niečo ? kravaťaakov do toho netaham ,tedka rešime sraz a ne mecenašov.



Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme