Celkem:
členů4407
aut787
témat1373
příspěvků19566

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Pokec adminu / Platba za Webhosting.

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Platba za Webhosting.
Santi
Příspěvků: 492



01.08.2011 12:08:52
Vážení nedá mi to a přispěju taky.

Alexxxovi se nedivím. Nelze, aby hosting táhl ze svého. Což jsme se asi všichni shodli.
Spíš nechápu tu eufórii kolem

Zápis z jednání 25.6. 2010
bod 8.
placení příspěvků (na provoz clubu, marketingové předměty atd.)
- stanoven poplatek 200,- Kč
bod 10.
v případě neplacení příspěvků zajistit finance na provoz: hosting,
doména, práce správců – reklama na srazech, na webu, e-shop atp.
- e-shop: pouze předměty související s chodem clubu
- přidat poplatek do srazového poplatku návrh 10 až 20,- Kč

Otázka je, proč se peníze již dávno na srazu nevybírají tj. nejsou započítány do srazového poplatku.

Návrhy na zvýšení srazového poplatku o 50-100kč atd.
Podle mě blbost. Souhlasím v tomhle s Hrudikem. Naše akce nejsou komerční a nemůžeme se s nimi srovnávat vč. jejich programu.
Co vím po poplatek 150,- Kč je obvyklý a maximální.
Doporučil bych udělat průzkum, kde se co platí na srazech podobného zaměření

Teď trochu počítání
hosting na rok 2011 je 2014,- Kč
Pokud projde všemi srazy za rok cca. +-150 lidí vychází to po zaokrouhlení 13,5 Kč na každou osobu. Navýšení srazové poplatku tedy max. o 15 - 20,- Kč
Na co tedy vybírat více peněz?

Nad penězi co se již za provoz hradily bych udělal tlustou čáru a uhradil je z toho co bychom vybrali mezi sebou.

Zvýraznění výhod po zaplacení příspěvku je další věc. Jelikož je třeba oslovit všechny nové členy, umístil bych to přímo do registrace.
"Ano mám zájem využívat výhody placeného člena clubu" k tomu informace o nabízených výhodách, číslo účtu atd.
+ zvýraznění přímo na homepage clubu.


Dále zazněl tu nápad s reklamou.
Vize byla, že by club měl být soběstačný a prostě si na sebe vydělat.
Nápad byl rozjet např. komerční inzerci a z clubu udělat co největší nabídku ojetých nissanů.
Proč nenabídnout prodejcům možnost inzerce nissan vozů (zatím) zdarma. Vy dodáte inzeráty a my dodáme lidi, kteří by o auta mohli mít zájem.
To je věc, která se může po doladění inzerce rozjet ihned a do buducna to může být nástroj, který by mohl bez problémů platit provoz clubu.
Další reklamě na clubu bych se vyhýbal, aby to nedopadlo, jako u sousedů..

Napsal bych ještě něco ke zmiňovaným sponzorům.
Základem je, něco sponzorům nabídnout. Momentálně toho kromě srazů moc není.
20 příspěvků týdně z toho 15 kravin ve vtipech. Neviděl jsme návštěvnost webu, ale viděl bych to max na využití backlinků a to je dost málo.

Pokud se nerozjede diskuze a nepřinutí se noví členové k ativitě, tak si o sponzorech můžeme jen psát.

Na clubu chybí odborné aktuální články související s sezónou, rozsáhlejší inzerce a jakýkoliv jiný pohyb,
který by donutil nové členy k návratu a hlavně k nějaké aktivitě.

Pak se nedivím, že to tu nikoho nebaví a ztrácí se zájem něco pro club dělat.


Neaktivní člen




01.08.2011 15:14:48
Santi líbí se mi ten nápad s tou inzercí. Určitě bych ho nezatracovala, jen by to chtělo nějakým způsobem projít víc do detailů. Určitě bych se tomu nebránila, jen už po několikáté opakuji, že ve chvíli, kdy jim to zpoplatníme, vzniká povinnost to účtovat. A to už pak musíme účtovat úplně všechno. Tohle je to, v čem vidím problém a zakopaného psa. A i to, jak jim to umožníme zdarma a pak jim to zpoplatníme... No nevím, k tomuhle by si opravdu chtělo sednout - z oka do oka a probrat to. Návrhy, nápady atd. Ale jako nápad je to dobrý smajl 44

S čím ale nesouhlasím, je zvýšení poplatků. Problém je totiž v tom, že se nám nezaplatí ani srazové náklady. A lidi by měli pochopit, že ceny všeho jdou nahoru. A můžu upozornit, že si ani nedáváme do nákladů věci jako projetý benzín, protelefonované hodiny, papíry na tisknutí atd. Nejen my se Sluníkem, ale i Tom, Iva a Honza už do toho nastrkali spousty peněz a nikdo to nikomu netlachá a nevyčítá. Takže zvýšením o 20 kč nevyřešíme moc. Fajn, tak nebudeme zdražovat dětem, ale proč by ostatní měli mít výhodu v tom, že např. přijede 5 lidí jedním autem? Řidič zaplatí 150,- 4 lidi po 50,- ,nově zaplatí řidič 170,- 4 lidi zase po 50,- a jsme tam, kde jsme byli.

Když se podívám, kolik jezdí aut na srazy, tak nemáme možnost při 20 korunách navrch něco poplatit. Protože jestli přijede na jarní sraz 50 aut a na podzimní 30, tak jsme za rok na 80 a to je 1600,-. A to si myslím, že dost nasazuju...

A výše srazového poplatku - když se podívám na poměr ceny vz. nabídky, tak z toho vycházíme jako "nejvíc věcí za nejmín peněz".

Protože jsou srazy za 100,- kč, ale to je na osobu a hlavně, příjezd v sobotu ráno a v podstatě žádný program....

např. zde:

www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=26&t=195564

a koukněte zde:

www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=93321

(zde info o ceně nad červeně zvýrazněnou REGISTRACÍ)

pak jsou kluby, který jedou ve velkým a díky reklamám a zpoplatnění mají na jinou úroven srazu, ale ani oni nejsou nejlevnější

www.skodateam.cz/20_sraz_-_Podzim_2011_aneb_posledni_sraz

www.mazdakvas.cz/index.php/mazdakvas-2011

www.fordclub.eu/sraz/2-ford-meeting-pardubice-108










Santi
Příspěvků: 492



01.08.2011 16:15:52
Ok s navýšením ceny jsem počítal pro všechny vč. spolujezdců a s tím, že současná částka pokryje veškeré náklady na přípravu srazu. V tom případě by 15 až 20,- Kč mělo na hosting stačit. Pokud jde o peníze na pokrytí nákladů na sraz to si musí říct přímo organizátor srazu.

Co se týče inzerce, tak první přínos by byl, zaindexované odkazy ve vyhledávačích, zvýšení návštěvnosti, větší aktraktivita pro nové návštěvníky atd.
Je třeba však případně počítat s větší náročností na hosting atd.



Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

01.08.2011 17:08:44
Když tady nefunguje spětná vazba na odpovědi v mnou založeném tématu nebo kde jsem odpověděl nebo položil dotaz tak jak tady chceme někoho udržet natož zvedat srazový poplatek už takle na srazy jezdí jenom to jádro které uteklo od konkurence a málokdy dorazí někdo nový.Co si pamatuju tak se domlouvalo že ten automoto.inf (nebo jak to je)se využije právě na reklamu která bude pokrejvat klub a nebo se mejlím smajl 9
Co se týče poplatku 200,- co se platil loni tak sprominutím nevým jaký mám na to výhody a nehledě že sem mněl dostat CC kartu která ani nevým jak vypadá ale to je jedno. Ani nevým kdy mám zaplatit dalších 200,-
(i když možná ani neoživým T2)ale pošluje ale kam a kdy kde se to má člověk dozvědět?
Ať se přidu kdy sem přidu tak tady nikdo není ale na FB je věčně plno.(lezu tam proto že neseženu nikoho tady)


Neaktivní člen




01.08.2011 18:13:43
No,já tady jsem smajl 11. Snažím se zodpovídat komplexně, oni jedni či druhý máme podobné názory, dotazy apod. Hrudíku Tvoji kartu jsem Ti slíbila poslat, je to moje chyba a za to se omlouvám. Pokud chceš jet s něčím do cc, můžeš i bez karty, oni tam mají Tvé údaje. Jinak se domluvíme IZ, jak Ti ji doručit.

Jinak co se týče plateb - kdy máš zaplatit o tom budeš včas informován, že Ti vyprší lhůta. Jinak by to mělo být najití v profilu, ale tím si nejsem 100% jistá. To by měl vědět Vojta, jenže ten očividně reagoval jenom jednou a jemu to stačí. Hlavně se do ničeho nezaplést a nikoho si nerozhádat, vid Vojtíšku???

Srazové poplatky budeme muset nějakým způsobem opravdu pořešit, to, že jezdí jenom ta "naše parta" a málokdo nový neovlivníme rozhodně cenou. A navíc - tak jako tak to stejně zaplatíme všechno my.

Santi těm věcem ohledně místa či čeho a prokliků apod. vůbec nerozumím smajl 10 , ale to je stejně otázka opět na Vojtíška, který se prostě nezapojuje do diskuzí. Jinak sehnat prodejce a dát jim možnost inzerce určitě nebude takový problém, jen bysme se měli prostě sejít a vyřešit to dohromady a určitě ne psaním si. páč tím stejně nic moc nevyřešíme. A ani nevím, jestli má smysl vymýšlet schůzi, páč abysme se tam zase nesešli v tradičním počtu a pak nebylo zase všechno špatně...


puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

01.08.2011 19:37:00
reaguji rychle a strucne bo sem v aute na ceste do prahy.

ano vojtisek reaguje pomalub spise vubec. s prispnim jsem souhlasil. dal jsem nic nepsal bo me nenapadlo nic inteligntniho a ani jsem nad tim popravde moc nepremyslel. a na vcerejsi diskuzi co se rozproudila jsem jest nmel cas zareagovat

co se tyce pm clenu. souhlawsim a je potreba to zverjnit viditelne. a dale proc neric sponzorum kteri tam sou ze tenhle clen ma moznost vyuzit napr 10% slevu z jho sortimentu ale mam ten dojem ze neco takoveho se uz resilo. ja muzu z kosmetikz posktnout treba 5% dolu registrovanym

priplatek 15-20kc na sraz se mi zda prijatelny pro dalsi pripadn naklady (hosting atd) nebo kdyz ne tak bych dal kasicku s textem jak to je a jak se situace ma

a co se tyce me neschopnosti ohledne dodelavek, pokulhavam vim, ale snazim se td na klubu ve volnych chvilich neco delat.

tot asi vse. snad jsem na nic nezapomnel. vjizdim do prahy.


jozef1974
Příspěvků: 1536



01.08.2011 20:10:30
ha, dnes som si pocital, tolko prispevkov niekedy neni ani za tyzden smajl 1
takze pre tentokrat vydim to tak ze uz to nejako dopadne a momentalna sekera sa uhradi.(prepacte ja peniaze odovzdam na mieste po stretnuti bo prevod do CZ by ma stal asi viac ako ten prispevok,min. poplatok za prevod do zahranicia je cca do 20€).
ALE skor mam pocit ze Honzik to myslel uplne inak,myslim si ze celym tymto chcel povedat aby sa vybudoval nejaky system a peniaze na taketo ucely boli vzdy pripravene a on nemusel nikoho prosit a zobronit ze je treba nieco uhradit. či mylim sa? Ako vydim moznosti a napady su, takze treba teraz len rozhodnut. Ja som za zvysenie zrazoveho poplatku a za platene clenstvo.
Sponzory fajn, reklamy fajn, len si neviem predstavyt kto ma tolko casu popri svojich starostiach aby to zrealizoval a obehal, ja teda nie.




Alexxx
Příspěvků: 499



01.08.2011 21:12:14
Jožko přesně tak přesně jsi to vystihl, jak už jsem dřive psal co bylo do teď ,malinka matematicka svinárna ,,teď = rok 2012,, , jsem neřešil ale šlo mi přesně oto vybudovat něco aby to fungovalo samo od sebe , prostě jednou za rok ,,cuc ho z jednoho uctu na druhej,, a hotovo smajl 10.

Ona vlastne dobrosrdečnost vytvořila peklo smajl 1 .
Teď už to snad všichni pochopí jak jsem to myslel smajl 10
Ale zase taky se musí cenit to ze parta se bez ,,kecu,, dohodne to uhradit ,,sevsimvsudy,, i tedy zpetně smajl 10

Tom uz ted jen ceká az ja dám pokyn ......
,,Já dám pokyn panu Košťáloj , pan Košťál dá pokyn muzice a muzika začne hrát smajl 1 ,, smajl 3


Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

01.08.2011 22:08:14
Nějak nerozumim, co jsem napsal tak hroznýho.... smajl 32


puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

03.08.2011 07:05:13
Tak jsem si taky nasel cas a zapremyslel nad vsim co v teto diskuzi bylo a co se resilo. Jednou jsem rekl, ze se budu starat jen o stranky a nebudu resit funkcnost, financovani a ostatni veci tykajici se srazu. Veskere me pripominky, ktere jsem mel, byly recene pohledem jako by byl klub firma. Od toho se tedy pokusim upustit a zkusim povolit lokte a vzit to lidsky a kamaradsky a trosku komplexne.

Jestlize zde bylo prvopocatkem v teto diskuzi reseni "jak zabezpecit chod stranek na dalsi rok" a po vyjadreni nekterych o ztratavosti srazu, spolufinancovani atd, tak by bylo asi vhodne si sednout a udelat si aspon nastrel prijmu a vydaju tykajich se srazu. Podotykam realnych. Dle meho nazoru je potreba nejdriv udelat srazy neprodelecne. Kdyz je sraz prodelecny (neresim kolik kdo v nem utopil penez, bo to dela pro lidi) tak uz ho teoreticky "200" rocne navic za doplatek hostingu nemuze polozit. Vim ze to zni osklive, ale myslim si to. Nevim jak funguje rozpoctova komise, ale ja si myslim ze to je asi nejak takto. Dame cenu 150kc/50kc. Prijede cca 50 aut z toho polovina se spolujzdcem. Vybereme cca 8750kc. Do toho se mozna vejdeme, prinejhorsim zbytek doplatime. No mozna prijede vic lidi a treba budem na nule. A kdyz to bude ztratove, tak nic nerekneme abychom nevypadali jako neschopni. ( i ja jsem poradal par akci ktere nakonc dopadly ztratove a moc sem se s tim nechlubil a vim jake to je). Inu zpatky k me tezi. Pokud to funguje, tak jak si myslim, zvednu-li srazovy poplatek o 20kc budu pocitat uz ne se 150/50 ale se 170/70 kc. Hnedle je prijem vetsi, ale na druhou stranu bych uz mel problem s tim dat tu 20kc bokem. Bo pri organizovani uz se mi navysi rozpocet o dalsi cca 1500kc a s tim pocitam. Ja osobne kdyz planuji jakoukoliv akci (nemam na mysli sraz), tak si ji nejdrive spocitam a podle toho urcim cenu. Treba se to takto deje a ma teze je spatna a akorat jsem v tomto smeru ze sebe udelal blbce a nastval nektere.

Pokud vice zpropagujeme platici cleny. Co jim nabidneme? Napada me nekolik variant:
1) dodelani nove sekce do podmenu, kde budem informovat potencionalni platici a vyhodach. V soucasne dobe je informovan ve svem detailu.
2) "predbehnuti" platicich clenu v seznamu clenu (momentalne razeno dle nove registrace)
3) ten kdo nezaplati nebude moci nahravat fotky ke svemu vozidlu (jen jednu) nebude moci vest servisni knizku, pripadne dodelat nejakou funkci ktera bude jen pro platici. (napr. hodnoceni, komentare atd.)
4) u sponzoru domluvit moznou slevu pouze pro platici. V soucasne dobe ma kazdy platici unikatni kod, je udelan i pristup pro sponzory, aby si overili clena. Nikdo jiny by narok nemel. Mozna to uz je zarizene, mozna ne.

Ohledne samouziveni webu. Muze se hodit drobna reklama na stranky. Napriklad jen na uvod nebo nekam nenucenu (platici clen ji treba neuvidi vubec). Zpoplatneni inzerce je dobry napad. Oslovit prodejce s pilotnim projektem na rok zdarma a pokud dosahne navstevnost stranek daneho poctu, tak jim to zpoplatnime. Tim jsme zase u ucetnictvi. Leda ze by to slo bokem. Ani nevim jestli daval inraj doklad o zaplaceni. Ale vzhledem k tomu ze cc nechtel nikdy papir, myslim si ze by to nemel byt problem ani u ostatnich.

Dalsi problem. Jak udrzet navstevniky na webu? Veskere technicke veci jsou na starem klubu. Ti novy co jsem prijdou bud nic nenajdou a jdou jinam, nebo se stydi zeptat, zaregistruji se a uz nikdy se nevrati. Tady opravdu nevim co udelat, aby se to otocilo. Nevim ani jak dopadla letakova kampan. Mozna me napadlo udelat 2 ankety. Jak se o nas dotycny dozvedel a co by dotycny ocenil noveho na strankach aby se sem vracel, pripadne co se mu nelibi. Zkusit trosku customer service.

No abych to nejak shrnul. Ze zacatku bych zkusil minimalizovat naklady na sraz a ostatni vydaje (tiskoviny, materialy atd.). Pokusit se udelat sraz neztratovym (udelat si rozpocet a snazit se ho dodrzet), zacit evidovat (aspon v excelu) prijmy a vydaje pripadne i rozpocty (tim dokazeme minimalizovat naklady a take zjistime rust cen). Navysime srazovy poplatek o 20 - 50kc na osobu (porad delame hodne muziky za malo penez), ktery pujde do fondu rezerv (pokryti ostatnich veci napr. Hosting, ztratovost na klubovych predmetech atd), vytvoreni kasicky "dobrovolny prispevek na chod klubu" a vyvorit vyhodne podminky pro platici cleny. Pokud by se vse podarilo nemuseli bychom se skladat vsichni dohromady (i kdyz s tim jsme do toho sli) a nemuseli bychom toto resit.

No trosicku jsem se rozepsal. Nekdo me za to mozna odsoudi, nekdo to bude treba rozdejchavat a nekdo se mnou mozna uz nepromluvi. Ale to je muj pohled na vec.



Neaktivní člen




03.08.2011 08:47:48
TAK SE DO TOHO PUSTÍM smajl 1 :

Mě to přijde jako omílání jednoho a toho samého a hledání problému v jednom a tom samém, a to jsou srazy a jejich výdělečnost. Stále zde někteří nepochopili, že výdělečné nejsou a že na ně neustále (a ne málo) doplácíme. Dala jsem si tu práci a vyhledala si výdaje na X. sraz. Tam kde NEJSOU žádné příjmy těžko uděláme něco do plusu. Ano, pouze pokud zvedneme srazový poplatek, ovšem 50,- kč to nezachrání.

A ještě, než sem vložím částky, chtěla bych všechny upozornit, že výdaje na vlajku a ohňostroj jsme si HROMADNĚ ODHLASOVALI!!! Takže půl roku po sraze přijít a říct, že to byl zbytečný výdaj je fakt moc fér.

V kase před srazem bylo:

2.100,- - to byla částka vybraná na VIII. sraze, kde jsme se Sluníkem doplácely 2.500,- za ty podařený členy, neodhlášený jídla apod., což všichni víte. 2.100,- byla částka, kterou se klub složil, abysme si je v podstatě vzaly a nebyly v mínusu. A my blbky se zase rozhodly je nechat v kase pro lidi a zaplatil se z toho ohňostroj.

2.400,- částka vybraná od platících členů.

A teď jdeme na výdaje (omlouvám se, ale zřejmě nemám u sebe všechny účtenky, pač svých máme dost a po sraze, kdy nikdo nemáte zájem se na ně podívat se jich zbavujeme). Zde uvádím pouze ty výdaje, na které účtenky mám!!!

1.100,- klubové letáky do CC a poukázky do soutěží na tento sraz (laminace byla zdarma díky Honzíkovi)

1.000,- se platilo Sluníkovi za ručníky, které se dávaly sponzorům jako poděkování se skleničkama

1.400,- výroční půllitry

1.248,- vlajka (počítám jen jednu, druhou si zaplatil Hrudík)

1.476,- samolepky srazové, plakáty

2.763,- samolepky klubové, medaile, poháry

2.530,- ohňostroj

640,- ceny dětem do soutěží

1.000,- pronájem hangáru

2.520,- klubové skleničky s logem

500,- dotisk samolepek (nevyplaceno, protože to byla naše chyba)

540,- identif. náramky (upozorňuji, že tato částka též NEBYLA proplacena, neboť ji Honzík nechtěl stejně jako náklady na benzín, kdy jsme jeli pro dary).

Spočítejte si to a zjistíte (ty neproplacené částky NEPOČÍTÁM, jsou jen pro vaše info), že už teď jsme 11.177,- v mínusu. Přijmy 4.500,-, výdaje 15.677,-.

Nemáme započítané náklady na provoz: to znamená papíry na programy, diplomy tisk těchto věcí, benzíny - lítání pro dary, do tábora, protelefonované hodiny se sponzory, jejím sháněním atd....

A teď hrubý příjem: když jsme to počítali, na sraz přijelo cca 43 platících aut: 6.450,- a 53 lidí jako spolujezdci, tj. 2.650,-. Je to pouze orientační, protože někteří nepřijeli, někteří přihlášení nepřijeli autem ale jako spolujezdci (např. poláci), takže se to těžko počítá. Tj. 9100,-

Nejsem schopná vám říct, kolik jsme doplácely na jídlech, který nebyli odebraný, protože objednaná jídla proplácíme (pravda, letos jich zase tolik jako loni nebylo).

Suma sumárum: 11.177 - 9.100 a opět jsme v mínusu a to cca 2.000,-.

V kase je 1.100 kč i tak. Něco je z Vojtových samolepek, něco jsou drobné, které jsme rozměnily, abysme to Vlaďce nedávaly v korunách a dvoukorunách. Cca 500,- a 4 eura se vybrali na vlajku.

Takže nechápu, co tady máte za pocit, že je třeba řešit. Ono tu totiž nic moc k řešení není. Nikdy a ani jednou jsme nikomu nikdo nevyčetli, že v tom utápíme naše peníze. Ale zároveň to nikoho nezajímalo. Ba naopak, snažíme se to všechno ukočírovat a spoustu věcí od nás klub dostává "darem".

Řešení, který já vidím, je zvednout srazový poplatek o 50,- korun (jak řidičovi, tak spolujezdci) a my budeme ještě navíc počítat lidi a těch 50 korun navíc/osoba budeme dávat stranou na chod klubu.

A ty výše zmíněné teze - všechno je to moc hezký, ale realita je trochu jiná, tak zase Vojtíšku spadni na zem. Protože eliminovat náklady se Ti podaří tak min. o 200 - 300 stovky (když seženeš levnější tiskárnu - ovšem to zase znamená benzín navíc, nebo, a ted se neuraž, ale v Tvém případě i např. pevné nervy, čas a spoustu voláního, aby to bylo hotový včas apod.), a to už nás při té vší mínusovosti nezabije. Ba naopak, radši si všechno zařídíme samy (nemyslím to ve zlém) a budeme mít o nervy a starosti míň.

Doufám, že jsem to nastínila dostatečně a s přehledem.

A ještě se vyjádřím k tomu zbytku - tedy asi 10% Vojtova příspěvku:

propagace členů: ať se to komu líbí nebo ne, vyjednávání se sponzory je dost pracný. Když jsme měli sponzory, kterým se líbíla myšlenka kódů a na základě toho poskytování slev, trvalo dost dlouho, než to vůbec začalo fungovat. A když už to fungovat začalo, dva sponzoři odmítli dál s námi jakkoliv spolupracovat, nehledě na e-mail z revila, kdy nám dali dostatečně najevo, že nestojí už o jakoukoliv spolupráci s námi. A to se jim nedivím, když nám trvá tak dlouho zprovoznit nějaký systém. Přišli jsme o ně nejen jako o sponzory, ale zároveň i jako o podporu platících členů.

V případě platících členů můžou být zpoplatněné komentáře, nahrávání fotek atd., bod č. 3,2 a 1, v tom problém nevidím.

K placené inzerci jsem se již vyjadřovalo, chce to jen vymyslet a dopilovat. Jen dopředu upozornění: sice máme od CC dary, dokonce dvakrát v podobě kapely, ale upozorňuji, že kapelu platil pan Hrouzek ze svého a ne za CC!!! Takže představa, že nám "bez papíru" mrskne 1.000 nebo 2.000 za inzerci, je celkem nereálná.

S kasičkou zásadně nesouhlasím, všichni víme, jaký někteří lidi jsou a poslouchat, že nám mají dávat dobrovolný příspěvek na chod webu a stejně si to budeme strkat do kapsy, vážně nemám zapotřebí.

A vést si přijmy a výdaje - vojtíšku, všechno si píšu, ale můžu se vysrat na to, čmárat ještě při tom všem shonu před srazem, do excelových tabulek něco, co je tak strašně jednoduchý smajl 26 .


Neaktivní člen




03.08.2011 15:32:59
A ještě vysvětlení pro rejpaly:

Vojtíšku: ano, počítala jsem jablka s hruškama, protože jde všechno z jedné klubové kasy.

A ať se každý zlobí jak chce, ale vysoké náklady typu letáky, vlajka apod. nehodlám financovat ze svého. Takže rozdělení pro Vojtíškovo účetnictví:

klub by byl tedy: 2348,- v mínusu

sraz by byl: 348,- kč v plusu (uvědomte si, že min. 1000,- nebylo proplaceno, viz příspěvek výše - pro někoho níže).

Nemůžete po nás nikdo chtít, abysme financovali klub ze svých prostředků v takto vysokých částkách. Pokud na to máte někdo jiný, tak prosím. Já teda na to rozhodně nemám.

Suma sumárum - jedna kasa, jedny náklady, jedny příjmy = jeden velký mínus


sluník
Příspěvků: 1105



03.08.2011 18:59:59
No, tak Beuča to řekla všechno pěkně za mě, čímž mi ušetřila nejenom spoustu času, ale i nervy.Pokud to někdo umí dělat lépe, prosím, ať to dělá. Nebudu se tu každého čtvrt roku dohadovat o tom kolik jsme si s Verčou nahrabali do vlastních kapes.Mohlo by to nakonec dopadnout tak, že kapsy obrátím a budu chtít proplatit všechno co jsem do klubu s Verčou, Tomem, Ivou a Honzou investovala a bude mi to jedno, ber kde ber.Pokud to někomu nevoní, tak neva, ráda všechny ty starosti, nervy, zařizování a mínusy přenechám někomu jinému.Nejsem Rotchild a nikdy jsem nebyla.Když se vám nelíbí, že sponzoři nedávají tolik, kolik by jste si představovali, není pro mě nic jednoduššího, než zvednout telefon, poděkovat jim a ukončit spolupráci. Jsem zvědavá na sponzory, které seženete vy, už vidím jak nám cpou horem dolem, jenom proto, že jsme nissan-club.cz.Ale jak říkám, pokud to někdo bude umět líp a ještě dokáže na sraze vydělat,má cestu volnou.Myslím, že po tom, co si někteří myslí, že si cpu vlastní kapsy, nemám ve svém věku zapotřebí tady dělat ze sebe krávu.


tom
Příspěvků: 2523



03.08.2011 19:01:26
č.ú.0597965103/0800
do poznámky :Nissan-club nebo nick




puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

03.08.2011 20:59:09
No tak koukám jak se to zase všechno pěkně otočilo. smajl 5 Nevzpomínám si, že bych napsal něco v tom smyslu že si strkáte peníze do kapsy, nebo že děláte srazy špatně, potažmo že ze sebe děláte či jste krávy. Já jsem se nad vším zamyslem komplexně a zkusil navrhnout varianty k diskuzi, jak to udělat tak, aby nic nebylo ztrátového (i když stejně pořád bude) ci se to uzivilo samo.Účelem zamyšlení bylo minimalizovat námi dotované náklady ( nejen na chod klubu, ale třeba i na srazy, klubové predmety atd.). P.S Vím jak fungují sponzoři a ani jsem nepočítal s variantou, že sponzoři dají peníze.

Asi jsem měl zůstat jen u těch stránek a nad ničím nepřemýšlet a do ničeho se nemontovat (jak jsem řekl před půl rokem). Když bylo sděleno, že odpovídám neutrálně abych si někoho nepohoršil a že bych měl vyjádřit svůj názor, tak jsem ho vyjádřil. Moji pohled na věc, moje tipy či nápady ( Žádná kritika nějaké činnosti některého z nás). Máme tu od toho dikuzi, aby kazdy rekl svuj nazor a mohlo se to resit. Bohuzel jsem rekl svuj nazor. A najednou vidim ze slunik tady ze sebe "dela kravu", ze jsou holky neschopny delat srazy, ze je delaji spatne, ze si holky strkaj prachy do kapsy atd. Napsal jsem snad neco takového ?

Tak DOPRDELE kde je tak diskuze ..... ??? osočil jsem někoho ? řekl jsem jen svůj názor. a dopadlo to tak jak to dopadlo. někteří jsou uražení, někteří s klubem končí ... tak já nevim ..... Ja jsem jen chtel pomoci resit problem. Ale jestli se nekteri proste nastvou a nechteji nic resit tak nevim.

P.S Taky bych se mohl nasrat a skoncit s Vama z vet typu ....
Hlavně se do ničeho nezaplést a nikoho si nerozhádat,
vysvětlení pro rejpaly.
Neschopnost rozzchodit sponzory.
Pořád se čeká na nějaké dodělávky atd.
Z toho bych mohl pochopit jak jsem neschopnej kreten, ktery nic nezaridi, kterej akorat ma plnou hubu kecu bo vsude byl a vsechno zna a do vseho se rejpe.
Ja muzu sam za sebe rici, ze jsem rad ze mi calibos pomaha a hlavne s nim nektere veci konzultuji. A jsem rad za kazdou radu od Jiřina (a take nekdy nejen od nej), ktera mi pomuze zlepsit chod webu a opacne.

Je to diskuze. Resme problem, situaci. Diksutujme. Sic to není jako mluvené slovo, ale kurva nenasírejme se a nemazme se z klubu.


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme